José Mª Peiró

Vestits de nuvi i núvia.

José Mª Peiró

EntradaAutor: pupipu » dg. feb. 05, 2012 1:09 pm

Si busqueu vestits originals i diferents, podeu mirar la colecció de José Mª Peiró per a WhiteDay, n'hi ha de molt xulos i de convertibles a vestit curt! Si voleu saber de què parlo, avui he fet un post sobre el tema aquí http://untocdelila.blogspot.com/2012/02 ... peiro.html, ja em direu què us semblen!
pupipu
:: núvia rookie

Entrades: 84
Membre des de: ds. nov. 06, 2010 12:49 pm

Re: José Mª Peiró

EntradaAutor: Olguiky » dg. feb. 05, 2012 2:31 pm

He de dir que me'n vaig emprovar un de molt semblant al quart perquè va insistir la noia de la botiga (era una d'aquestes botigues multimarca); perquè jo no m'hi veia gens amb aquest estil. I he de dir que va arribar a finalista! Són espectaculars un cop posats aquests vestits!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Sibil·la » dt. feb. 07, 2012 2:35 pm

pupipu!!! ara feia dies que no mirava el teu bloc! nena, si tornem a néixer ens hem d'associar i organitzar casaments! crec que ens entendríem neu:-D

m'agrada molt l'aire d'aquesta col·lecció
no sé com m'haguessin quedat posats però a la vista m'encanten!
me'n vaig emprovar un de quan encara estaven junts amb l'altre germà, crec que era de la col·lecció 2004 (no hi ha manera de trobar-lo per internet :-(

merci per compartir
Sibil·la
:: núvia de bronze

Entrades: 1815
Membre des de: dt. març 01, 2005 2:06 pm

EntradaAutor: pupipu » dt. feb. 07, 2012 5:28 pm

Sibil·la ha escrit:pupipu!!! ara feia dies que no mirava el teu bloc! nena, si tornem a néixer ens hem d'associar i organitzar casaments! crec que ens entendríem neu:-D

m'agrada molt l'aire d'aquesta col·lecció
no sé com m'haguessin quedat posats però a la vista m'encanten!
me'n vaig emprovar un de quan encara estaven junts amb l'altre germà, crec que era de la col·lecció 2004 (no hi ha manera de trobar-lo per internet :-(

merci per compartir

Jajaja! Que bona! Home, si et vols fer sòcia capitalista encara hi sóm a temps! Seria un canvi radical a la meva vida... però bé, no es poden tancar portes!!! ;) I seguint amb el tema dels vestits de Peiró... jo em vaig provar algun vestit d'ell, però anava molt amb la idea de un de MªLluïsa Rabell i amb això em vaig quedar, m'agradava la idea de poder triar faldilla i top i fer un conjunt únic!
pupipu

EntradaAutor: Sibil·la » dt. feb. 07, 2012 8:12 pm

hahaha, doncs jo em pensava que podries aportar les peles tu, hahahaha!
També seria un canvi radical en la meva, de vida! però mira és un somni d'aquells... no és que no m'atreveixi, és que no em fa falta i em fa una mica de mandra. Per això dic, en la següent vida!

A veure si un dia m'envies una foto del teu vestit, ni que sigui amb la cara tapada! No he vist mai cap núvia "real" amb un vestit de M.LL. Rabell!
Sibil·la

Entrades: 1815
Membre des de: dt. març 01, 2005 2:06 pm

EntradaAutor: pupipu » dv. feb. 10, 2012 10:49 pm

Sibil·la ha escrit:hahaha, doncs jo em pensava que podries aportar les peles tu, hahahaha!
També seria un canvi radical en la meva, de vida! però mira és un somni d'aquells... no és que no m'atreveixi, és que no em fa falta i em fa una mica de mandra. Per això dic, en la següent vida!

A veure si un dia m'envies una foto del teu vestit, ni que sigui amb la cara tapada! No he vist mai cap núvia "real" amb un vestit de M.LL. Rabell!

T'he enviat un privat, però no sé si ho he fet bé... si no has rebut res, ja m'ho diràs! :p
pupipu

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant