BAROCCO NOVIAS

Vestits de nuvi i núvia.

BAROCCO NOVIAS

EntradaAutor: ikia » dj. gen. 05, 2012 8:24 am

Hola sóc una gironina que he descobert aquesta web que confeccionen vestits de núvia a mida. El cas és que he vist que confeccionen el vestit que a mi m'agrada per una tercera part del seu preu a botiga però no sé què fer.
El cas és que hi he parlat per telèfon i semblen molt professionals però m'he de prendre jo les mides i elles t'envien el vestit ja acabat i si t'has de fer algun retoc corre pel teu compte amb una modista que tu et vusquis.
Com ho veieu?
Coneixeu algú que hi hagi comprat?
ikia
:: núvia rookie

Entrades: 50
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:07 am

Re: BAROCCO NOVIAS

EntradaAutor: AyH » dg. gen. 08, 2012 10:07 pm

ostres, No es una mica arriscat?? no se, jo no ho faria, millor un lloc que el tinguin, te'l pobres, t'agafen mides i et fan 3 proves de vestit fins el dia d'avans del casament, perque si que aqui et pot sortir mes economic, pero si t'has de buscar modista per un retoc et fara una clavada important
Imatge

Imatge
AyH
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 520
Membre des de: dv. des. 30, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: rosita712 » dc. feb. 22, 2012 5:18 pm

Hola :)
perdona, soy extranjera y no hablo catalan, asi que voy a escribir en castellano.
Compre mi vestido con barocco. Elegi un modelo de pronovias de 2300€, y en barocco me lo hicieron por 323€.
La calidad no esta mal, aunque comparado con el original no tiene mucho que ver. Eso si, el vestido queda bonito, y al fin y al cabo, lo vas a tener puesto un par de horas nada mas.
Sinceramente, yo aprecio mas un ahorro de 2000€ al que le pude dar otros usos, que tener un par de capas mas de tela en el vestido o un encaje mas grueso.
Yo al mio lo lleve a la costurera (la del barrio de toda la vida, nada de alta costura) para un par de arreglos menores, me salio 30 euros, tampoco esta tan mal.
Lo que te recomiendo ir a probarte unos cuantos vestidos para ver cual te queda, no elijas solo por fotos. Apuntate el modelo y sacale un par de fotitos. Luego olvida la sensacion de alta calidad y pidelo por internet.
rosita712

Entrades: 1
Membre des de: dc. feb. 22, 2012 4:51 pm

EntradaAutor: ikia » dv. març 09, 2012 11:22 am

Gracias rosita712. Al final me he decidido y lo he pedido en Barocconovias. me he pedido un modelo de cymbeline, el Euryell. Ya me imagino que no será tan grueso como el original (que fui a provarme y me encantó) pero lo que quiero es que sea similar con lo cual creo que cumplirá mis espectativas.
La calidad era un poco mi duda pero con tu testimonio me quedo más tranquila gracias
:-)ok:
ikia

EntradaAutor: Olguiky » dg. març 11, 2012 12:58 pm

ikia ha escrit:Gracias rosita712. Al final me he decidido y lo he pedido en Barocconovias. me he pedido un modelo de cymbeline, el Euryell. Ya me imagino que no será tan grueso como el original (que fui a provarme y me encantó) pero lo que quiero es que sea similar con lo cual creo que cumplirá mis espectativas.
La calidad era un poco mi duda pero con tu testimonio me quedo más tranquila gracias
:-)ok:

Quan el tinguis ens expliques si val la pena, ok? Algunes de nosaltres ja no hi som a temps... però per les núvies del 2013 potser els fas un gros favor!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: maribcn » dl. maig 28, 2012 12:19 am

Pues igual me animo a comprar algun vestido de fiesta, ¿también hacen?
maribcn

Entrades: 115
Membre des de: dt. abr. 03, 2012 3:23 pm

EntradaAutor: ikia » dl. jul. 02, 2012 12:50 pm

Hola noies
no puc dir que estigui contenta amb el servei d'aquesta empresa... encara no tinc el meu vestit de núvia.
El vaig demanar el 13 de març, em va arribar el 29 de maig però estava mal fet i els vaig enviar fotos per veure com ho podíem arreglar.
Elles em van dir que el tornés per correus i que me'l farien nou. Total que m'he gastat 5 € a correus i encara no m'han enviat el vestit nou i ja estem a dia 2 de juliol.
Serietat la mínima perquè contínuament et van dient que te l'envien però no acaba d'arribar mai. :--( :--(
Total que ara ja m'és igual quan m'arribi perquè el casament s'ha anul·lat però em fa ràbia que em prenguin el pèl així.
ikia

EntradaAutor: -sweety- » dl. jul. 02, 2012 4:49 pm

ikia ha escrit:Hola noies
no puc dir que estigui contenta amb el servei d'aquesta empresa... encara no tinc el meu vestit de núvia.
El vaig demanar el 13 de març, em va arribar el 29 de maig però estava mal fet i els vaig enviar fotos per veure com ho podíem arreglar.
Elles em van dir que el tornés per correus i que me'l farien nou. Total que m'he gastat 5 € a correus i encara no m'han enviat el vestit nou i ja estem a dia 2 de juliol.
Serietat la mínima perquè contínuament et van dient que te l'envien però no acaba d'arribar mai. :--( :--(
Total que ara ja m'és igual quan m'arribi perquè el casament s'ha anul·lat però em fa ràbia que em prenguin el pèl així.

No hi ha dret!! Fas bé d'avisar! Moltes gràcies!!
Per cert, s'ha anulat el casament? I com estàs?
Imatge

Imatge
-sweety-
:: núvia d'or

Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

EntradaAutor: ikia » dc. jul. 04, 2012 11:33 am

No, no hi ha dret Sweety. Ara ja estic bé però estem passant per una crisis de parella que està fent que tot es trontolli i així no es pot tirar endavant un casament. És millor deixar-ho per més endavant i fer les coses ben fetes, no creus?

Sobre l'empresa també he de dir que tinc una amiga que també el va demanar a Barocco i li va arribar súper ràpid i molt bé... la veritat no entenc res.
ikia

EntradaAutor: -sweety- » dc. jul. 04, 2012 11:47 am

ikia ha escrit:No, no hi ha dret Sweety. Ara ja estic bé però estem passant per una crisis de parella que està fent que tot es trontolli i així no es pot tirar endavant un casament. És millor deixar-ho per més endavant i fer les coses ben fetes, no creus?

Sobre l'empresa també he de dir que tinc una amiga que també el va demanar a Barocco i li va arribar súper ràpid i molt bé... la veritat no entenc res.

Tens tota la raó!
Imatge

Imatge
-sweety-

EntradaAutor: ikia » dv. jul. 06, 2012 8:48 am

Bé noies al final he rebut el meu vestit. He de dir que el resultat aquest cop si que és bó, de fet ara que veig el vestit és tal com jo el vaig demanar i penso que el primer que van enviar era un que tenien per allà i me'l van voler encolomar perquè no els donava temps a fer-me el meu perquè la veritat és que no tenen res a veure ni en diseny, ni en confecció, ni tan sols la roba que era de mala calitat.
Tot i que el resultat és l'esperat segueixo sense tenir bona opinió de l'atenció rebuda. Han trigat moltíssim, he hagut d'anar al seu darrera continuament i en comptes de parlar clarament et van dient que faran les coses i sembla que no acabes mai. Sort que ja no em caso perquè si no em penso que m'hauria donat un atac de nervis. Se suposa que el vestit el confeccionen en 40-45 dies màxim però el meu ha trigat 4 mesos i això no em sembla bé, perquè m'han cobrat l'import íntegre igual.
En conclusió: bon resultat però procés desastrós.
ikia

EntradaAutor: Olguiky » dv. jul. 06, 2012 9:32 am

Tela! Quatre mesos... Jo estic amb tu... Si al final haguéssiu tirat enavant amb el casament ja t'hauria agafat un atac. És més del doble de temps del que t'havien dit!!! :--(
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: -sweety- » dv. jul. 06, 2012 9:41 am

ikia ha escrit:Bé noies al final he rebut el meu vestit. He de dir que el resultat aquest cop si que és bó, de fet ara que veig el vestit és tal com jo el vaig demanar i penso que el primer que van enviar era un que tenien per allà i me'l van voler encolomar perquè no els donava temps a fer-me el meu perquè la veritat és que no tenen res a veure ni en diseny, ni en confecció, ni tan sols la roba que era de mala calitat.
Tot i que el resultat és l'esperat segueixo sense tenir bona opinió de l'atenció rebuda. Han trigat moltíssim, he hagut d'anar al seu darrera continuament i en comptes de parlar clarament et van dient que faran les coses i sembla que no acabes mai. Sort que ja no em caso perquè si no em penso que m'hauria donat un atac de nervis. Se suposa que el vestit el confeccionen en 40-45 dies màxim però el meu ha trigat 4 mesos i això no em sembla bé, perquè m'han cobrat l'import íntegre igual.
En conclusió: bon resultat però procés desastrós.

Al final per quant t'ha sortit?
Imatge

Imatge
-sweety-

EntradaAutor: ikia » dv. jul. 06, 2012 11:37 am

El vestit han estat 370€ més 5€ de correus de tornar el primer vestit, que no m'han tornat ni un cèntim!
ikia

EntradaAutor: -sweety- » dv. jul. 06, 2012 12:29 pm

ikia ha escrit:El vestit han estat 370€ més 5€ de correus de tornar el primer vestit, que no m'han tornat ni un cèntim!

Doncs està superbé!!! Podries emprovar-te'l i penjar una foto perquè ens poguem fer una idea de com de macos els fan?
Imatge

Imatge
-sweety-

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants