Onna Costura - super original!

Vestits de nuvi i núvia.

Onna Costura - super original!

EntradaAutor: Ètnia » ds. abr. 25, 2009 11:31 am

Hola noies!

Alguna s'ha fet fer un vestit a Onna Costura de Manresa? Ja sigui un vestit de convidada o el de núvia? Estic rememenant la web i tenen coses originalíssimes. A més, els pots portar la teva idea i te la fan.

Què, algú hi ha anat?
Ètnia

Entrades: 33
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 5:57 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Ètnia » ds. abr. 25, 2009 11:42 am

Ah, us poso algunes fotos que he trobat a la web. No ho he fet mai, a veure si me'n surto...

Algú sap si és molt car?
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Ètnia

EntradaAutor: LABANDA » dg. abr. 26, 2009 11:58 am

quina casualitat, hi vaig estar fa molt poquet perquè l'aparador em cridava molt l'atenció... pero la veritat vaig sortir una mica decepcionada...

no sé, molts vestits pintats a mà (que no dic que no sigui bonic, però no m'agradava gaire)... La veritat si que algun es podia aprofitar però no em va acabar de fer el pes.

Pero tot va a gustos.

L'exclusivitat que et puguin fer el disseny que tu vulguis està molt bé. això sí!

a veure si t'hi apropes... i em dius el que
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Ètnia » dt. abr. 28, 2009 10:58 am

Ostres, Labanda, o sigui que no et va acabar de fer el pes? Què buscaves, vestits de núvia núvia?
Jo en busco un de convidada, eh? Però els de núvia també m'agraden. Bé, depèn del tipus de casament que facis. Jo és que no voldria anar de núvia, però sí molt original, amb un vestit que es fes mirar!

Si m'hi arribo ja t'ho diré!
Ètnia

EntradaAutor: LABANDA » dt. abr. 28, 2009 10:43 pm

eis, no no ,jo buscava de convidada i también per me mare i a veure potser és que no vam mirar molt molt.

Crec , de totes maneres que hi tornaré perquè encara no he trobat res i la veritat és q originals ho son! segur que no trobaràs ningú amb un vestit igual
ja em diràs!
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Ètnia » dv. maig 08, 2009 4:01 pm

I tant, segur que causes sensació. Trobo que als casaments hi ha molts vestits semblants, i quan algu en porta un d'original tothom s'hi fixa!

Si hi tornes, et pots fixar en els preus, plis? Suposo que deuen tenir roba de tot tipus i molta varietat de preus, però així per sobre, per fer-me'n una idea... Un d'aquests pintats, per exemple, quan deuen costar?
Ètnia

EntradaAutor: aliaga79 » dl. maig 11, 2009 3:33 pm

Ètnia ha escrit:Ah, us poso algunes fotos que he trobat a la web. No ho he fet mai, a veure si me'n surto...

Algú sap si és molt car?

són molt guapos... :-)ok:
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants