Autor: xica2010 » dv. juny 26, 2009 6:31 pm
Autor: Papallona* » dv. juny 26, 2009 8:01 pm
Autor: lluneta29 » ds. juny 27, 2009 8:47 am
Autor: nuvia2010 » dg. juny 28, 2009 6:06 pm
Autor: Petita83 » dg. juny 28, 2009 8:35 pm
Autor: lluneta29 » dg. juny 28, 2009 9:01 pm
Autor: Petita83 » dg. juny 28, 2009 10:45 pm
lluneta29 ha escrit:Jo també en tinc fitxats uns quantssssssssssss ara a vere com serà la tela també pq una cosa es veure'l amb foto i l'altra molt diferent veure-te'l posat però bno de moment el disseny és lo que busco, igual que aire i two... Mare meva!!!
Autor: lluneta29 » dl. juny 29, 2009 10:16 am
Petita83 ha escrit:lluneta29 ha escrit:Jo també en tinc fitxats uns quantssssssssssss ara a vere com serà la tela també pq una cosa es veure'l amb foto i l'altra molt diferent veure-te'l posat però bno de moment el disseny és lo que busco, igual que aire i two... Mare meva!!!
I tant com cal veure les teles!!! Que després els toques i la Barbie "Novia" porta un amb un tacte més agradable![]()
Però l'estil està molt bé, falta coneixer ON el vendran i per QUIN preu, sobretot on estaran per poder-los veure.
Jo crec que en general les col·leccions d'Aire i Alma s'assemblen molt, RCTwo és la que queda en un entremig entre aquestes i RC, no l'acabo de situar pq té estils d'un i altre costat.
JA TRIGUEN ELS DEL GRUP CLARÀ EN TREURE TOTES LES NOVETAAAATS
Autor: lluneta29 » dl. juny 29, 2009 10:17 am
Petita83 ha escrit:lluneta29 ha escrit:Jo també en tinc fitxats uns quantssssssssssss ara a vere com serà la tela també pq una cosa es veure'l amb foto i l'altra molt diferent veure-te'l posat però bno de moment el disseny és lo que busco, igual que aire i two... Mare meva!!!
I tant com cal veure les teles!!! Que després els toques i la Barbie "Novia" porta un amb un tacte més agradable![]()
Però l'estil està molt bé, falta coneixer ON el vendran i per QUIN preu, sobretot on estaran per poder-los veure.
Jo crec que en general les col·leccions d'Aire i Alma s'assemblen molt, RCTwo és la que queda en un entremig entre aquestes i RC, no l'acabo de situar pq té estils d'un i altre costat.
Autor: JUDITH REUS » dl. juny 29, 2009 10:52 am
Autor: nuvia2010 » dl. juny 29, 2009 2:21 pm
lluneta29 ha escrit:Petita83 ha escrit:lluneta29 ha escrit:Jo també en tinc fitxats uns quantssssssssssss ara a vere com serà la tela també pq una cosa es veure'l amb foto i l'altra molt diferent veure-te'l posat però bno de moment el disseny és lo que busco, igual que aire i two... Mare meva!!!
Qui primer ho sapigui que primer ho digui on vendràn els models d'alma novia ok?? Una amiga meva em va agafar el catàleg però encara no me l'ha donat!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Autor: Petita83 » dl. juny 29, 2009 10:34 pm
_eLi_ ha escrit:Nenes jo sé d'una botiga a Tarragona que si que els tindràn, però no sè quan els hi arribaràn.
Autor: oshia » dl. juny 29, 2009 10:42 pm
Autor: Nefeer » dl. juny 29, 2009 11:47 pm
Autor: AnNy-JoSe » dt. juny 30, 2009 7:26 am
Autor: AnNy-JoSe » dt. juny 30, 2009 7:33 am
nuvia2010 ha escrit:Una de cal... http://vestidos-de-novias.hispabodas.co ... 009-y-2010
Autor: aliaga79 » dt. juny 30, 2009 7:44 am
_eLi_ ha escrit:Nenes jo sé d'una botiga a Tarragona que si que els tindràn, però no sè quan els hi arribaràn.
Autor: aliaga79 » dt. juny 30, 2009 7:44 am
AnNy-JoSe ha escrit:nuvia2010 ha escrit:Una de cal... http://vestidos-de-novias.hispabodas.co ... 009-y-2010
Que fuerteeee....
he estado mirando esta página y me he quedado flipando!!!! Pero como pueden "reirse" se nosotras de esta manera?????????? Vendiendonos un vestido de esta temporada cuando simplemente es reciclado de la anterior!!!!
Que decepción...