primicia!! rosa clara 2010

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: Petita83 » dc. juny 24, 2009 11:08 pm

lluneta29 ha escrit:
Petita83 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
annalleida ha escrit:hola a totes!!!
jo ja m'he provat molts models de la col.lecció 2010. concretament 8. vaig nar a RC de Diagonal el 4 de juny i no em van posar cap inconvenient. tenen un cataleg de pre-avanç que hi ha els preus.
la diferencia entre RC i RC two em van dir que és amb la tela. els models de la two són molt macos.
la desfilada de Gaudí no té res a veure amb elcataleg.
jo sóc de Lleida i vaig nar a RC de lleida i em van dir que tenen molts models de 2010.

Què fort què em semblaaaaaaaa!! Amb les ganes que tinc d'emprovar-me'ls!!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) Els de la col.lecció two son semblants als d'aquest any??? Aquí a lleida no et deixen fins al setembre ja em van dir que tornés llavors... :-( :-( Què es nota molt la diferència de tel.la? És lo únic que em preocupaaaaaaaaa!!! Ja els podrien penjar a la web dsps ens vindrà tot de cop i no sabrem per on començar!

Ja veus Lluneta...aquí cada botiga fa el que li dóna la realíssima gana :-( Si fas una escapada a Barna aprofita :-)ok:

De totes formes, totalment d'acord amb la pàgina web, sempre donant la nota...mentre totes les altres firmes ja han penjat avenços aquests encara res de res...NO ELS HI COSTARÍA RES :--(

Jo bàsicament ho dic pq al setembre ens bombardejaran amb les noves col.leccions i no donarem a l'abast a triar i remenar al menys jo que sóc una cagadubtes, i un dia m'agrada una cosa i l'undemà una altra!!! Jajajaja em desboraré al setembre, ho podrien penjar a l'estiu per anar-ho mirant i al setembre tenir-ho triat i anar-hi... no sé es una opinió.

Si de cas mira aquelles cases que tinguis per Lleida i que ja tinguin alguna novetat i RC o bé la deixes per les últimes o aprofites un dia per anar a Barna, Sabadell, Tgn...on sigui, i mires a veure el què

T'entenc, ja som dues cagadubtes...tot i que tinc clar què m'agrada sempre he de rumiar les coses mil cops :-/
Imatge

Imatge
Petita83
:: núvia de platí

Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: aliaga79 » dj. juny 25, 2009 10:44 am

Petita83 ha escrit:Booooooooooooonesss!!!

Aquesta tarda, en un atac d'ansies m'he plantat a RC de Rbla Catalunya, guarra com anava (amb xandall...casi que donava la nota, però quan tinc lliure vull anar còmode) i pensava que em tractarien com una kk (sabeu allò que diuen que "así vas así te miran...") PEEEEEEEEEEEERO, per la meva sorpresa la dona ha sigut molt correcte i amable (sí, és la seva feina, però no tothom fa bé la seva feina...).

Li he preguntat sobre la col·lecció 2010 i pel catàleg de la 2009 (que ja sé que està a internet, però no sencera, pq he vist vestits que no tenia clixats); m'ha confirmat que entre Agost i Setembre surt la nova col·lecció (m'he abstingut de mirar la pre-col·lecció pq no surto en tota la tarda de la botiga) i que depèn de quins vestits d'aquesta temporada no em pot garantir que els tingui per finals d'any...POS QUÈ HI FAREM (tampoc compraré ara ca-gant llets un vestit per molt que m'agradi si després acaba sortint un que m'agrada encara més).

El :--( del dia se l'ha guanyat Pronovias de Passeig de Gràcia...on he picat al timbre pq m'obrissin i m'he tirat com 10 minuts com una gilimandrakis plantada davant de la porta mentres de lluny em miraven dues noies amb les seves respectives mares (que estaven fullejant el catàleg) i les dues depenentes em "ningunejaven"... Vamos, que he optat per agafar, fer mitja volta i pirar-me...si vaig a Pronovias serà al del c/Sants, que em queda més aprop de casa i segur que no tenen tants fums, cagundena ¬¬

Pos eso, RC segueix estant en el nº 1 del meu top10 i si a més em tracten bé tot i anar en plan gualtrapa sideral...ja és un altre punt per les venedores >.-<:

petita, és que a RC el tracte és genial...
jo estic molt contenta de la botiga de reus, que és on me l'he comprat... :-)ok:
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: Petita83 » dj. juny 25, 2009 7:45 pm

aliaga79 ha escrit:
Petita83 ha escrit:Booooooooooooonesss!!!

Aquesta tarda, en un atac d'ansies m'he plantat a RC de Rbla Catalunya, guarra com anava (amb xandall...casi que donava la nota, però quan tinc lliure vull anar còmode) i pensava que em tractarien com una kk (sabeu allò que diuen que "así vas así te miran...") PEEEEEEEEEEEERO, per la meva sorpresa la dona ha sigut molt correcte i amable (sí, és la seva feina, però no tothom fa bé la seva feina...).

Li he preguntat sobre la col·lecció 2010 i pel catàleg de la 2009 (que ja sé que està a internet, però no sencera, pq he vist vestits que no tenia clixats); m'ha confirmat que entre Agost i Setembre surt la nova col·lecció (m'he abstingut de mirar la pre-col·lecció pq no surto en tota la tarda de la botiga) i que depèn de quins vestits d'aquesta temporada no em pot garantir que els tingui per finals d'any...POS QUÈ HI FAREM (tampoc compraré ara ca-gant llets un vestit per molt que m'agradi si després acaba sortint un que m'agrada encara més).

El :--( del dia se l'ha guanyat Pronovias de Passeig de Gràcia...on he picat al timbre pq m'obrissin i m'he tirat com 10 minuts com una gilimandrakis plantada davant de la porta mentres de lluny em miraven dues noies amb les seves respectives mares (que estaven fullejant el catàleg) i les dues depenentes em "ningunejaven"... Vamos, que he optat per agafar, fer mitja volta i pirar-me...si vaig a Pronovias serà al del c/Sants, que em queda més aprop de casa i segur que no tenen tants fums, cagundena ¬¬

Pos eso, RC segueix estant en el nº 1 del meu top10 i si a més em tracten bé tot i anar en plan gualtrapa sideral...ja és un altre punt per les venedores >.-<:

petita, és que a RC el tracte és genial...
jo estic molt contenta de la botiga de reus, que és on me l'he comprat... :-)ok:

Del tot d'acord amb tu Aliaga!!! I això que avui he fet una escapadeta a Pronovias del c/Sants i m'han tractat MOOOOOOOOOOLT BÉ, però la botiga que tenen ells com a estandard (la que tenen per a donar la imatge de boutique) a Passeig de Gràcia...kk de la vaca :--(

Per ceeeeeeeeeeeeert...QUE ET QUEDA UN MEEEEEEEEEEEEEEES!!!!

KINAMUCIÓOOOOOOOOOOOOOOOO
>.-<: :-///: :-))
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: Petita83 » dj. juny 25, 2009 10:52 pm

Nanit wapes!!!

Per a les clareras empedernides...us adjunto un link a una pàgina on podeu veure alguns dels vestits de totes les col·leccions de RC (RC, RCTwo, AireBCN i AlmaNovia)

http://vestidos-de-novias.hispabodas.co ... clara-2010

Sobretot, més que no pas per les fotos, el que potser us pot servir és el comentari que es fa dels estils que predominaran en cada una de les línies de Rosa Clarà.

:-()-) Petonets a totes :-()-)
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: annalleida » dv. juny 26, 2009 8:32 am

hola!!!
ahir vaig anar a RC de Lleida i em van deixar mirar el cataleg de l'avanç. no em vaig poder emprovar cap vestit pk no tenia hora pero els tenien penjats i en vaig veure alguns.
vaig preguntar diferecia entre RC i la two i em van dir:
1. RC té millor la tela.
2. two són model més juvenils, encanvi RC són molt elegants pero més serios.
3. el preu.
em vaig enmorar d'unes sabates noves, són amb molt talo i un llaç més gran que les de l'any passat: 210 euros!!!!!
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: lluneta29 » dv. juny 26, 2009 9:15 am

annalleida ha escrit:hola!!!
ahir vaig anar a RC de Lleida i em van deixar mirar el cataleg de l'avanç. no em vaig poder emprovar cap vestit pk no tenia hora pero els tenien penjats i en vaig veure alguns.
vaig preguntar diferecia entre RC i la two i em van dir:
1. RC té millor la tela.
2. two són model més juvenils, encanvi RC són molt elegants pero més serios.
3. el preu.
em vaig enmorar d'unes sabates noves, són amb molt talo i un llaç més gran que les de l'any passat: 210 euros!!!!!

Ara entenc pq m'agraden més la col.lecció two... jejeej pq són més juvenils!!!! Jo em kdo amb la two o amb la col.leccció aire... els de RC son massa serios per a mi... i massa extravagants, no sé de vosaltres! Anna per cert, saps quan obren la nova botiga a lleida? Pq fa dies que estàn de trasllat i no sé... per cert, diuen que allí hi fiquen una d'aire... en saps algo? Quines ganes tinc d'emprovar-meee vestitssssssssss!!! Jo crec que me'n aniré a BCN a comprar-me el vestit mira que us dic...
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: aliaga79 » dv. juny 26, 2009 10:03 am

Petita83 ha escrit:Nanit wapes!!!

Per a les clareras empedernides...us adjunto un link a una pàgina on podeu veure alguns dels vestits de totes les col·leccions de RC (RC, RCTwo, AireBCN i AlmaNovia)

http://vestidos-de-novias.hispabodas.co ... clara-2010

Sobretot, més que no pas per les fotos, el que potser us pot servir és el comentari que es fa dels estils que predominaran en cada una de les línies de Rosa Clarà.

:-()-) Petonets a totes :-()-)

jejeje... sóc una fricky dels vestits de núvia, merci petita...
doncs sí un meset, tiaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dv. juny 26, 2009 10:10 am

ostras, los vestidos de alma novias (nueva empresa de rosa clará) son una pasada!!!!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: lluneta29 » dv. juny 26, 2009 10:15 am

aliaga79 ha escrit:ostras, los vestidos de alma novias (nueva empresa de rosa clará) son una pasada!!!!

Però la meva pregunta és... això està a una altra botiga diferent a RC com la col.lecció aire??? I aquestes botigues on es poden trobar? No ho entenc massa bé. A la web de alma novia encara està per construir i no et deixa entrar... no sé... no entenc res!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Petita83 » dv. juny 26, 2009 12:44 pm

lluneta29 ha escrit:
aliaga79 ha escrit:ostras, los vestidos de alma novias (nueva empresa de rosa clará) son una pasada!!!!

Però la meva pregunta és... això està a una altra botiga diferent a RC com la col.lecció aire??? I aquestes botigues on es poden trobar? No ho entenc massa bé. A la web de alma novia encara està per construir i no et deixa entrar... no sé... no entenc res!!! :-)ok:

A veure si t'ho sé explicar Lluneta i em faig entendre...amus a ver...

Pronovias és la firma principal i només pots aconseguir els vestits en botigues de la mateixa casa, però després té San Patrick i LaSposa que són de la mateixa empresa però els vestits els pots comprar a qualsevol botiga de núvies que els hagi demanat per a tenir en stock.

A RC passa una mica el mateix, RC té la seva pròpia botiga on a més también disposa de la segona col·lecció que encara manté el nom, RCTwo, i després té botigues "filles" com són AireBCN i la nova AlmaNovia, que tot i no mantenir el nom de Rosa Clarà en les etiquetes o el logo, NOMÉS POTS COMPRAR AQUESTS VESTITS EN BOTIGUES DE LA MATEIXA MARCA, però no els trobes en la mateixa RC...

M'he sapigut explicar? :-/

Sigui com sigui, que les principals són RC i RCTwo i les altres són la gamma encara més assequible de Clarà, però per motius de màrqueting i imatge li han canviat el nom.

I per cert... VUUUUUUUUUULL PROVAAAAAAAAAAAAAR-ME VESTIIIIIIIIIITS!!! :-///:
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: Petita83 » dv. juny 26, 2009 12:48 pm

M'oblidava...AlmaNovia encara no sé on es podrà trobar, però suposo que quan el Grup Clarà es decideixi a renovar la col·lecció actual per la 2010, actualitzarà también les webs, inclòs AlmaNovia, i podrem veure on es distribuiran (botigues AlmaNovia no he vist, aleshores o bé ho venen a altres botigues multimarca o al mateix Aire :-/ )
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: aliaga79 » dv. juny 26, 2009 12:49 pm

Petita83 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

A veure si t'ho sé explicar Lluneta i em faig entendre...amus a ver...

Pronovias és la firma principal i només pots aconseguir els vestits en botigues de la mateixa casa, però després té San Patrick i LaSposa que són de la mateixa empresa però els vestits els pots comprar a qualsevol botiga de núvies que els hagi demanat per a tenir en stock.

A RC passa una mica el mateix, RC té la seva pròpia botiga on a més también disposa de la segona col·lecció que encara manté el nom, RCTwo, i després té botigues "filles" com són AireBCN i la nova AlmaNovia, que tot i no mantenir el nom de Rosa Clarà en les etiquetes o el logo, NOMÉS POTS COMPRAR AQUESTS VESTITS EN BOTIGUES DE LA MATEIXA MARCA, però no els trobes en la mateixa RC...

M'he sapigut explicar? :-/

Sigui com sigui, que les principals són RC i RCTwo i les altres són la gamma encara més assequible de Clarà, però per motius de màrqueting i imatge li han canviat el nom.

I per cert... VUUUUUUUUUULL PROVAAAAAAAAAAAAAR-ME VESTIIIIIIIIIITS!!! :-///:

t'expliques com un llibre obert,neni!
merci! he descobert alma novias gràcies a tu...
aish!!! nenes, mirar vestit és el millor delmón!!!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: annalleida » dv. juny 26, 2009 5:21 pm

hola Lluneta!!!
la botiga d'aire no sé quan la obriran. pero no deu faltar gaire pk ahir em van dir k feien trasllat. per cert, ets de Lleida ciutat??? com has dit que potser tel compres a Barcelona???
jo també mel comprare a Barcelona a RC, el motiu pel qual és pk allí hi ha tots els vestits i tots els models. si que es més rollo pk has d'anar a Bcn pero no m'importa. Em van dir a RC de Lleida que si hi ha algun vestit que vols i no el tenen doncs tel porten un altre dia.
annalleida

EntradaAutor: Petita83 » ds. juny 27, 2009 10:02 am

annalleida ha escrit:hola Lluneta!!!
la botiga d'aire no sé quan la obriran. pero no deu faltar gaire pk ahir em van dir k feien trasllat. per cert, ets de Lleida ciutat??? com has dit que potser tel compres a Barcelona???
jo també mel comprare a Barcelona a RC, el motiu pel qual és pk allí hi ha tots els vestits i tots els models. si que es més rollo pk has d'anar a Bcn pero no m'importa. Em van dir a RC de Lleida que si hi ha algun vestit que vols i no el tenen doncs tel porten un altre dia.

Pel que estic veient a BCN si vols trobar tots els vestits has d'anar a RC Diagonal, perquè si a RC Rbl Catañunya no els tenen tots...també quina gràcia :--( Has de fer doble viatge aleshores...
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: annalleida » ds. juny 27, 2009 10:31 am

doncs jo vaig nar a RC Diagonal i els tenien tots els que em vaig voler emprovar i em van dir que al setembre tindran tots els models del 2010. es la botiga mes gran de Barcelona i en certa manera es com la central i alli els tenen tots. a mi em va atendre una noia que es diu Susana i molt molt be. he de trucar per agafar hora pel setembre-octubre i ja em va dir que preguntes per ella.
em vaig quedar al-lucinada quan em van ensenyar l'agenda: tenien tots els dies del mes de juny plens totes les hores. jo de tu i trucaria el mes aviat posible pk esta molt molt ple. hi ha molts vestidors (6) i moltes noies que atenen. el que mes em va agradar es que els vestidors son al pis de sota i son molt grans: hi ha 2 butaques pels acompanyants i es molt gran. t'ofereixen un cafe o sucs.
per mi la millor botiga
annalleida

EntradaAutor: lluneta29 » ds. juny 27, 2009 1:13 pm

Gràcies a totes!!!! Moltes gràcies de debó!!!! A vere, nem per part, he entés perfectament lo de alma novies, a la web hi he entrat però encara no hi fica res... Lo de comprar-me'l a BCN pren força la veritat és que les meves cunyades también se'l van comprar allí i en van kdar molt contentes!!! ::love:: ::love:: així que no sé... per cert, una altre pegunta... la botiga aire también es pot trobar a BCN?? A on exactament? Merci!!! M'apunto lo de RC Diagonal, segurament aniré allí. ::love:: Merci i merci. X cert, ara que hi penso... la qualitat dels vestits deu anar així de més qualitat a menys: RC, RCtwo i aire i almanovias si fa o no fa... oi? Ho he entés bé...
Annalleida si sóc de lleida, stem al post de lleida també... jejejeje :-)
Imatge
lluneta29

Aire

EntradaAutor: ninembo » dg. juny 28, 2009 7:30 pm

lluneta29 ha escrit: la botiga aire también es pot trobar a BCN?? A on exactament?

A la web diu que a Barna i han 2 botigues, no veig que hi hagi cap a Lleida.
http://airecollection.es/
Pots veure de moment els models del 2009. Diuen que a la botiga de Via Augusta el tracte és excepcional i tenen molts models per emprovar-te.

Jo vaig anar fa cosa d'un mes a RC Rbla.Catalunya i vam estar (amb una amiga) una mitja hora mirant models del 2010. Em vaig anotar alguns que em van fer el pes, però la col·lecció sencera em va dir la dependenta no sortia fins a finals d'agost-ppis.setembre. No tenien encara cap vestit per emprovar, però vaig trobar que, encara que el tracte va ser fabulòs no hi havia molt d'espai. No sé si es que tenen emprovadors a baix o no¿? algú ho sap?
De tota manera aniré a la botiga de Diagonal ja que hi cada any hi han pràcticament tots els models, sinó te'ls porten. En fi... que també tinc moltes ganes d'emprovar-me vestiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittsssssssssss!! :-///: :-///:
Imatge
ninembo

Entrades: 352
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 11:11 pm

Re: Aire

EntradaAutor: lluneta29 » dg. juny 28, 2009 7:36 pm

ninembo ha escrit:
lluneta29 ha escrit: la botiga aire también es pot trobar a BCN?? A on exactament?

A la web diu que a Barna i han 2 botigues, no veig que hi hagi cap a Lleida.
http://airecollection.es/
Pots veure de moment els models del 2009. Diuen que a la botiga de Via Augusta el tracte és excepcional i tenen molts models per emprovar-te.

Jo vaig anar fa cosa d'un mes a RC Rbla.Catalunya i vam estar (amb una amiga) una mitja hora mirant models del 2010. Em vaig anotar alguns que em van fer el pes, però la col·lecció sencera em va dir la dependenta no sortia fins a finals d'agost-ppis.setembre. No tenien encara cap vestit per emprovar, però vaig trobar que, encara que el tracte va ser fabulòs no hi havia molt d'espai. No sé si es que tenen emprovadors a baix o no¿? algú ho sap?
De tota manera aniré a la botiga de Diagonal ja que hi cada any hi han pràcticament tots els models, sinó te'ls porten. En fi... que també tinc moltes ganes d'emprovar-me vestiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittsssssssssss!! :-///: :-///:

No, no a lleida encara no l'han ficat pq estàn liquidant la botiga de RC que l'han canviat de lloc i l'han fet més gran i moderna (una xul.lada!!) i enlloc de RC ficaran la col.lecció aire collection que a mi ja m'està bé!!! A vere si comencen a penjar els vestits pq sinó m'agafarà algo, al setembre estarem saturades de vestits i no sabrem cap a on tirar, ja ho veig jo...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Petita83 » dg. juny 28, 2009 8:29 pm

Woleeeeeeeeeeeeeees!!!

Com ha provat el cap de setmana? Pel que vec ha servit per augmentar el mono de vestits XDDDD

Què fort m'ha semblat que tinguin les agendes tan plenes a RC Diagonal O_O M'heu deixat de pedra...
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: lluneta29 » dg. juny 28, 2009 8:54 pm

Petita83 ha escrit:Woleeeeeeeeeeeeeees!!!

Com ha provat el cap de setmana? Pel que vec ha servit per augmentar el mono de vestits XDDDD

Què fort m'ha semblat que tinguin les agendes tan plenes a RC Diagonal O_O M'heu deixat de pedra...

M'ha a nat bé no em puc queixar la veritat pero només falta ma sogra dient quan anirem a mirar vestits per augmentar la meva dèria!!! jejejejeje :-)ok: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants