marsal75 ha escrit:la semana que ve he de baixar a Barcelona per a fer recollir un títol a la meva antiga facultat, i he pensat, que encara que em queda temps, acostar-me al carrer de Sants i rodalies per a veure alguna botiga de vestits de núvia i veure que tenen, més que res, per a no quedar-me estancada en les botigues de Granollers.
Si hi ha algú que coneix aquella zona i sap de botigues per allà, em podria dir quines són i cap a on cauen més o menys? (sempre que vaig a BCN ho faig en transport públic)
Hola marsal75! Jo visc al costat de Sants i de fet el meu vestit està comprat al Pronovias d'allí!
A veure si et puc orientar, les botigues de nuvis comencen, si vens des de Plaça Espanya i agafant Creu Coberta -que és la part inicial del c/ de Sants, passat el Mercat on la primera botiga que trobaràs, a mà esquerra és precisament Pronovias. Tocant a Plaça de Sants, i si fa no fa enfront d'un Miró molt gran que hi ha, trobaràs 2 botigues més, una d'elles Tamara Núvies i la de just al costat no sé com es diu.
Hi ha alguna més però les que jo recordo són aquestes dues.
L'altra opció que tens és fer el recorregut a la inversa, des de Plaça de Sants cap a Plaça Espanya -t'hauries de baixar a la parada amb el mateix nom de la L1 o la L5 de metro- i aleshores les tres botigues que et dic et quedaran a mà dreta.