Vestits moderns

Vestits de nuvi i núvia.

Vestits moderns

EntradaAutor: ieia1977 » dl. nov. 26, 2007 6:01 pm

Hola,

Fa pocs dies que m'he posat a llegir els temes d'aquest fòrum, i perdoneu que n'inicïi un de nou, però és que no trobo el que busco!

:-/

Deu ser que la gran majoria de noies que es casen són molt més romàntiques que jo, el cas és que no m'agraden els vestits aquests del Pronovias, Rosa Clarà, i vaja, pràcticament tots dels que parleu!

No m'estic estressant perquè em caso el juliol vinent, només he anat a mirar un parell de llocs:
-www.mmguer.com, on fan vestits originals i pintats a mà (a St Pere de Torelló)
-http://personales.ya.com/guillamino/eraseunavez/ruthaurora/Ruthaurora%20Maria/2F152029-408F-4B81-92FA-B5616222F317.html, on tenen uns vestits preciosos, una mica èlfics o de principis de segle depèn de com (botiga de Gràcia, c/Goya de Bcn)

El segon lloc, la botiga Erase una vez, m'ha agradat molt, però segueixo trobant cars els vestits (uns 1500), tenint en compte que una l'ha de portar durant 6 o 7 hores.

En fi, volia saber si hi ha altres llocs com aquests, amb vestits alternatius i diferents, que no siguin els blancs clàssics de tota la vida.

Gràcies!

ieia.
http://www.nuvis.org/lluis&ieia
La vida és bonica però a vegades complicada
ieia1977

Entrades: 12
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 2:34 pm
Ubicació: Alt Empordà

EntradaAutor: Merche83 » dl. nov. 26, 2007 6:51 pm

a la fira de nuvis de vilanova hi havia una noia de vilafranca q em sembla q es l'estil q busques, pero de preus ni idea...
et penju una foto i el link a la seva web.
vam estar parlant amb ella i ens va explicar q era tot super personalitzat, tant pel nuvi com per la nuvia i que feia q anessin tots dos conjuntats encara q no es veiessin els vestits entre ells...
no era el nostre estil i no et puc donar més info pero aki tens la web:
http://www.blanc-a.net/
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Merche83
:: meganúvia

Entrades: 8323
Membre des de: dv. des. 29, 2006 8:39 pm
Ubicació: Sant sadurni d'anoia

EntradaAutor: Visitant » dt. nov. 27, 2007 9:59 am

hola ieia jo també buscava algo diferent, si 1500 ho trobes car, ja pots borrar-te els de mmguer pq vaig consultar-ho i són a partir de 3000 €. Jo m'he l'he quedat amb la Gemma Sender, van dels 1300 als 1800, més o menys, està a Barcelona.
Visitant

EntradaAutor: Friky » dt. nov. 27, 2007 1:19 pm

Jo trobo diferents el de'n Raimon Bundó. Són de Nuvia però la majoria sense gaire pedreria i alguns amb estampats i color. El meu era de Raimon Bundó, i va triomfar.

Té web, si vols veure els seus vestits.
Friky
:: núvia experta

Entrades: 593
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 6:13 pm

Gràcies!

EntradaAutor: ieia1977 » dt. nov. 27, 2007 4:14 pm

Gràcies a les 3! M'heu alegrat el dia, de debò.... >.-<:

Visitaré aquests llocs, a veure si me'n surto. No vull que se m'entengui malament, cadascú es casa amb el que vol i en l'estil que vol, però és que les qui no ens agrada el blanc i els vestits clàssics ho tenim força cru en aquest sector de la moda nupcial...

L'altre dia vaig anar-me a emprovar alguns models de la Ruthaurora, (http://personales.ya.com/guillamino/era ... 2F317.html), i m'han agradat molt, de debò.

Pel que fa al preu d'aquest tipus de roba, ja sé que és un dia especial i tot plegat, però es clar, pagar 3000 euros o inclús 1500 per un vestit que et posaràs 4 o 5 hores... En fi, tot són punts de vista! Prefereixo un cobert de 150€ per cap i fer la ceremònia i un sopar al nostre gust que gastar en roba...

Bé, doncs res, que moltes gràcies! i que si a algú se li acut un altre lloc, benvinguda serà la proposta!

Fins aviat!

:-)

Ieia
ieia1977

EntradaAutor: cloe » dt. nov. 27, 2007 6:02 pm

Hola Ieia ,pero curiositat,com serà la teva boda,quin estil serà la celebració?

Un pató.
cloe

Entrades: 647
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 12:36 pm

Tipus de casament

EntradaAutor: ieia1977 » dt. nov. 27, 2007 10:58 pm

Hola Cloe,

Serà una cosa senzilla, hem llogat un hotel pels jardins que té i les vistes... Espectaculars! De fet, ho fem tot a fora, no volíem un restaurant de cap de les maneres, i hem estat mesos per trobar l'indret...

Casament civil de vespre, amb petit grup de música de cambra, al jardí, seguit d'un aperitiu completíssim (més que selecte, ens ha costat trobar-los) en un altre dels jardins, i sopar asseguts en un tercer jardí amb vistes a la vila enmurallada il·luminada....

Tot això fins a quarts d'una, final especial de festa (és sorpresa), i cap a casa! Tindrem plan pels qui vulguin seguir la festa, perquè sempre n'hi ha, però la intenció no és tenir un disc-jokey de xumbaxumba fins a les tantes.

No pretén ser un bodorrio d'aquests típics i tòpics, sinó un acte en el que ens diem que ens estimem amb unes lectures, música i familiars, i un bon sopar, d'aquests de gourmet això sí...

Per això, perquè no volem res sofisticat ni exagerat, i perquè no som de posar-nos disfresses, volíem vestir-nos de manera elegant però senzilla. En Lluís segurament es farà fer un trajo d'aquests d'estiu, de fil o cotó, de colors terrosos i camisa blanca, sense corbata. Sempre passa molta calor, i és un dia en que has d'estar còmode... I jo volia un vestit amb màxim un pam de cua si és que em convencen, que no fos blanc (color cru), de lli o seda salvatge, amb algun motiu que el faci original, però sense pedreria ni coses d'aquestes excessives... Penso anar així i amb un xal. I amb sandàlies o abarques. Calçat còmode. Un aire mallorquí (som uns enamorats de la cultura mallorquina els dos) però amb una mica de color...

Au, ja ho he explicat!

Fins aviat,

IEIA

ieia1977

EntradaAutor: LABANDA » dt. nov. 27, 2007 11:10 pm

Em sembla una idea genial... m'agraden els casaments personalitzats fins al mínim detall... que ningú s'esperi el que ... enhorabona pel vostre futur enllaç!

Jo no sé si s'allunya una mica del que busques, però la firma Yolancris té alguns vestits diferents i originals... alguns amb aire eivissenc i hipiee... depen de com ho miris, es clar... però potser algun és del teu gust.
Són moderns, això sí, i com que el títol del post era aquest... doncs m'ha semblat oportú...

per cert, ens pot dir on us caseu???
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: bruji2008 » dc. nov. 28, 2007 10:37 am

No sé si serà del teu estil, pero cymbeline té vestits diferents, moderns i amb color Què t'haig de dir jo que me l'he comprat allí. :-) ::-)
bruji2008
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 428
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 4:20 pm
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: cloe » dc. nov. 28, 2007 10:54 am

[b]ieia!!! se parece muchoa mi boda,yo me caso en una masia por la noche,estaremos allí todo el fin de semana ,seremos 20 personas,nos casa un juez de paz y el catering es de Can Baladia.

Mi vestido será marfil muy sencillo,totalmente liso .....yo sinceramente siempre que venia una clienta preguntandome por un vestido NO novia me ponia de los nervios porque tu puedes ir con un vestido bonito pero sin tener que ser convencional,vamos que si fuera de otro color pasaria por un vestido de verano....todas somos novias,aunque no queramos admitirlo ,pero somos novias en nuestro estilo.

Has pensado en un vestido tipo corte imperio,que se lleva mucho..un estilo un poco hippie,pero sin pasaarse,haber si te encuentro una foto..

un beso
cloe

EntradaAutor: blankos » dc. nov. 28, 2007 11:29 am

En Yolancris también tienen vestidos muy bonitos y tienen de todo, vestidos más clásicos y otros muy modernos!!
Imatge
blankos

Entrades: 7708
Membre des de: dg. abr. 15, 2007 8:03 pm
Ubicació: Barrio Guineueta - Barcelona

EntradaAutor: cloe » dc. nov. 28, 2007 11:56 am

Me encanta la nueva colección de Yolan Cris y Cymbeline también es una novia bastante moderna,lo malo que tiene Ieia es el presupuesto...donde la calidad precio están superbien es en AIRE COLECCTION pero no se ciñe al gusto de ella...

suerte!!!
cloe

EntradaAutor: blankos » dc. nov. 28, 2007 11:58 am

Claro es que lo malo es el presupuesto, pero ya verás como al final encuentras el tuyo!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
blankos

EntradaAutor: Enaira » dc. nov. 28, 2007 12:26 pm

Jo tambe buscava una cosa diferent (estil yolan cris), a mi la tipica princesa no, i el problema era el pressupost, com mes sencill mes car era.
Al final me kedat un d'quest any de st.patrick i mel fare una mica a la meva manera, li canvio algunes coses.
Jo tampoc estava disposada (perque no puc mes q re) a pagar mes de 1000-2000 euros en un vestit per un dia, i lu bo es que a les botigues tu repeteixen 10000 de cops : PENSA Q ES UN DIA ! doncs per aixo mateix responia jo... s'aprofiten de tot!
Si jo al final ho he trobat tu segur q tambe! sort! :-)ok:
14/06/08
Imatge
Enaira
:: núvia de bronze

Entrades: 1980
Membre des de: dc. maig 09, 2007 8:17 am

EntradaAutor: blankos » dc. nov. 28, 2007 1:11 pm

Yo tampoco estaba dispuesta a pagar un dineral por mi vestido, me puse como presupuesto como máximo 1.500 euros y ya me parecía una barbaridad, es que para unas horas no me vale la pena, si ese día lo luciré como nadie pero al día siguiente guardado en un cajón.

Por suerte encontré uno por 980 euros y encima al no llevar velo ni nada, se me ha quedado en ese precio....estoy encantada!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Así que no te preocupes que lo encontrarás, tendrás que buscar alomejor un poquito más, pero cuando ves que te ahorras el dinero ves que vale la pena!!!
Imatge
blankos

EntradaAutor: Friky » dc. nov. 28, 2007 1:30 pm

Una amiga meva es va casar amb aquest estil.
Tant la nuvia com el nuvi anaven amb sabates menorquines i el vestit d'ella li va fer la Gemma Sender, crec. Et poso un link on crec que hi han un parell de fotos del casament

viewtopic.php?t=6774&postdays=0&postorder=asc&start=6960

Espero que et serveixin
Friky

Entrades: 593
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 6:13 pm

EntradaAutor: cloe » dc. nov. 28, 2007 2:03 pm

BUENO YO POR MI EXPERIENCIA LO QUE PUEDO DECIR,ES QUE HE VESTIDO A CHICAS POR 1000 EUROS Y HAN IDO PRECIOSAS,NADA QUE ENVIDIAR A UNA QUE SE HA GASTADO 3000,EL DINERO NO HACE LA ELEGANCIA,OS LO GARANTIZO!!!! :-)ok:
cloe

EntradaAutor: Enaira » dc. nov. 28, 2007 3:11 pm

Jo tambe ho penso, els diners no ho fan tot, si q ho fan mes facil pero buscant tambe es troba alguna cosa de lestil si mes no.
A mi magradaven molt els de yolan cris pero no podia gastarme tans diners(1200 en amunt), i al final vaig anar a Berta nuvies a hospitalet i si que son mes vestit de nuvia, pero bueno tambe mel faig a la meva manera, i al ser del 2007 em surt a 700. Estic contenta la veritat.
14/06/08
Imatge
Enaira

Entrades: 1980
Membre des de: dc. maig 09, 2007 8:17 am

EntradaAutor: Visitant » dc. nov. 28, 2007 3:18 pm

si,el vestit que porta l'amiga de la friky és de la gemma sender, el meu és dels més barats, i mira que jo sempre m'enamoro de lo més car! Però per l'estil que dius que busques l'hauries de trucar, a més és una noia maquíssima!
Visitant

EntradaAutor: LABANDA » dc. nov. 28, 2007 6:57 pm

cloe ha escrit:BUENO YO POR MI EXPERIENCIA LO QUE PUEDO DECIR,ES QUE HE VESTIDO A CHICAS POR 1000 EUROS Y HAN IDO PRECIOSAS,NADA QUE ENVIDIAR A UNA QUE SE HA GASTADO 3000,[b]EL DINERO NO HACE LA ELEGANCIA,OS LO GARANTIZO!!!! :-)ok:
[/b]

efectivamente... y si no mirar el post de "vestidos boda y famosas"
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

Següent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 5 visitants