Com es fa?

Vestits de nuvi i núvia.

Com es fa?

EntradaAutor: Eliti » dj. gen. 08, 2009 9:32 am

A veure tinc mil dubtes, pero un d'ells es aquest.
Jo em caso el 15/5/2010, ja he de començar a mirar vestits?? els que hi ha ara, son de la col.lecció del 2009, no? he d'esperar?
I com es paga, quan l'encarregues, quan el vas a buscar? meitat i meitat?? buffff
Gracies
Eliti
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 11827
Membre des de: dv. des. 05, 2008 4:54 pm
Ubicació: Cornellà

Re: Com es fa?

EntradaAutor: Evie » dj. gen. 08, 2009 10:11 am

Eliti ha escrit:A veure tinc mil dubtes, pero un d'ells es aquest.
Jo em caso el 15/5/2010, ja he de començar a mirar vestits?? els que hi ha ara, son de la col.lecció del 2009, no? he d'esperar?
I com es paga, quan l'encarregues, quan el vas a buscar? meitat i meitat?? buffff
Gracies

A vere eliti, començar a mirar vestits, la meva opinió és que encara és aviat, no se si és cap allà abril-maig que surten els avanços de les col.leccions de nuvies per al 2010, llvors els pots mirar i si te'n agrada algun mirarte'l i si veus que no i t'ha agradat algun de la col.lecció del 2009 doncs també te'l pots mirar que no passa res, però jo esperaria una mica més i al menys veure els del 2010.
Suposo que segons on el compris tindràn una forma diferent de pagament, jo per exemple que l'he comprat a pronovias, pagues un terç quan l'encarregues, l'altre terç a la 1º o 2º proba no me'n reordo bé i la resta quan el vas a buscar.

Espero que t'ajudi.
Imatge
Evie
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1350
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 11:37 am

EntradaAutor: Eliti » dj. gen. 08, 2009 10:15 am

Gracies Evie,
llavors, millor m'espero una mica! Encara tinc temps, ja m'imaginaba que encara no estaríen els vestits del 2010.
Eliti
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 11827
Membre des de: dv. des. 05, 2008 4:54 pm
Ubicació: Cornellà

EntradaAutor: Evie » dj. gen. 08, 2009 10:21 am

Exacte!

Tens temps de sobres..podràs anar fent les coses tranquilament ;)
Imatge
Evie

Entrades: 1350
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 11:37 am

Re: Com es fa?

EntradaAutor: iReXu » dv. set. 04, 2009 5:59 pm

En pronovias es tal como decis, te reparten el precio en 3 pagos en la reserva uno y priemra prueba la otra parte y cuando te lo llevas el resto.
Pero a veces si avs un poco antes si luego ves algo te lo dejan modificar,al menos en badalona se lo hicieron a una amiga q lo reservo y le dijeron q si luego veia otro le dejaban modificarlo
Imatge
iReXu
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 88
Membre des de: ds. des. 15, 2007 9:11 pm

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant