Martí Jové a la Diagonal...referencies!!

Vestits de nuvi i núvia.

Martí Jové a la Diagonal...referencies!!

EntradaAutor: Nata|ia » dj. abr. 16, 2009 7:15 pm

Tinc previst reservar el meu vestit de Pepe Botella, en aquesta botiga..encara falta molt, pero... es el meu jeje!

Teniu referències? a mi em van tractar molt b, molt amables... i se les veu professionals... pero vosaltres q opineu? merci wapes
Imatge
Imatge
Nata|ia
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1135
Membre des de: ds. maig 03, 2008 10:09 am

EntradaAutor: Eliti » dj. abr. 16, 2009 9:16 pm

a mi, personalment, no em va agradar el tracte!!! vaig anar fa una setmana, per veure vestits, i la noia, em va ensenyar el catàleg, però, els vestits que veia que m'agradaven, no els tenia, molta casualitat, que els que m'agraden no els té! a mes a mes, nomes em deia, que tenía temps, i que pasés cap a l'octubre! així que a mi, no em veuen el pèl!!
Imatge
Eliti
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 11827
Membre des de: dv. des. 05, 2008 4:54 pm
Ubicació: Cornellà

EntradaAutor: Hansen » dv. abr. 17, 2009 2:08 pm

Ma mare s'ha agafat el seu allà. El 9 de maig té la primera proba, ja et diré què tal.
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: Nata|ia » ds. abr. 18, 2009 4:50 pm

Ais gràcies wapa ja em diras q tal li ha nat!! Eliti, la veritat es q jo el primer cop li vaig dir q em casava a l'octubre...mentida xD i després li he dit q le tingut q retrassar i m'ha dit q cap problema si ho tinc clar..

és que el vestit q m'agrada sols el tenen en tota Catalunya, en aquesta botiga (val 2000e) i al Vianuvia de Sabadell q val 1900..pero la dona de sabadell, parla massa i em va posar nerviosa...aixi q nose...ja quasi q no ve de 100 e i em donen mes confiança les de la diagonal, que hi penseu? coneixeu vianuvia? es veu q son "familia" de Ribalta de Sabadell tmb...
Imatge
Imatge
Nata|ia

Entrades: 1135
Membre des de: ds. maig 03, 2008 10:09 am

Re: Martí Jové a la Diagonal...referencies!!

EntradaAutor: Gloglo2 » dg. set. 13, 2009 9:30 pm

Natalia, finalment has agafat el vestit a Martí Jové?
A mi m'agraden molt els de Pepe Botella, estic esperant que els hi entri la nova colecció.
Gloglo2
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 172
Membre des de: ds. maig 30, 2009 7:29 pm

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant