BECKY FASHION

Vestits de nuvi i núvia.

BECKY FASHION

EntradaAutor: Visitant » dj. maig 17, 2007 10:22 am

algú te alguna referència d'aquesta botiga? estan a llorenç del penedès, m'han enviat part del cataleg per mail i és molt barat. Algú en sap res? Merci!
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. maig 21, 2007 11:37 am

bueno he estat parlant amb la noia de la botiga, veig que ningú la coneix, té taller propi i botiga, pots portar-li un disseny i ella el fa a mida a un preu molt més raonable, des de 250 € fins a 600. No té pàgina web però si a algu li interessa puc posar fotos d'alguns dels vestits que em va enviar.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. maig 21, 2007 2:26 pm

més
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Visitant

EntradaAutor: manresana » dl. maig 21, 2007 4:17 pm

Te dissenys molt xulos :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: I si a mes està bé de preu ves-la a veure :-) i veuras si t'acaba de convencer
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
manresana
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 203
Membre des de: dl. feb. 06, 2006 3:49 pm

EntradaAutor: Visitant » dl. maig 21, 2007 4:30 pm

si si, a més te'l pot fer com tu vulguis, personalitzable 100%. També té botiga a e-bay i tothom en parla bé. Si, primer aniré a alguna botiga a prop de casa per veure quin estil em queda més bé i més endavant l'aniré a veure :-))
Visitant

EntradaAutor: gata » dc. maig 30, 2007 12:29 pm

SHYLA EM POTS PASSAR EL CATALEG PER MAIL I DIR-ME LA DIRRECIO SISPLAU ESTIC INTERESADA EN ALGUN VESTIT.
EL MEU MAIL ES lunaparaguaya2@hotmail.com
gata
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2759
Membre des de: dc. març 15, 2006 11:09 pm

EntradaAutor: Visitant » dc. maig 30, 2007 3:38 pm

ok gata, enviats!!
Visitant

EntradaAutor: pekenika » dt. juny 05, 2007 4:19 pm

a mi tmb si eres tan amable pasame el catalogo crazy_baby_lapeke@hotmail.com
gracias
pekenika
:: núvia d'or

Entrades: 3296
Membre des de: dc. maig 16, 2007 9:36 am
Ubicació: bcn(gracia)

EntradaAutor: Visitant » dt. juny 05, 2007 4:28 pm

es que no es ningun catalogo, son algunas fotos en varios mails, mas o menos como las que he puesto, os pongo lo que me dijo en el primer mail ok?

Te adjunto en este email y sucesivos varios de nuestros modelos, tenemo tantos que es imposible mandarlos todos.

Todos los vestido se hacen a medida para cada persona con lo que puedes escoger el color de la tela, los bordados,....

Los precios estan entre los 250 hasta los 500€ maxi y el can-can va de regalo.

El plazo de entrega de los vestidos es de un maximo de 60 días desde el momento de facilitarnos las medidas y hacer un pago de reserva de 150€, el resto se paga cuando esta terminado el vestido a contrarembolso mediante la empresa de mensajeria

En tu caso como eres De Vic te aconsejaría que nos vinieras a ver, asi podría ver los vestidos de muetra, probarlos, y te daríamos todo el servico, toma de medidas, todas las pruebas necesarias y puesta a punto del vestido.

Si tienes cualquier duda me puedes llamar al 977 67 85 84 o 619 831 837. Para pedir cita nos puedes llamar al 977 67 81 84

Un saludo y gracias
Becky
Visitant

EntradaAutor: pekenika » dt. juny 05, 2007 4:30 pm

ok merci ya le llamare y a ver si puedo ver algun vestido....
SHYLA ha escrit:es que no es ningun catalogo, son algunas fotos en varios mails, mas o menos como las que he puesto, os pongo lo que me dijo en el primer mail ok?

Te adjunto en este email y sucesivos varios de nuestros modelos, tenemo tantos que es imposible mandarlos todos.

Todos los vestido se hacen a medida para cada persona con lo que puedes escoger el color de la tela, los bordados,....

Los precios estan entre los 250 hasta los 500€ maxi y el can-can va de regalo.

El plazo de entrega de los vestidos es de un maximo de 60 días desde el momento de facilitarnos las medidas y hacer un pago de reserva de 150€, el resto se paga cuando esta terminado el vestido a contrarembolso mediante la empresa de mensajeria

En tu caso como eres De Vic te aconsejaría que nos vinieras a ver, asi podría ver los vestidos de muetra, probarlos, y te daríamos todo el servico, toma de medidas, todas las pruebas necesarias y puesta a punto del vestido.

Si tienes cualquier duda me puedes llamar al 977 67 85 84 o 619 831 837. Para pedir cita nos puedes llamar al 977 67 81 84

Un saludo y gracias
Becky
pekenika

EntradaAutor: Visitant » dt. juny 05, 2007 4:33 pm

de res, la veritat és que la noia és molt simpàtica i n'he trobat bones referències. Jo l'aniré a veure, ja aniré informant :-))
Visitant

EntradaAutor: pekenika » dt. juny 05, 2007 4:34 pm

eso eso ves informando que aunk me qde aun muxo tiempo sto va bien...
SHYLA ha escrit:de res, la veritat és que la noia és molt simpàtica i n'he trobat bones referències. Jo l'aniré a veure, ja aniré informant :-))
pekenika

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants