Núvies amb ulleres! (FOTOS)

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: javna » ds. feb. 17, 2007 11:51 pm

Gracias chicas... que me pongo coloráaaa.... jejejejejeje

Yo llevaré las lentillas en la boda, no quiero nada que me moleste, y en verano con el calor las gafas me matan... y ese día que sudaré más por los nervios no quiero ni pensar lo que debe ser tener las gafas puestas todo el día... pffffffffff... paso, mejor las lentillas :-)
javna
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2003
Membre des de: dv. març 17, 2006 11:44 pm
Ubicació: El Prat, el meu lloc al món...

EntradaAutor: arana » dt. març 13, 2007 9:19 pm

Doncs jo no sé què fer, potser unes ulleres a conjunt?
arana

Entrades: 17
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 3:40 pm

EntradaAutor: mima » dj. març 15, 2007 10:50 pm

Hola! Jo porto olleres dsd q tenia 6 anys. Als 15 em vaig possar lentilles, i ara vaig conbinant les dues coses. acostumo a anar a treballar amb olleres, i deixar les lentilles xls caps d setmana!
El dia q em casi portaré lentilles. A mi m'agrada més i em veig + guapa!
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: ninou » dc. jul. 11, 2007 7:31 pm

Vinga va, no hi ha més fotos de núvies amb ulleres??? jo aniré el mes que ve a l'òptica a mirar si en veig de montura a l'aire!

no penseu que no se m'ha passat pel cap de posar-me lentilles...però és que quan hi penso, sé que estaré més còmoda amb ulleres, que és el que porto sempre. Prefereixo la comoditat a sortir bé a les fotos i que no sembli jo!

Bueno, ja veurem!!!! Quan ho comento a la gent, em diuen: amb ullereeeees????????????????? no he vist mai una núvia amb ullereeeees!!!!!!

Realment és tan descabellat casar-se amb ulleres?
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: shey » dc. jul. 11, 2007 8:48 pm

chicas yo tengo 3 diotrias de miopia en cada ojo y nunca he soportado las gafas!!! Al principio, tenía 14 años, no me las ponía pq no me gustaban y me sentía incomodísima. encima en plena adolescencia... y siempre me han dicho que tengo unos ojos muy bonitos... no sé, la verdad es que yo me veía horrible con gafas y no solo eso, sino que no me adaptaba a ellas. con 16 años me puse lentillas y hasta ahora (tengo 23) y las llevo todo el santo dia. Me las pongo al levantarme y no me las quito hasta que me voy a acostar. ya se que es malo pero voy tan comoda... a veces hago el esfuerzo de quitarmelas por la tarde cuando llego si ya no voy a salir.. pero por la calle es impensable que yo lleve las gafas! me refleja el sol, ufff voy fatal. eso son manías y costumbres de cada una. Claro yo como no estoy acostumbrada, vestida de novia y con gafas me vería rarísima, me sentiría que me falta algo, como si me acabase de levantar pq solo las llevo en ese momento y para estar en casa a veces...
Imatge

SIN DUDA EL MEJOR DÍA DE MI VIDA!!
shey
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 431
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:26 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: Ice » dc. jul. 11, 2007 9:06 pm

Jo estic igual, des dels 3 anys porto ulleres, però he portat quasi uns 7 anys lentilles, i ara les ulleres pq em van canviar les dioptries, comprar-me ulleres noves, i prest em posare les lentilles altra vegada. Pq ja he portat lentilles i estic super comoda, pq sino, amb lo que soc jo, portaria les ulleres, comodisima i alaa!!

Clar, aixo també depen de cada una, al meu novio li fa molta por i angunia posar-se el dit dins l'ull, pero ho trobo molt practic!!
Imatge

19/04/2008 -- Besitos i pipius!
www.nuvis.org/bielisandra
Ice
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 159
Membre des de: ds. juny 02, 2007 11:05 pm
Ubicació: Menorca, escoltant es vent...

EntradaAutor: Selecty » dj. jul. 19, 2007 11:40 am

ninou ha escrit:Vinga va, no hi ha més fotos de núvies amb ulleres??? jo aniré el mes que ve a l'òptica a mirar si en veig de montura a l'aire!

no penseu que no se m'ha passat pel cap de posar-me lentilles...però és que quan hi penso, sé que estaré més còmoda amb ulleres, que és el que porto sempre. Prefereixo la comoditat a sortir bé a les fotos i que no sembli jo!

Bueno, ja veurem!!!! Quan ho comento a la gent, em diuen: amb ullereeeees????????????????? no he vist mai una núvia amb ullereeeees!!!!!!

Para que veas que no... yo me case y con mis gafas!!! Al principio iba a ponerme lentillas, pero ni estaba cómoda ni me veia yo, me veia rara. Llevo desde los 10 años gafas y ya son parte de mi cara.

Así que, cada uno debe ir como se sienta más comoda y como se vea mejor!!!! :-)) :-)) :-))

Además mi chico tambien lleva!!!! Fue una boda de miopes!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

EntradaAutor: Maddy » dj. jul. 19, 2007 11:42 am

ei que guapos!!! Mi chico también llevará gafas....a veces se pone lentillas pero yo lo veo más él con gafas....asi que yo prefiero que se las ponga!!!!
Maddy
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 8086
Membre des de: dj. abr. 07, 2005 10:32 am

EntradaAutor: Flikina » dj. jul. 19, 2007 11:49 am

Oh oh que wapos

Em sembla que la nostra boda també serà una boda de miopes :-)
El meu xicot MAI ha portat lentilles i crec que no se'n posarà mai, li fa cosa portar algo als ulls. Jo de tant en tant portava lentilles però ara tinc paralesi facial i no puc, a veure si per la boda puc, ja veure.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Flikina
:: núvia experta

Entrades: 850
Membre des de: dj. set. 28, 2006 7:33 pm

EntradaAutor: MT » dj. jul. 19, 2007 3:22 pm

Mi novio lleva gafas desde los 6 añitos y el otro día me decía que para la boda se pondría lentillas...yo no quiero.... :-( :-( :-( Está tan guapo con gafas. =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Imatge
MT
:: núvia d'or

Entrades: 3053
Membre des de: dj. abr. 13, 2006 11:40 am
Ubicació: Ripollet

EntradaAutor: Flikina » dj. jul. 19, 2007 4:06 pm

És el que passa si la gent et te acostumada amb ulleres. La meva familia no em sap veure sense, però els amics que m'han conegut de festa si.
Imatge
[/url]
Flikina

EntradaAutor: ninou » dv. jul. 20, 2007 3:27 pm

Hola!

ens tornem a trobar, flikina!

Mireu, dimecres vaig anar a la pelu i ja li vaig dir que jo aniria amb ulleres i va dir que fantàstic! que així em veuré més "jo mateixa"!!!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Key » dg. jul. 22, 2007 12:02 pm

Ninou, una amiga també es va casar amb ulleres, nosaltres també en portem, els dos, el meu noi va haver un temps que portava lents, pero eren especials, que li van baixar les dioptries mentes les portava...però no se les va tornar a fer i ara sempre va ambles ulleres...jo porto lentilles, tot i que només me les fico ara algun cap de setmana, per sortir, quan anem fora erc, diaries, perquè?, perquè els dos primers anys les portava bé, però després vaig començar a tenir poca llàgrima, jo, si no hi ha fum a l'ambient, les aguanto bé, i en principi portaré lentilles, però si hem molesten, hem ficaré les ulleres....

Penjo una foto de la meva amiga, anava molt guapa, la veritat és que acostumada a veurela sempre amb les ulleres, doncs tampoc hi penses si portava ...jejeje
Key l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 28, 2007 3:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Delaney » dg. jul. 22, 2007 2:58 pm

Selecty ha escrit:
ninou ha escrit:Vinga va, no hi ha més fotos de núvies amb ulleres??? jo aniré el mes que ve a l'òptica a mirar si en veig de montura a l'aire!

Para que veas que no... yo me case y con mis gafas!!! Al principio iba a ponerme lentillas, pero ni estaba cómoda ni me veia yo, me veia rara. Llevo desde los 10 años gafas y ya son parte de mi cara.

Así que, cada uno debe ir como se sienta más comoda y como se vea mejor!!!! :-)) :-)) :-))

Además mi chico tambien lleva!!!! Fue una boda de miopes!!!

Selecty, estábais muy guapos!!!!! >.-<: :-))
Delaney
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6231
Membre des de: ds. des. 02, 2006 1:22 am
Ubicació: En mi mundo...

EntradaAutor: Pincessa85 » dg. jul. 22, 2007 4:07 pm

nosotros tmb llevamos agafas y sin ellas no vemos demasiado bien.. jejeje
Imatge

FELIZMENTE CASADA!!

Cronica de la boda: viewtopic.php?p=2433755#2433755

Video de la boda: http://www.guianupcial.tv
Pincessa85
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10000
Membre des de: dg. maig 06, 2007 6:01 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: Flikina » dl. jul. 23, 2007 9:47 am

La meva cusina té una óptica; allà em compro les ulleres i ella m'ha consella quines em queden millor i tal. Ahir vaig està parlant amb ella sobre quines ulleres portar el dia de la boda. Em va dir: NO portaràs ullerse el dia de la boda, no?? i jo ups. Em va sorprendre molt ja que sap quins problemes tinc a l'ull.
Finalment vam quedar que em posaré ulleres, però que a la ceremonia civil i al reportatge portaré lentilles. Ja veure com ho faré, jo no les tinc totes. Ella em va dir que no patis: que em deixarà tres tipus de lentilles i a veure quines em van bé. També em va dir que em deixarà quatre ulleres i que m'he les emprovi amb el vestit a veure quina m'agrada més.
Imatge
[/url]
Flikina

EntradaAutor: MT » dl. jul. 23, 2007 9:53 am

Yo no quiero que Pedro vaya con lentillas...me gusta la gente con gafas...me ha pasado desde pequeña y no quiero que vaya con lentillas. :-( :-( :-( Y ahora dice que no me dirá como va a ir para darme una sorpresa.
Flikina Versacce hace gafas muy finas y elegantes, también depende como sea tu estilo. Ya verás como irás guapísima :-)ok:
Imatge
MT

Entrades: 3053
Membre des de: dj. abr. 13, 2006 11:40 am
Ubicació: Ripollet

EntradaAutor: Elisabet_ » dl. jul. 23, 2007 10:14 am

Hola noies, jo aniré amb ulleres, ho tinc molt clar! Les porto des que era molt i molt petita, i no seria jo sense les ulleres!!

El que faré és comprar-me'n unes "de festa": amb les varilles de color blanc, o transparent, no ho sé encara :-)

Selecty: estaves guapíssima!! :-)ok:
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wm81EaN/]
Imatge
[/url]
Elisabet_

Entrades: 1330
Membre des de: dt. març 13, 2007 9:34 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Flikina » dl. jul. 23, 2007 11:26 am

El meu xicot anirà amb ulleres SEGUR! Espero que és compri unes de super xules =0-0-)

El meu estil d'ulleres és bastant atrevit. M'encanten les ulleres italianes.
En aquest moment porto unes ullers de pasta quadrades de color vermell.
Imatge
[/url]
Flikina

EntradaAutor: Elisabet_ » dl. jul. 23, 2007 11:41 am

jajaja a mi també m'agraden les ulleres atrevides!!! ara en porto unes de pasta de color blau i taronja!

el que passa és que pel casament m'agradaria una cosa més "neutra" (p.ex. de color blanc...) :-)
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wm81EaN/]
Imatge
[/url]
Elisabet_

Entrades: 1330
Membre des de: dt. març 13, 2007 9:34 am
Ubicació: Barcelona

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat