Autor: INGLESITA » dv. jul. 17, 2009 9:09 am
Autor: INGLESITA » dv. jul. 17, 2009 9:10 am
Autor: INGLESITA » dl. jul. 27, 2009 6:31 am
oshia ha escrit:muy bonito nena.
Autor: ..FLOR.. » dg. ago. 23, 2009 11:19 am
Autor: INGLESITA » dg. ago. 23, 2009 12:28 pm
..FLOR.. ha escrit:hola guapi!! acabo de ver el post!!
Irenusky tiene el diamante!!
Autor: INGLESITA » dg. ago. 23, 2009 12:52 pm
Autor: Calamar26 » dg. ago. 23, 2009 10:00 pm
Autor: energia2010 » dc. set. 23, 2009 4:38 pm
Autor: INGLESITA » ds. set. 26, 2009 11:16 pm
energia2010 ha escrit:La verdad es que es muy bonitode precio que tal es?
Autor: lluneta29 » dg. set. 27, 2009 11:19 am
Autor: INGLESITA » dg. set. 27, 2009 11:31 am
lluneta29 ha escrit:Hola noies diamante!!!
Ahir vaig anar a pronovias i em volia emprovar aquest vestit que em tenia el cor robat, i em van dir que no el tenien perquè era d'altres anys i que ja no els hi havien enviat x això... i no sé si és veritat o em van puar. Valtres sabeu si es d'altres anys?? És que jo no recordo haver-lo vist al catàleg de l'any passat...
Autor: lluneta29 » dg. set. 27, 2009 11:35 am
INGLESITA ha escrit:lluneta29 ha escrit:Hola noies diamante!!!
Ahir vaig anar a pronovias i em volia emprovar aquest vestit que em tenia el cor robat, i em van dir que no el tenien perquè era d'altres anys i que ja no els hi havien enviat x això... i no sé si és veritat o em van puar. Valtres sabeu si es d'altres anys?? És que jo no recordo haver-lo vist al catàleg de l'any passat...
Hola lluneta29!!
km va anar ahir x pronovias?? quins vestits et vas provar? el diamante es un vestit d'altres anys, pero en el cataleg del 2010 torna a sortir!! així que l'han de tenir o com a minim demanar a central xq el puguis veure i emprovar!!!
a quin pronovias vas anar??
ptnets!
Autor: INGLESITA » dg. set. 27, 2009 11:44 am
lluneta29 ha escrit:INGLESITA ha escrit:lluneta29 ha escrit:Hola noies diamante!!!
Hola lluneta29!!
km va anar ahir x pronovias?? quins vestits et vas provar? el diamante es un vestit d'altres anys, pero en el cataleg del 2010 torna a sortir!! així que l'han de tenir o com a minim demanar a central xq el puguis veure i emprovar!!!
a quin pronovias vas anar??
ptnets!
Al pronovias de lleida al final... només anava a passar el temps i mira... hi havia el meu vestit entre ells!!! Totalment inesperat i gens el meu estil... impressionant!!! Em vaig emprovar el mallorca entre ells i no sé el genova crec i no sé quins més!!! Però el meu estava allí i ni lhavia triat jo al catàleg... encara flipo ara!!!![]()
![]()
![]()
![]()
se'm va ficar fins i tot la pell de gallina!!!! bufff...
Autor: energia2010 » dg. set. 27, 2009 7:16 pm
INGLESITA ha escrit:energia2010 ha escrit:La verdad es que es muy bonitode precio que tal es?
Hola energia 2010!
el precio del 2009 era de 1400 euros! este año no se si tiene el mismo precio o es mas bajo! como han dicho que los vestidos son más económicos...
ya tiene tu vestido? que estilo te gusta?
Autor: energia2010 » dg. set. 27, 2009 7:21 pm
lluneta29 ha escrit:
Al pronovias de lleida al final... només anava a passar el temps i mira... hi havia el meu vestit entre ells!!! Totalment inesperat i gens el meu estil... impressionant!!! Em vaig emprovar el mallorca entre ells i no sé el genova crec i no sé quins més!!! Però el meu estava allí i ni lhavia triat jo al catàleg... encara flipo ara!!!![]()
![]()
![]()
![]()
se'm va ficar fins i tot la pell de gallina!!!! bufff...
Autor: INGLESITA » dl. nov. 23, 2009 10:33 am
Autor: Piruleta » dc. nov. 25, 2009 9:51 pm