nananda2 ha escrit:jo tinc una amiga q esta q trina.... es casa a l'octubre i quan va anar a mirar vestits a pronovias, davant meu li van dir que la nova colecció no sortiria fins l'octubre, que potser avançarien algo al setembre, pero q no s'esperes a triar pq si li agradava algun potser despres ja no el trobaria.... bueno doncs convençuda amb aquesta explicació va mirar, remirar i al final es va quedar un de l'Esposa, i ara surt la colecció de 2011 i no s'ho pot creure!! primer pq la van enganyar i segon pq hi ha un vestit que a ella li va agradar amb la modificació q ella demanava i li van dir que no li podien fer (per aixo finalment va triar el de la sposa).
Penso que es molt injust pobra..... no s'ha de fer qualsevol cosa per vendre, si li haguessin dit que potser sortia abans la colecció s'hagues esperat, q tenia temps.....molt fort.....
La col·lecció 2011 encara no ha sortit; efectivament, surt a l'octubre, segurament pel Pont del Pilar. El que ha sortit, com cada any, és l'Avanç de temporada; el que és cert és que aquest any Pronovias ha tret l'avanç més aviat que els altres anys i que les altres cases.
Jo he anat al Pronovias de Lleida i me n'he emprovat vestits. També em van avisar que és possible que quan surti la col·lecció oficial del 2011 no hi trobi tots els vestits que ara podem veure; però em van avisar que si n'hi ha un que m'agradi i el vull, també el podré demanar, encara que no sigui a la col·lecció, perquè tenir-lo el tenen. El que pot passar és que no te'l puguis emprovar perquè no el tindran físicament a la botiga. Justament per això jo vaig anar-hi tan aviat.
I si la teva amiga s'ha de casar a l'octubre, efectivament o en triava un de l'avance (cosa a la qual no es poden negar si els tenen a la botiga -que tampoc els tenen tots, perquè jo només en vaig veure uns 12 i me'n vaig posar dos-) o l'agafava de la col·lecció 2010, que és la vigent. No de tot en tenen la culpa les dependentes ni les franquícies, ja que elles segurament no sabien quan els arribaria l'avanç, ja que normalment sortia entre maig i juny.