Núvies amb ulleres! (FOTOS)

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: Flikina » dl. jul. 23, 2007 11:58 am

La meva cosina també em va dir que m'agafes algo discret ja que el vestit és super atrevit. Però no sé si em sabre veure amb unes ulleres neutres.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Flikina
:: núvia experta

Entrades: 850
Membre des de: dj. set. 28, 2006 7:33 pm

EntradaAutor: Elisabet_ » dl. jul. 23, 2007 12:27 pm

dona, jo crec que les ulleres van amb la personalitat de qui les porta! així que, si et sents a gust amb unes ulleres més atrevides, doncs endavant! ja que seràs TU... si no, seria com anar "disfressada" :-) procura que combinin els colors i ja està!!
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wm81EaN/]
Imatge
[/url]
Elisabet_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1330
Membre des de: dt. març 13, 2007 9:34 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Flikina » dl. jul. 23, 2007 3:53 pm

Buscaré unes ulleres de color burdeus i cava (crema,. trancat o blanc) Espero torbar-ne alguna i sinó que me les busqui que per algo és la meva cosina, no?
Imatge
[/url]
Flikina

EntradaAutor: Flikina » dl. jul. 23, 2007 3:54 pm

Buscaré unes ulleres de color burdeus i cava (crema,. trancat o blanc) Espero torbar-ne alguna i sinó que me les busqui que per algo és la meva cosina, no?
Imatge
[/url]
Flikina

EntradaAutor: ninou » dl. jul. 23, 2007 7:33 pm

que bé! ja no em sento tan bitxo raro! jo cada cop ho tinc més clar: ulleres.

Cap al mes d'agost o principis de setembre les encarregaré, perquè les ulleres que tinc son dues. Unes son de pasta verdes, i les altres on de pasta transparents.

Les transparents ja m'hi anirien bé, però em vaig emprovar les de la meva germana, que són sense montura, i quina passada! semblava que anés sense, però sense veure'm estranya!!!! les encarregaré per tenir-les abans de la prova del vestit (29 de setembre)
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Flikina » dc. jul. 25, 2007 11:12 am

Quan ens casem no oblidem de posar una foto, perquè vegin que si que et pots casar amb ulleres!
Imatge
[/url]
Flikina

EntradaAutor: PEKE_RUBI » dc. jul. 25, 2007 2:30 pm

eiii perdoneu!! no us he posat cap foto a aquest post!!!
nosaltres vam ser nuvis amb ulleres!!!!!!!!!! :-)ok:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
PEKE_RUBI
:: núvia d'or

Entrades: 3583
Membre des de: dj. maig 11, 2006 5:48 pm

EntradaAutor: Tinita » dc. jul. 25, 2007 2:36 pm

Doncs esteu ben guapuuuus i a conjunt!!! jejeje

El dia que em casi jo també portaré ulleres, més que res es que no m´agrado sense elles, així que per després penedir-me i que no m´agradin les fotos, suposo que em faré unes per l´ocasió jejeje.
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: PEKE_RUBI » dc. jul. 25, 2007 2:40 pm

aixx gracies!!!! :-))

jo ho vaig fer així... abans duia unes de pasta negres i vermelles... aquestes me les vaig fer pel casament.. però ara les duc sempre pq m'han agradat!!!
ja us posaré una foto que es vegi millor!!! :-)ok:
PEKE_RUBI

Entrades: 3583
Membre des de: dj. maig 11, 2006 5:48 pm

EntradaAutor: Elisabet_ » dc. jul. 25, 2007 6:03 pm

que guapa Peke_Rubi!! :-))

nenes, cada cop estic més i més convençuda de casar-me amb ulleres, ho tinc clar!! Ostres, és que fa uns dies una companya de feina em va començar a rallar dient-me que les fotos no quedarien bé... que si em faria reflexe.... que em tregués les ulleres com a mínim per les fotos... que si l'estètica és molt important.......... jo li anava dient que no i que no, però és que al final et fan dubtar i tot!!! :-/
Imatge
[/url]
Elisabet_

EntradaAutor: ninou » dc. jul. 25, 2007 7:31 pm

Elisabet, tens raó, et fan dubtar! a mi també em diuen: "Ah molt bé aniràs amb ulleres, ben fet, així quan et facin les fotos te les treus un moment i ja està" la gent dona per suposat que una núvia no pot ser amb ulleres! per què no???? i el tema dels reflexes és una cosa que ha de preocupar al fotograf i no a tu.
La pregunta és: prefereixes sortir a la foto sense ulleres i no veure't tu o prefereixes tenir un record de tu vestida de núvia tal i com vas sempre?

És que per mi, casar-me sense ulleres seria com tenyir-me el cabell d'un color que no sigui el meu. Sóc jo que em caso, i jo porto ulleres, què hi farem!
pel mateix motiu m'estic plantejant si fer uva o no. Em caso el novembre i sóc MOLT blanca i la gent em diu de fer uva, i em fan ballar el cap, perquè és veritat que podria agafar un to de pell més maco (sense ser morena), però és que jo sóc blanca de mena.... no sé què faré... Tema ulleres el tinc clar però aquest no tant!

PEKE, esteu molt guapos! molt naturals, que és exactament el que jo vull transmetre!

Imatge
ninou

EntradaAutor: Elisabet_ » dc. jul. 25, 2007 7:40 pm

clar!! això dels reflexes és una xorrada!!! a mi quan m'han fet fotos amb una càmera més bona, o una persona que en sap, no em queden mai reflexes ni els ulls vermells!!! :-)

ninou, jo el tema de l'UVA no el tinc tan clar com el de les ulleres... jo també sóc molt blanca de pell, molt... i quan arriba l'estiu no m'agrado gaire tan blanca.

M'agradaria tenir una mica de coloret, ja que em veig més maca... però que sigui molt natural!! no em posaré ara com un conguito perquè no seria jo!!! (apart que puc quedar vermella com una gamba hjejejeje)

Però si ho faig serà perquè JO consideri que estic més maca, no perquè la gent digui missa, home!! ::0ov0o::

Crec que també depèn del color del vestit, no? si és blanc-blanc, la pell blanca ens pot quedar bé... si és més de color crema o xampany, ja no ho tinc tan clar!!

tu tens el vestit triat ja?? que es pot saber quin és?? :-))
Imatge
[/url]
Elisabet_

EntradaAutor: ninou » dj. jul. 26, 2007 5:15 pm

Elisabet, doncs et passa com a mi....si al final decideixo fer UVA serà la meva decisió, no pel que em digui la gent...

Mira, això que dius de que depèn del color del vestit, és veritat, però jo crec que a l'inversa. Mira, jo t'asseguro que sóc molt blanca. No blanqueta, no no no: sóc un got de llet! i quan vaig anar a emprovar-me vestits, la noia de la botiga em va dir: ui, el marfil no et queda bé, perquè no hi ha contrast entre el vestit i la teva pell... Hi ha d'haver contrast.

Llavors, em va dir: Ha de ser un vestit blanc-blanc i així hi haurà contrast amb el to de la pell encara que tu et vegis blanca. I llavors li vaig dir que em portés el que a mi m'agradava del catàleg, que és daurat! i li vaig dir, hi haurà contrast també!
i quan me'l vaig posar, em va dir: tens raó. També és bonic aquest contrast. I jo encantada perquè estava enamorada del vestit des que el vaig veure al catàleg! t'envio un privi perquè el vegis.

Imatge
ninou

EntradaAutor: nenya » dj. jul. 26, 2007 5:21 pm

jo no estava massa morena el dia e la boda i no va passar res

soc mes aviat blanqueta i el vestit tambe era blanc trencat pero la maquilladora em va posar una mica de polvos per l'escote i llestos!!!
Jag skulle vilja tänka en underbar tanke idag
nenya

Entrades: 1161
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 10:43 pm

EntradaAutor: nenya » dj. jul. 26, 2007 5:22 pm

i la meva germana estva molt pesada en que havia de fer UVA pero com no m'agrada no ho vaig fer
Jag skulle vilja tänka en underbar tanke idag
nenya

Entrades: 1161
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 10:43 pm

EntradaAutor: Elisabet_ » dv. jul. 27, 2007 10:48 am

ninou, ja t'he contestat al privi!! :-))

estic totalment d'acord amb això de que hi ha d'haver contrast, és el que fa ressaltar el vestit!

jo com que el vestit que triaré segurament serà blanc-blanc (bueno, "farruquita" no eh? jejeje)... doncs sí que faré UVA, apart que amb una mica de color em veig més bufona jijiji
Imatge
[/url]
Elisabet_

EntradaAutor: ninou » dv. jul. 27, 2007 3:13 pm

ELisabet!!!!! gràcies pel privi, de debò!

El meu vestit és Raimon Bundó, però no surt per enlloc d'internet, perquè és d'una col·lecció bastant antiga, em sembla...

mmmm, m'estàs convencent amb això del UVA. Penso bastant com tu! gràcies xula! per cert, on et cases tu?

Imatge
ninou

EntradaAutor: Elisabet_ » dv. jul. 27, 2007 3:22 pm

ninou, encara no tenim lloc ni data ni res... :-/ estem mirant i fent números per viam si ens podem casar l'estiu vinent, però no hi ha res concretat encara...

ens agradaria casar-nos al monestir de l'Estany http://www.romanicocatalan.com/02b-Barc ... Estany.htm i pel dinar hem pensat de llogar una masia o casa rural i agafar un catering (p.ex. el de Terra Endins a priori m'agrada molt!).

Jo espero al setembre poder tenir dades més concretes... i a l'octubre començar a mirar vestits jejejejeje :-)) :-)) :-)) :-))

un petó, bon estiu i amunt les ulleres!!!! :-()-)
Imatge
[/url]
Elisabet_

EntradaAutor: soniayedu » dv. ago. 03, 2007 10:51 am

nosotros tambien llevamos gafas lo dos, edu dice que ira con gafas, pero yo ire con lentillas, pq voy mas comoda, las gafas las uso para estar por casa y alguna vez contada para salir... ademas, como a algunas, como me caso en junio, quieras o no, sudas... y lo encuentro mas incomodo...
Imatge
soniayedu
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5241
Membre des de: dl. jul. 30, 2007 8:58 am
Ubicació: Sentmenat (Barcelona)

EntradaAutor: xephora » dl. ago. 13, 2007 5:18 pm

HOLA YO LLEVO GAFAS DESDE HACE POCO BUENO EN TEORIA HACE TIEMPO QUE LAS DEBERIA DE HABER LLEVADO PERO COMO NO ME LAS PONIA PUES ME HA AUMENTADO UN MONTON EN POCO TIEMPO Y AHORA LLEVO TODO EL DIA UNAS DE PASTA YA ME HE ACOSTUMBRADO Y ME GUSTA COMO ME QUEDAN PERO PARA LA BODA Y LA DESPEDIDA ME PONDRE LENTILLAS DE ESAS DE USAR Y TIRAR QUE LAS FUIA ENCARGAR EL SABADO
xephora
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2661
Membre des de: dt. jul. 18, 2006 10:46 am
Ubicació: santa margarida i els monjos y VILANOVA

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants