Ja tenim a internet noves col·leccions

http://www.dressbori.com/coleccion_novia.html
Autor: ise » dj. jul. 30, 2009 1:56 pm
Autor: Petita83 » ds. ago. 01, 2009 9:59 am
nur_jor ha escrit:són preciosos!!
Autor: Petita83 » ds. ago. 01, 2009 10:06 am
Autor: nur_jor » dj. ago. 06, 2009 9:44 am
Petita83 ha escrit:nur_jor ha escrit:són preciosos!!
JA ESTÀ OPERATIVA LA WEB DE www.almanovias.com ON PODREU VEURE TOTS ELS VESTITS DE LA COL·LECCIÓ (que tampoc són tants, pel que es veu) I US DIU ON ESTAN ELS PUNTS DE VENTA (bàsicament boutiques multimarca i a Barna en concret a Cymbeline de Pg de Gràcia)
Autor: sushy » dj. ago. 06, 2009 9:51 am
Petita83 ha escrit:PER CEEEEEEEEERT!!!
He estat mirant els preus dels catàlegs de la pàgina web que heu penjat per a què poguem veure els avanços de col·leccions, i fins i tot complertes, i no són els reaaaaaaaaaaaaaaals, SOBRETOT, no us confongueu!!! Deuen ser els preus finals si es fa mitjançant financiació, però ho puc assegurar perquè sense correr més el RAFAELA (el vestit de RC amb la faldilla que sembla de fada amb les puntes i tal) en el catàleg de RC Diagonal marcava 2900€, preu que ja vaig confirmar en el seu moment en un altre post!!!
Sobretot, aquests no són els preus pq els he vist superdesorbitats i tot i que RC no és econòmica...no eren ni molt menys tan disparatats tots, potser algun model sí, però no tots
Autor: nur_jor » dj. ago. 06, 2009 9:53 am
sushy ha escrit:Petita83 ha escrit:PER CEEEEEEEEERT!!!
He estat mirant els preus dels catàlegs de la pàgina web que heu penjat per a què poguem veure els avanços de col·leccions, i fins i tot complertes, i no són els reaaaaaaaaaaaaaaals, SOBRETOT, no us confongueu!!! Deuen ser els preus finals si es fa mitjançant financiació, però ho puc assegurar perquè sense correr més el RAFAELA (el vestit de RC amb la faldilla que sembla de fada amb les puntes i tal) en el catàleg de RC Diagonal marcava 2900€, preu que ja vaig confirmar en el seu moment en un altre post!!!
Sobretot, aquests no són els preus pq els he vist superdesorbitats i tot i que RC no és econòmica...no eren ni molt menys tan disparatats tots, potser algun model sí, però no tots
Segur??? aixx hem dones una alegria, pq els de aire también els vaig veure disparats amb comparació l'any passat..... esperem que sigui així, si en saps d'algun mes ja ho diras!!
Autor: petitacampaneta » dj. ago. 06, 2009 11:00 am
Autor: nur_jor » dj. ago. 06, 2009 11:23 am
petitacampaneta ha escrit:a veure noietes i els de aire llavors???? la pagina akesta de saragossa no te preus reals llavors? sera qüestio d'anar tenda per tenda!
Autor: sushy » dv. ago. 07, 2009 7:56 am
Autor: petitacampaneta » dv. ago. 07, 2009 10:37 am
Autor: AnNy-JoSe » dv. ago. 07, 2009 10:43 am
petitacampaneta ha escrit:alguna em pot dir la pagina, la que em surt al google no em deixa entrar!
Autor: petitacampaneta » dv. ago. 07, 2009 2:48 pm
Autor: lluneta29 » dv. ago. 07, 2009 2:55 pm
petitacampaneta ha escrit:que nooo que se me abre una cosa como para descaragar un archivo no se me abre la pagina web! esto pq me pasa mecachis! estoy flipaaando!
Autor: petitacampaneta » dv. ago. 07, 2009 2:57 pm
Autor: lluneta29 » dv. ago. 07, 2009 3:02 pm
petitacampaneta ha escrit:lluneta algo raro pasa! jo crec q deu ser d'ells....
Autor: sushy » dv. ago. 07, 2009 4:18 pm
Autor: nur_jor » dl. ago. 10, 2009 10:13 am
Autor: petitacampaneta » dl. ago. 10, 2009 10:51 am