Maria Lluïsa Rabell

Vestits de nuvi i núvia.

Maria Lluïsa Rabell

EntradaAutor: pupipu » dv. oct. 21, 2011 4:48 pm

Hola,

Us volia fer una recomanació, mireu-vos els vestis de núvia que fa la Maria Lluïsa Rabell, són súper diferents... però a mi m'encanten (per algo em vaig casar amb un vestit seu!), a més fa moltes combinacions de faldilla i top, que és el que vaig fer jo, i et pot quedar un vestit realment únic... no és barat, això també s'ha de dir! Té una botiga a bcn i a Olot a Corredera Núvies també en tenen. I uns altres que m'agraden molt són els de la firma Cortana, vaig publicar un post al meu blog amb unes quantes fotos aquí http://untocdelila.blogspot.com/2011/10 ... rtana.html, bé si algú més s'ha casat o pensa fer-ho de Rabell o de Cortana que ho digui!
pupipu
:: núvia rookie

Entrades: 84
Membre des de: ds. nov. 06, 2010 12:49 pm

Re: Maria Lluïsa Rabell

EntradaAutor: Sibil·la » dc. oct. 26, 2011 10:06 am

OH! Sí! Aquests són dels meus! Vestits de núvia una mica (força) diferents! M'han agradat molt.
La Ma.Lluïsa Rabell ja la vaig conèixer a la "meva època" :-)) i a més jo em vaig comprar el meu vestit a Olot (vaig dur un J.Peiró) però no m'hi vaig fixar prou.
Podries penjar el teu vestit? M'encant veure núvies diferents i originals!
Merci per descobrir la firma Cortana. Tot i que ja fa 6 anys que em vaig casar, intento estar al dia de la moda nupcial -és com un hobby :··;..:
Sibil·la
:: núvia de bronze

Entrades: 1815
Membre des de: dt. març 01, 2005 2:06 pm

EntradaAutor: Sibil·la » dc. oct. 26, 2011 10:12 am

per cert, no sóc blocaire i no en segueixo cap però el teu m'ha agradat molt, hehe
el meu color preferit és el lila! *.-o-o.*
Sibil·la

Entrades: 1815
Membre des de: dt. març 01, 2005 2:06 pm

EntradaAutor: pupipu » dc. oct. 26, 2011 4:56 pm

Sibil·la ha escrit:per cert, no sóc blocaire i no en segueixo cap però el teu m'ha agradat molt, hehe
el meu color preferit és el lila! *.-o-o.*

Veig que tenim més d'una cosa en comú doncs... el gust pels vestits i els colors!jeje. I gràcies x la floreta, m'alegro que t'hagi agradat el blog, tot just estic començant!
pupipu

Entrades: 84
Membre des de: ds. nov. 06, 2010 12:49 pm

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant