lluneta29 ha escrit:Petita83 ha escrit:lluneta29 ha escrit:annalleida ha escrit:hola a totes!!!
jo ja m'he provat molts models de la col.lecció 2010. concretament 8. vaig nar a RC de Diagonal el 4 de juny i no em van posar cap inconvenient. tenen un cataleg de pre-avanç que hi ha els preus.
la diferencia entre RC i RC two em van dir que és amb la tela. els models de la two són molt macos.
la desfilada de Gaudí no té res a veure amb elcataleg.
jo sóc de Lleida i vaig nar a RC de lleida i em van dir que tenen molts models de 2010.
Què fort què em semblaaaaaaaa!! Amb les ganes que tinc d'emprovar-me'ls!!!!!![]()
![]()
![]()
Els de la col.lecció two son semblants als d'aquest any??? Aquí a lleida no et deixen fins al setembre ja em van dir que tornés llavors...
![]()
Què es nota molt la diferència de tel.la? És lo únic que em preocupaaaaaaaaa!!! Ja els podrien penjar a la web dsps ens vindrà tot de cop i no sabrem per on començar!
Ja veus Lluneta...aquí cada botiga fa el que li dóna la realíssima ganaSi fas una escapada a Barna aprofita
![]()
De totes formes, totalment d'acord amb la pàgina web, sempre donant la nota...mentre totes les altres firmes ja han penjat avenços aquests encara res de res...NO ELS HI COSTARÍA RES
Jo bàsicament ho dic pq al setembre ens bombardejaran amb les noves col.leccions i no donarem a l'abast a triar i remenar al menys jo que sóc una cagadubtes, i un dia m'agrada una cosa i l'undemà una altra!!! Jajajaja em desboraré al setembre, ho podrien penjar a l'estiu per anar-ho mirant i al setembre tenir-ho triat i anar-hi... no sé es una opinió.
Si de cas mira aquelles cases que tinguis per Lleida i que ja tinguin alguna novetat i RC o bé la deixes per les últimes o aprofites un dia per anar a Barna, Sabadell, Tgn...on sigui, i mires a veure el què
T'entenc, ja som dues cagadubtes...tot i que tinc clar què m'agrada sempre he de rumiar les coses mil cops