Autor: annakaes » dj. feb. 28, 2008 9:46 am
tairave ha escrit:Artemis moltes mercis!!! ei saps algo del teu viatge a Roma??
Annakaes....jajajaja em deixarè guiar per la teva expedriència i la segona prova que la tinc el dia 07/05 pensarè amb tu jajaja segur....escolta tens crònica al 2007 o mes fotitos em faria ilusió veure-les
Autor: annakaes » dj. feb. 28, 2008 9:47 am
artemis ha escrit:tairave ha escrit:Artemis moltes mercis!!! ei saps algo del teu viatge a Roma??
Annakaes....jajajaja em deixarè guiar per la teva expedriència i la segona prova que la tinc el dia 07/05 pensarè amb tu jajaja segur....escolta tens crònica al 2007 o mes fotitos em faria ilusió veure-les
Doncs mira he parlat aquest migdia amb la Gemma perquè m'expliqués els detalls. Haig de trucar a l'agència per posar-nos d'acord amb els dies que marxem, perquè ho podem triar nosaltres jejeje
Autor: tairave » dj. feb. 28, 2008 9:52 am
annakaes ha escrit:tairave ha escrit:Artemis moltes mercis!!! ei saps algo del teu viatge a Roma??
Ja veuràs, sembla que falti molt per la 2a prova però... de seguida hi seràs!
Si vols veure la crònica la tinc a :
viewtopic.php?t=11967
No hi ha moooltes fotos però algo és algo!
Autor: Friky » dj. feb. 28, 2008 10:40 am
Autor: tairave » dj. feb. 28, 2008 11:23 am
Autor: artemis » dj. feb. 28, 2008 9:19 pm
Autor: artemis » dj. feb. 28, 2008 9:20 pm
tairave ha escrit:hosti però que guaï no????? i quan dies son?
Autor: tairave » dv. feb. 29, 2008 9:27 am
Autor: artemis » dv. feb. 29, 2008 9:56 am
Autor: tairave » dv. feb. 29, 2008 10:12 am
Autor: artemis » dv. feb. 29, 2008 2:28 pm
Autor: annakaes » ds. març 01, 2008 2:05 pm
tairave ha escrit:Friky molt i molt guapa! preciosa la part de la faldilla...impressionant!
I Anna, quina cronica mes maca, m'ha xiflat! i el vestit! que fort no sabia que la part de dalt es treia, super original! m'ha fet molta gràcia lo del gafets i els botons quan et vas possar el vestit (segur que em passa el mateix i pensare amb tu mentres em peto de riure) un dia precios! i si que hi han fotos...una passada de fotograf la que esteu amb la farola es molt maca i la que esteu a sobre de no se que (la que li veu regalar als sogres) tambè m'agrada molt....ah! i tens una mare guapissima i que anava d'allo mes maca! Escolta a veuresi em pots ajudar, estic buscant algu que toqui el violí o la viola a la boda sera per el moment esglesia, tocar una cançó quan entri jo i desprès a la meitat tocar el cant dels ocells....coneixes algú que li pugui interessar? saps si això em pot costar molt car? Merci! es que vaig una mica perduda amb aquest tema...
Autor: tairave » dl. març 03, 2008 9:19 am
Autor: Friky » dl. març 03, 2008 11:59 am
Autor: tairave » dl. març 03, 2008 12:05 pm