Autor: Sibil·la » dt. ago. 19, 2008 3:40 pm
Hola momi i txell!
Jo també era la primera cosa que vaig tenir clar quan vaig saber que em casava i vaig començar a pensar en el vestit de núvia: no volia un vestit blanc. Però ni blanc trencat, ni marfil, ni res. Volia color, un toc, molt, el que fós.
Jo vaig anar a Olot, a Corredera Núvies, on em van tractar de meravella i on tenen vestits preciosos.
Pel que he anat veient, us recomano que us mireu bé els vestits de Raimon Bundó (en alguna botiga que tinguin varietat i que s'atreveixin a agafar-ne de diferents dels clàssics blancs). A la col·lecció Ethereal n'hi ha de preciosos.
Els de Perlotti també piquen molt, jo crec que un xic més que els Bundó.
Jo vaig estar dubtant entre un Bundó (el model Maya del 2005) i el que al final em vaig quedar, que era de Jesús Peiró i al final no va tenir color, era daurat i beige.
Però em vaig provar diferents d'en Bundó. Un amb un estampat de flors liloses i cinturó lila, un amb colors ataronjats, un amb el top vermell i la faldilla plena de floretes vermelles,....
Els de Núvia de Baraïsa també em tenien enamorada però en aquella època no vaig saber que en una botiga de Palamós en tenien, i clar, passava d'anar a Tarragona pel vestit de núvia (jo sóc de l'Empordà).
També podeu jugar molt amb els complements: un vel o xal de color, un cinturó, etc...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.