alguna opinio de novias casajuana

Vestits de nuvi i núvia.

alguna opinio de novias casajuana

EntradaAutor: evacg » dg. jul. 06, 2008 3:06 pm

Algú ha comprat el seu vestit de nuvia a novias casajuana? Encara que no l'hagueu comprat allà, si algú em pot donar la seva opinio li agrairé moltisim perquè m'agrada molt un vestit que tenen però voldria saber si son formals en les entregues i les proves... ja sabeu que vull dir. Merci per tot!
evacg
:: núvia experimentada

Entrades: 387
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 3:00 pm

EntradaAutor: MIYU » dv. jul. 11, 2008 11:15 am

BON DIA EVACG!!!

LA MEVA GERMANA SE'L VA COMPRAR ALLÀ, L'ESTIU PASAT, A ELLA LI AGRADAVA MOLT UN DE LA COLECCIÓ VITTORIO Y LUCHINO ÈRO ERA CARISIM, I ALLA EN TENIEN UN DE MOLT SEMBLANT MOLT BÉ DE PREU ( 1.300 €) EL TRACTE MOLT BÉ, I SON MOLT FLEXIBLES A L'HORA DE LES PROVES I DE COBRAR!!! (HO SE PERQUE LI VAIG PAGAR JO! :-/ :-/ )

L'UNICA PEGA VA SER EL DIA DE L'ULTIMA PROVA, QUE LI VAN DEIXAR AMPLE LA "TORERITA" D'ENCAIX QUE DUIA EL VESTIT! PERQUE DEIEN QUE NO ES PODIA ESTRENYER MÉS!
SORT QUE AQUELL DIA VA VENIR A LA PROVA LA MEVA TIETA QUE ES MODISTA I ENTEN MOLT D'AQUEST TEMA, I VA TENIR UN PETIT PIQUE AMB LA MODISTA D'ALLA, PERQUE ELLA DEIA QUE SI QUE ES PODIA FER MES PETITA I L'ALTRA QUE DEIA QUE NO, I AIXÍ UNA BONA ESTONA!!!! PERO NO M'EXPLIQUIS COM, PERO AL FINAL LA TORERITA VA QUEDAR PERFECTA!!! AIXÍ QUE JO T'HO RECOMANO.

ESPERO HAVERTE AJUDAT!!!!
url=http://nuvis.org/jorge_i_vanessa] Imatge
MIYU
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 531
Membre des de: dc. jul. 02, 2008 8:50 am

EntradaAutor: mpaz » dt. set. 30, 2008 10:54 pm

hola!!!

te doy la otra cara de la moneda: una amiga que se casó el año pasado estuvo hasta el último mes sin saber si tendría vestido porque cuando hicieron el pedido se equivocaron... y le trajeron 2 tallas menos!!!!

la verdad es que ella me dijo que ni me acercara por allí...
supongo que fue mala suerte! :-/
Imatge
mpaz

Entrades: 480
Membre des de: ds. març 01, 2008 1:36 pm
Ubicació: Prat de Llobregat (BCN)

EntradaAutor: pomuka » dt. set. 30, 2008 11:03 pm

pues yo

lo tengo escogido de alli

la chica encantadora!!

el otro dia se estuvo casi dos horas y las chica con toda la paciencia del mundo (incluso mi llorera porq el que era mi traje me lo tienen que retocar muchisimo y no puede ser el mio)

ahora estoy esperando que mañana me den una respuesta si tengo otro modelo en mi talla y el otro (con el que dudo) si lo tienen en mi talla

bueno yo estoy muy contenta!!!

todo depende del dia o de la persona
Imatge
Imatge
pomuka
:: núvia de platí

Entrades: 4430
Membre des de: dg. oct. 21, 2007 2:44 pm
Ubicació: L'Hospitalet LL

EntradaAutor: Papita » dg. oct. 26, 2008 2:54 pm

Hola!!!!!!!!!!!!!!

tengo una amiga que se tuvo que casar 2 horas más tarde porque no se habían acordado de cogerle el bajo al vestido.. cuando lo fueron a recojer noe stba hecho .. esto en Casajuana..
supongo que no siempre debe ser igual, pero no tengo muy buenas referencias.. ni el las calidades de los tejidos..
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita
:: supernúvia

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: MAY_23 » dg. oct. 26, 2008 6:17 pm

mihermana se compró alli el vestido (hace 5 años por eso) y perfecto, ningun problema

en cambio yo cuando fui a mirarme el vestido, nos fuimos a la media hora y fatal, la chica no daba uno con mi estilo me sacaba vestidos como anticuados de estilo solo pq a mi cuerpo era lo que le sentaba bien, nosé parecia que no tenia ganas de trabajar asi que res, me lo cogi en otro sitio!
Imatge
Imatge
MAY_23

Entrades: 4234
Membre des de: dv. des. 07, 2007 9:08 pm

EntradaAutor: Papita » dg. oct. 26, 2008 7:37 pm

bien hecho!!!!!!!!!!!!!
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: miriameta » dl. oct. 27, 2008 12:45 am

Pues mi vestido es de casajuana!!!

La mujer muy simpática, he ido 3 veces y las 3 veces perfectamente.

Tema telas, me encanta la tela de mi vestido, es supercomodo, no pesa como los de otras tiendas, y te cojas el que te cojas te vale 695 euros.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: aresia » dj. nov. 13, 2008 12:30 am

hol ,pues mi vestido tambien es de casajuana y estoy super contenta,lo recomiendo el trato estupendo de verdad.y elprecio genial
aresia
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1104
Membre des de: dt. maig 27, 2008 9:50 pm

EntradaAutor: arbecub » dj. nov. 20, 2008 3:06 pm

Ei noies jo vai na a casajuana lleida, ja o e explikt a les noies d lleida, q a mi n em van tracta gens b n se si es q n tenia q d treballa la dona o q...o es q va veure q tenia ganes de veure altres vestits...a dmes n em van dixa emprova tots els vestits q vai vole.....aixi q me le qdat a La Novia q ia vestits de noviadart....
CRONICA: viewtopic.php?p=2472990#2472990

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub

Entrades: 4168
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 12:55 pm
Ubicació: Arbeca

EntradaAutor: nexas » dv. nov. 21, 2008 2:14 am

El otro dia fui a casajuana de barcelona y me estuve probando algunos modelos, uno de ellos me gustaba y me comentaron que el precio era 695 + 100 euros de arreglo y despues si no tenian el modelo e stock tendria que pagar 200 euros mas, esto es verdad??? o me querian timar?
[url=http://tickers.novios.org/2009-10-03/N13/E23/T1.png[/img]http://tickers.novios.org/2009-10-03/N13/E23/T1.png[/img[/url]
nexas
:: núvia rookie

Entrades: 69
Membre des de: dl. maig 01, 2006 11:38 pm

EntradaAutor: arbecub » dv. nov. 21, 2008 7:45 am

nexas ha escrit:El otro dia fui a casajuana de barcelona y me estuve probando algunos modelos, uno de ellos me gustaba y me comentaron que el precio era 695 + 100 euros de arreglo y despues si no tenian el modelo e stock tendria que pagar 200 euros mas, esto es verdad??? o me querian timar?

aixo es veritat jo kuan i vai na también mo van di....
CRONICA: viewtopic.php?p=2472990#2472990

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub

Entrades: 4168
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 12:55 pm
Ubicació: Arbeca

EntradaAutor: nexas » dj. des. 04, 2008 8:06 pm

Al final no me lo cogi en casajuana, no me gusto el trato que me dieron la verdad...
[url=http://tickers.novios.org/2009-10-03/N13/E23/T1.png[/img]http://tickers.novios.org/2009-10-03/N13/E23/T1.png[/img[/url]
nexas

Entrades: 69
Membre des de: dl. maig 01, 2006 11:38 pm

EntradaAutor: XIKAAA » dg. gen. 04, 2009 5:49 pm

yo tengo una amiga que se lo compró allí, hace 3 o 4 años x eso. Xo ella quedó encantada y queria que yo también fuese a mirarlo allí... La verdad es que al final encontré mi vestido antes de ir allí, xo he de reconocer que no me gustaba ningún modelo en especial...
Imatge
XIKAAA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 9039
Membre des de: ds. abr. 19, 2008 4:59 pm
Ubicació: baix llobregat

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant