Sposa 2009

Vestits de nuvi i núvia.

Sposa 2009

EntradaAutor: blanca25 » dl. maig 18, 2009 2:11 pm

Hola, soy nueva en este foro. Primero de todo quisiera felicitaros por vuestros matrimonios!! Y en segundo lugar quería hacer una pregunta: nadie se ha comprado el vestido de la marca sposa?? Es que veo post de pronovias, rosa clara, y muchos otros, pero de esta firma no encuento nada. Sabeis porque??
blanca25

Entrades: 12
Membre des de: dl. maig 18, 2009 2:04 pm

hla

EntradaAutor: carlina » dt. maig 19, 2009 9:51 pm

Em caso el 28 de juny de 2009 i m'he comprat el vestit marca la Sposa, a mi també em va impactar que no hi hagués un post de vestits marca la Sposa, segur que hi ha noies que se l'han comprat d'aquesta marca però potser ningú s'ha animat a obrir un post, si vols el comencem tu i jo.
El model tel dic per privat per si tinc espies.Quin model t'has quedat tu?
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

Re: hla

EntradaAutor: blanca25 » dc. maig 20, 2009 9:27 am

carlina ha escrit:Em caso el 28 de juny de 2009 i m'he comprat el vestit marca la Sposa, a mi també em va impactar que no hi hagués un post de vestits marca la Sposa, segur que hi ha noies que se l'han comprat d'aquesta marca però potser ningú s'ha animat a obrir un post, si vols el comencem tu i jo.
El model tel dic per privat per si tinc espies.Quin model t'has quedat tu?

ei!!! ja pensava que estava sola!! jo em caso el 25 de juliol del 2009, ens portarem poc temps...
Pues jo la veritat és que aquesta marca no la coneixia, es pot dir que m'hi vaig trobar de casualitat. Però estic molt contenta de l'elecció, és com jo el volia.
blanca25

hla

EntradaAutor: carlina » dc. maig 20, 2009 10:01 am

jo de marques de novia només coneixia pronovias i rosa clara, però rosa clara no és el meu estil com has pogut comprovar quan t'he dit el model de vestit per privat; doncs em vaig ficar a la web pronovias i m'agradava un vestit que no recordo com es deia era semblant al model levante, llavors vaig ficar-me a la secció links i allí sortia la web la sposa i san patrick, dintre aquestes web i sortien més links vaig mirar varies marques i les que més em van agradar va ser san patrick i la sposa, tenia 10 vestits triats entre la sposa i san patrick i al final a la botiga em vaig emprobar primer el model que m'he quedat i em va passar una cosa curiosa sabia que aquell era el meu vestit fins i tot li vaig dir a la botiguera que no calia emprobar els altres 9 i ma mare em va dir però a veure emprova-te'ls que no et costa rés me'n vaig emprobar dos mes i li vaig dir a la botiguera mira no perde'm més el temps el meu vestit és el primer que m'he emprobat me'l vaig tornar a emprobar i encara m'agradava més, era el meu vestit, jo crec que cada persona té el seu vestit predestinat i el meu era aquell, és preciós ja tinc ganes de fer la segona prova per tornar-mel a posar.
I tu on te l'has quedat el vestit?
carlina

EntradaAutor: blanca25 » dc. maig 20, 2009 10:29 am

doncs a mi em passa que quan miro la foto del vestit amb la model no m'acaba de convencer, però llavors penso en la sensació que vaig tenir al posar-me'l i m'encanta...jo me'l vaig comprar a la botiga Cymbeline de la diagonal.
Tinc unes ganes de fer la primera prova.
Que et faras al pel?
blanca25

hla

EntradaAutor: carlina » dc. maig 20, 2009 10:50 am

Encara no ho tinc clar tinc que decidir-me entre dos recollits. Tornaré a mirar les fotos i em decidiré.
I tu?
cymbeline? Pensaba que la marca cymbeline venia només vestits marca cymbeline.
t'ho vas quedar tot de la marca la Sposa o sigui sabates, vel, roba interior....?
carlina

EntradaAutor: blanca25 » dc. maig 20, 2009 11:05 am

jo també ho pensava, per això et deia que va ser una mica de rebot, perquè jo ni la coneixia aquesta marca.
Però només m'hi he comprat el vestit, de vel no en portaré, encara no se que ficar-me al cap però un vel no!
Les sabates tampoc pq me'n vaig enamorar d'unes passejant, i la roba interior vaig anar a la merceria de tota la vida.
Tu t'ho has quedat tot alli?
blanca25

si

EntradaAutor: carlina » dc. maig 20, 2009 11:19 am

si m'ho he quedat tot allí a Versas de la marca la Sposa. El vel, les sabates, els clips del cabell, la roba interior tanga i corsé, i volia guants però la meva mare em va dir ja n'hi ha prou que portem molts diners gastats amb vestit i complements i bé com que paga ella em toca callar(jo no treballo desde el juny). la veritat es que li estic molt agraïda està fent un esforç bestial amb això del vestit.
però el vel no és el mateix que va amb el vestit,valia 700€, és un altre vel més senzillet però molt bonic que val 300€.
Les sabates són com les de la foto però no van obertes són tanquedes i sense els brillants ni la tira, només porten la rosa.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
carlina

EntradaAutor: blanca25 » dc. maig 20, 2009 11:44 am

M'agraden aquestes sabates, no les havia vist. Les meves són obertes tant del davant com del darrera, i em van agradar pq no es veuen de boda boda i penso que les podré aprofitar després. A part no són massa altes.
blanca25

hla

EntradaAutor: carlina » dc. maig 20, 2009 11:53 am

jo també les aprofitaré pel setembre a la boda de ma germana, me les teniré del color del vestit que em compri de cerimònia que per cert no sé on anar. M'agrada el vestit judith i alianza de la colecció fiesta de pronovias però val 500 i pico i no em vull gastar tant. com a molt 300€.
carlina

EntradaAutor: blanca25 » dc. maig 20, 2009 12:20 pm

doncs ara estan fent liquidació de mostrari a pronovias, el que potser només venen vestits de nuvia això no ho se, però ho podries mirar, fan un 50-75% de descompte.
La marca sposa és de pronovias, no se si segona o tercera marca, però els preus que tenen no trobo que siguin tant diferents, pel que jo vaig veure és clar.
blanca25

hla

EntradaAutor: carlina » dc. maig 20, 2009 12:46 pm

No me'l puc comprar ara el vestit, tinc que esperar que passi la meva boda, me'l compraré al juliol, m'han dit que a reus hi ha un carrer que és tot de botigues i boutiques aniré a mirar, a lleida n'hi tinc vistos uns kants a dress-bori i tenen la meva talla i tos valen 300€, però vull mirar més botigues a veure si ho trobo més barat.
què ets de barna?o dic pq com que has dit que el vestit te l'has comprat a la diagonal.
carlina

EntradaAutor: blanca25 » dc. maig 20, 2009 1:38 pm

que fort no que us caseu el mateix any tu i la teva germana?? els teus pares deuen flipar, jejeje. I també ho celebra al mateix lloc?
blanca25

hla

EntradaAutor: carlina » dj. maig 21, 2009 9:45 am

Ella si hagués seguit la tradició es tindria que haver casat l'estiu passat.M'explico quan et demanen per casar has de comptar un any, doncs ella en va comptat dos, cadascú es lliure de fer el que vulgui, però el meu promès ja els va avisar que potser coincidiriem i que per ells no canviaria rés que m'ho demanaria igualment ells i els meus pares van dir que no passaba rés. El meu promès els va explicar que ja ens tocaba, que no ens podíem esperar més ja que volem tenir fills i ell té 35 anys i jo 27, tres anys junts i un any i nou mesos vivint junts. Els meus pares van dir que estaven molt contents i que no hi havia cap problema que tiressim endavant. Ens casem en llocs diferents però inclús els meus pares ho diuen que el meu lloc es més maco que el seu. Tenim gustos més diferents el meu vestit saps com és doncs el seu és llis i llaç com si fos un vestit de festa blanc. Jo ho respecto és clar , tot és respectable.
Què ets de Barna?
carlina

EntradaAutor: monipeny » dj. maig 28, 2009 8:16 am

Aquí otra chica la sposa......
Imatge
Imatge
Imatge
monipeny
:: núvia de platí

Entrades: 4900
Membre des de: dg. oct. 26, 2008 8:00 am

hla

EntradaAutor: carlina » dj. maig 28, 2009 9:56 pm

ostres que bé!
Conta conta com es el vestit ....
carlina

EntradaAutor: monipeny » dj. maig 28, 2009 10:30 pm

per privat....
Imatge
Imatge
Imatge
monipeny

hla

EntradaAutor: carlina » dj. maig 28, 2009 11:11 pm

Que bonic i quina cua.
carlina

Re: hla

EntradaAutor: monipeny » dv. maig 29, 2009 7:34 am

carlina ha escrit:Que bonic i quina cua.

t'agrada ? a mi m'encanta, avui tinc la primera proba....
Imatge
Imatge
Imatge
monipeny

hla

EntradaAutor: carlina » dv. maig 29, 2009 12:42 pm

Ostres ja veuràs que t'ho passaràs pipa,jo cada vegada que em poso el meu vestit em sento com una princesa.A mi em falta el 20de juny fer la segona prova. I explica'm portes vel,de quina marca són tots els complements?
carlina

Següent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant