Botigues de Granollers

Vestits de nuvi i núvia.

Botigues de Granollers

EntradaAutor: ninou » dv. set. 15, 2006 3:18 pm

Navegant, he anotat 3 botigues de Granollers.
Em podeu dir opinions? No sóc de Granollers però m'hi passaré a mirar vestits!

He trobat:

NUVIES D'OR (c. Roger de Flor, 33)

NOCES BOUTIQUE ATLIER (c. de Ricomà, 7)

TWIN'S . (c. Barcelona, 7)

M'interessa saber opinions com el tracte, si són professionals, si son flexibles per canviar detallets del vestit (per exmple petites modificacions com canviar el coll, el color...) no sé, tot el que pogueu aportar!!!!

Gràcies noies!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: demonilla » dv. set. 15, 2006 5:56 pm

Hola, jo vaig estar preguntant preus a la botiga Nuvies d'or; el tracte va ser molt bó, hem van deixar mirar tots els catalegs que volgués, vam donar-me preus sense problemes, vaig poder fer-li totes les preguntes que hem sorgien... així que si vols pasar-te per allí... tu mateixa, a mi hem van atendre molt bE!!! ja ens contaras!
demonilla
:: núvia rookie

Entrades: 109
Membre des de: dj. jul. 20, 2006 4:05 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: Jose_Montse » ds. set. 16, 2006 5:29 pm

Hola ninou!!!

Acabo de llegar hace un ratito de Nuvies d'Or, de mi última prueba!!!

A mi me han tratado de maravilla, y la mujer te atiende a la perfección!!!

Yo estoy muy contenta, cuando fui la primera vez, me dieron todos los catalogos, y pude probarme todos los que quise!!!

Y te hace todas las pruebas que sean necesarias, yo he hecho cuatro!

Hoy estaba perfecto!!!!!

Yo personalmente estoy muuuuuy contenta, con el trato y con mi vestido!!! :-)) :-)) :-))

Besitos!
Jose_Montse
:: núvia experimentada

Entrades: 463
Membre des de: dg. feb. 27, 2005 8:19 pm

EntradaAutor: MONTSERRAT » dg. set. 17, 2006 12:25 pm

Jo només puc opinar de TWIN'S i clarament... EXCEL·LENT! Molt professionals, diferents firmes (estalvies haver d'anar a BCN per poder veure Rosa Clarà, Raimón Bundó, Cymbelin, etc. pq ells tenen vestits d'aquestes firmes).

No deixis d'anar-hi, de debó!
Imatge
MONTSERRAT

Entrades: 487
Membre des de: dj. juny 09, 2005 8:20 pm

EntradaAutor: kishpina » dg. set. 17, 2006 2:56 pm

Hola!

Jo he acabat agafant el vestit a Elena Torrado, és modista i et pot fer el vestit que vulguis. El recullo la setmana que ve.

També vaig anar a Núvies d'Or. El tracte és molt correcte, em van emprovar uns 12 vestits, però no me'n va convèncer cap. A Twin's ni ens van atendre perquè tenien una noia al provador i ens deien d'esperar molta estona, o sigui que vam marxar.

Finalment em vaig decidir per un vestit barreja de dos models. He fet diversos canvis en el vestit, vaig treure les mànigues i vaig canviar l'escot, sense cost addicional.

De totes maneres estigues tranquil·la, no tinc referencies dolentes de cap d'aquestes tres botigues, ja veuràs com allà on trobis el vestit que més t'agradi et tractaran bé.
kishpina

Entrades: 3
Membre des de: dc. gen. 25, 2006 1:13 am

EntradaAutor: ninou » dg. set. 17, 2006 6:47 pm

Gràies a totes!!!

Mireu, dissabte vam anar a fer la paga i senyal del restaurant i per la tarda vam anar a donar una volta per Granollers i vaig passar-me per les tres botigues, només per preguntar amb quina antel·lació em recomanàven d'anar-hi i per tenir una primera impressió.

Noces Boutique Atelier ho vaig veure molt atapeït, em va donar una sensació claustrofòbia només entrar....

Nuvies d'Or, el tracte va estar molt bé però només tenen 3 marques, Sant Patrick, Lasposa i Pepe Botella, i digueu-me rara, pero a lles webs correspontents d'aquestes 3 marques no hi ha ni un vestit que m'agradi al 100%.

Twin's el tracte també va estar molt bé. El lloc és bonic, i em van donar fins i tot 3 catalegs: Jesus Peiró, Raimon Bundó i Aire Collection però ja em van dir que tenen altres marques. Em van dir que entre novembre i gener aniran rebent vestits nous i que ja podria començar a xafardejar per així tenir més on triar!

Imatge
ninou

EntradaAutor: Ana Garvín » dt. set. 19, 2006 7:34 pm

Hola Ninou!!!

Jo vaig anar a triar el vestit el divendres dia 8, a Núvies d'Or, i em vaig emprovar com 10. La dona no tenía cap problema per treure tots els vestits que volgués, inclús ella em treia els que veia que em podrien agradar i quedar bé. Al final vaig trobar el meu!!!

La veritat és que de moment estic molt contenta amb el tracte que em donen en aquesta botiga!!

A propòsit, d'on ets??

Una abraçada!!
ImatgeImatge
www.nuvis.org/jesusyana2007
Jesús y Ana
21-4-2007
Can Marial
Ana Garvín

Entrades: 108
Membre des de: dg. feb. 26, 2006 4:10 pm

EntradaAutor: Moni79 » dg. oct. 01, 2006 7:53 pm

Hola Kishpina,

Jo també volia anar a mirar-me el vestit a Elena Torrado, pq m'han dit que venen els vestits de Núvies de Baraïsa i ja hi han varios que m'agraden molt.

Ja m'has dit que el trate excel-lent i que t'has comprat el vestit allà, no? I els preus què tal?

Gràcies a totes, jo sóc de Granollers i volia anar precisament a veure aquestes tendes!
Moni79
:: núvia experta

Entrades: 596
Membre des de: dj. set. 14, 2006 9:19 pm

EntradaAutor: ninou » dc. oct. 18, 2006 7:56 pm

Noies! avui he trucat a TWIN's i ja tinc hora per anar a mirar vestits!!!!! Dissabte 28 d'Octubre!!!!!!!!
Quines ganes!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
El que passa és que m'han dit que donen només 1 hora els dissabte per la tarda, i jo penso que amb una hora potser serà justet, no??

Imatge
ninou

EntradaAutor: ninou » dg. oct. 22, 2006 2:46 pm

:-)ok:

Imatge
ninou

EntradaAutor: Laurita » dl. oct. 23, 2006 7:42 pm

Hola !!!

Les noies que heu anat a Núvies d'Or, heu tingut que demanar hora amb antelació??? Que tal els preus dels vestits??

Gràcies,

Laura

:-)) >.-<: :-)) >.-<:
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Laurita

Entrades: 39
Membre des de: dt. abr. 05, 2005 4:44 pm

EntradaAutor: ninou » ds. oct. 28, 2006 2:22 pm

Hola! Aquesta tarda tinc hora a Twin's per emprovar-me vestiiiiiiiits! >.-<: >.-<: >.-<:
:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Imatge
ninou

EntradaAutor: xephora » dj. nov. 02, 2006 4:27 pm

hola chicas, yo quiero ir a nuvies d'or porque tienen vestidos de jose luis novias, llame a la tienda y me dijeron que he de pedir cita para el dia que quiera a ver si tienen hueco y que si tenian vestidos de jose luis novias, lo mas seguro que pida hora para ver si me dan para la semana que viene!!
xephora
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2661
Membre des de: dt. jul. 18, 2006 10:46 am
Ubicació: santa margarida i els monjos y VILANOVA

EntradaAutor: Flikina » dl. nov. 13, 2006 9:49 pm

Moni79 a mi m'agraden molt i molt els vestits de nuvia de baraisa. Què tal la botiga de Elena Torrado? Són professionals? El tracte? Et deixen fer canvis als vestits, és a dir, sense manigues amb manigues etc.????

Saps algun preu d'algun vestit?

Per cert, ja ha sortit la coleccio 2007!!!!!!
Imatge
[/url]
Flikina

Entrades: 850
Membre des de: dj. set. 28, 2006 7:33 pm

EntradaAutor: sansa » dl. des. 04, 2006 12:09 pm

hola, doncs dec ser l' única que s'ha l'ha comprat a Alteir (c. Ricomà). Primer vaig anar a Elena Torrado, molt bé, la veritat que un tracte excel.lent, desprès vaig anar a Twins i nomès tenen marques importants i molt cares i per últim vaig anar a Alteir, si que sembla molt repleta però el tracte també és molt bo i tenen molt on triar. Al final vaig triar un d'aquesta marca.
sansa

Entrades: 39
Membre des de: dc. nov. 15, 2006 5:31 pm

EntradaAutor: Flikina » dl. des. 04, 2006 1:11 pm

Hola wapa

Sansa Quina ilu ja tens vestit!! Envians una foto, quin model és? de quina casa? I sinó és molt pregutar quant t'ha costat?

Tinc unes ganes de que s'acabin les festes i començar a mirar vestits, quins nervis. En un principi començaré a mirar els vestits a Granollers, perquè hi ha la casa que més m'agrada que és nuvies de Baraïsa) i sino el trobo doncs miraré a bcn.

Petons
Imatge
[/url]
Flikina

Entrades: 850
Membre des de: dj. set. 28, 2006 7:33 pm

EntradaAutor: Juasari » dv. des. 15, 2006 8:30 pm

Chicas yo he ido a nuvies d'or y la verdad que el trato ha sido muy bueno, y los vestidos preciosos... casi seguro que me lo cojo ahi.
Imatge
[/url]

12 Octubre 2007
http://www.nuvis.org/juan_i_sara2007
Juasari

Entrades: 515
Membre des de: dv. oct. 13, 2006 1:55 pm
Ubicació: Caldes de Montbui

Torna a: Moda Nupcial