Autor: Nata|ia » dg. maig 31, 2009 5:55 pm
Autor: Petita83 » dg. maig 31, 2009 6:33 pm
Autor: Petita83 » dg. maig 31, 2009 6:36 pm
Autor: Nata|ia » dg. maig 31, 2009 6:40 pm
Autor: Petita83 » dg. maig 31, 2009 7:43 pm
Nata|ia ha escrit:jajaja lo he encontrado por internet... estoy como loca buscando avances xD ahora me falta pepe botelllaaaaa
Autor: oshia » dg. maig 31, 2009 8:41 pm
Autor: Papita » dg. maig 31, 2009 9:01 pm
Autor: lluneta29 » dg. maig 31, 2009 9:29 pm
Autor: Petita83 » dg. maig 31, 2009 11:32 pm
lluneta29 ha escrit:M'encanten aquests vestits... si la d'aquest any em tenia el cor robat, no te digo aquesta............. no puc esperar fins setembre se'm fa etern!!!!!!!!!!! Jo me'n vull provar algún.... això està al caure!!! Quina passada de vestits, m'encanta la senzillesa de RC!!!!
Autor: lluneta29 » dl. juny 01, 2009 5:39 am
Petita83 ha escrit:lluneta29 ha escrit:M'encanten aquests vestits... si la d'aquest any em tenia el cor robat, no te digo aquesta............. no puc esperar fins setembre se'm fa etern!!!!!!!!!!! Jo me'n vull provar algún.... això està al caure!!! Quina passada de vestits, m'encanta la senzillesa de RC!!!!
Estic amb tu lluneta els dissenys de la RC tenen...algu!!! No són els més recarregats ni potser els més innovadors (que no vol dir que no puguin ser moderns) però tenen una línia senzilla que m'encanta!
Em penso que aquesta setmana si la feina m'ho permet em passaré per alguna de les botigues de RC de Barna...a veure què em diuen XDDDD
Autor: Petita83 » dl. juny 01, 2009 10:24 am
lluneta29 ha escrit:Petita83 ha escrit:lluneta29 ha escrit:M'encanten aquests vestits... si la d'aquest any em tenia el cor robat, no te digo aquesta............. no puc esperar fins setembre se'm fa etern!!!!!!!!!!! Jo me'n vull provar algún.... això està al caure!!! Quina passada de vestits, m'encanta la senzillesa de RC!!!!
Estic amb tu lluneta els dissenys de la RC tenen...algu!!! No són els més recarregats ni potser els més innovadors (que no vol dir que no puguin ser moderns) però tenen una línia senzilla que m'encanta!
Em penso que aquesta setmana si la feina m'ho permet em passaré per alguna de les botigues de RC de Barna...a veure què em diuen XDDDD
Ja m'ho diràs pq a lleida no et deixen fins al setembre per lo de les col.leccions... així que jo m'he d'esperar ara que segurament me'n aniré a BCN o Saragossa a comprarme'l pq aquí molt amables no és que siguin...
Autor: aliaga79 » dl. juny 01, 2009 10:28 am
Nata|ia ha escrit:Jjiji aqui la piratilla del foro, algunas fotos del avance rosa clara 2010!!!! a ver q os parece.. es mucho más clasico
Autor: Petita83 » dl. juny 01, 2009 10:32 am
aliaga79 ha escrit:Nata|ia ha escrit:Jjiji aqui la piratilla del foro, algunas fotos del avance rosa clara 2010!!!! a ver q os parece.. es mucho más clasico
TIAAAAAA!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JO ÉS QUE SÓC ROSACLARERA!!! JEJEJE
D'ON HO HAS TRET?
JA HI HA CATÀLEG..???
Autor: Petita83 » dl. juny 01, 2009 10:42 am
Autor: Petita83 » dl. juny 01, 2009 10:46 am
Autor: aliaga79 » dl. juny 01, 2009 10:48 am
Autor: Petita83 » dl. juny 01, 2009 10:57 am
aliaga79 ha escrit:nenis... jo el 19 tinc la segona prova, demanaré a veure quan tindran el catàleg...
Autor: nuvia2010 » dl. juny 01, 2009 12:46 pm
Petita83 ha escrit:Neniiiiiiiiiiiiiiiiiiis!!!
Em penso que si aquesta setmana no em donen cap info sobre la nova col·lecció 2010 de RC tampoc haurem d'esperar gaire més...!!!
D'aquí 15 dies és la Barcelona Bridal Week (vamos, la Gaudí Núvies) i RC està com a un dels expositors citats i amb desfilades i tal!
No crec que tregui models que ja estan a la venta...això vol dir que ME HUELE A NOVEDADEEEEEEEEEEEEEEEEES![]()
Us passo el link de la pàgina, per si voleu anar seguint i tal:
http://www.moda-barcelona.com/ca/index.asp
He mirat si hi havia forma humana de poder anar...al cap i a la fi NOSALTRES SOM LES VERITABLES CLIENTS!!! Però és exclusiva per a professionals del sector...![]()
Si alguna descobreix alguna forma de colar-se, es prega avisi XDDD
Autor: aliaga79 » dl. juny 01, 2009 1:16 pm
Petita83 ha escrit:aliaga79 ha escrit:nenis... jo el 19 tinc la segona prova, demanaré a veure quan tindran el catàleg...
SIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ole, ole, ole!!! Merci aliaga
Diga'm cotilla, ho sóc, però quin model tens tu de RC!?!?!?!?!?!?! Quin t'has quedat?!?! De la col·lecció 2009?? A mi hi ha uns quants que m'encanten
Vamos, que tremoli RC amb mi a partir de Setembre XDDDD