vestit germana del nuvi

Vestits de nuvi i núvia.

vestit germana del nuvi

EntradaAutor: marsal75 » dg. març 18, 2012 7:23 pm

Hola precioses!!!
fa un anyet que em vaig casar i a finals d'aquest próxim setembre es casa el meu germà.
Em fa molta il·lusió el casament del meu germà (és l'unic que tinc i ens portem forces anys) i no sé com anar vestida al seu casament... tinc un embolic ben gran al cap.

El casament serà per l'esglesia a les 6 de la tarda a finals de setembre.
No sé si anar de curt o llarg, no sé de quin color (obviament colors clars estan prohibits, són per a la núvia, i negre no correspont per a la germana del nuvi). Tinc una talla una micona gran (52-54) i no sé de cap botiga tampoc on pugui anar-hi per a mirar-ho, per la zona de Granollers i voltants (encara que si és una mica més lluny tampoc passa res). Alguna em pot donar alguna idea o fer-me alguna suggerència :-/ :-/ :-/

moltes gràcies!!!
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: vestit germana del nuvi

EntradaAutor: Verònica » dg. març 18, 2012 10:27 pm

Quina il.lusió! Anar de casament i del teu germà! >.-<:
Jo aquest any vaig de casament també i d'una amiga molt important per a mi. He anat a mirar a dues botigues de Granollers, a Noces Boutique Atelier i Núvies d'Or. Les dues tenen pàgina web i et pots fer una idea. En canvi jo sóc partidària que hi vagis allà i veuràs que tenen moltíssim més i els preus, en general, piquen, però hi ha molta diversitat de preus.
En el meu cas, el casament és de matí, i en teoria, hauria d'anar de curt, però clar, m'he emprovat llargs i estic entre dos vestits, un de curt i un altre de llarg i només es porten uns 60€ de diferència, la qual cosa no ajuda.
I de color, doncs agafa't no el que et digui la gent, sinó amb el qual tu et vegis ben guapa. Segur que trobes un i estàs espectacular!
Imatge
Verònica
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 467
Membre des de: dg. jul. 25, 2010 6:07 pm

EntradaAutor: Olguiky » dl. març 19, 2012 1:57 pm

Jo miraria també pronovias, rosa clarà... També tenen madrina i festa!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: sonia85 » dc. març 21, 2012 10:44 am

a granollers tambè hi ha twin's que tenen coses molt maques! jo l'any passat vaig comprar-me un vestit allà per a la boda del meu germà i fenomenal!
Imatge
sonia85
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1459
Membre des de: dt. maig 17, 2011 11:39 am

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant