primicia!! rosa clara 2010

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: lluneta29 » dc. juny 10, 2009 12:05 pm

Toni ha escrit:aixó sempre pasa.. a la pasarel·la fan propostes més arriscades.. desprès a la botiga trobareu el de sempre.. :-)) :-)) :-))

Ja m'ho penso ja... a vere que trobem a la botiga!! Gràcies Toni!!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Petita83 » dc. juny 10, 2009 3:39 pm

Toni ha escrit:39 fotos de la desfilada de Rosa Clarà aquí:

http://www.guianupcial.com/pasarela-gau ... -clara.php

:-)) Toni, merciiiiiiiii, ara a donar-hi un cop d'ull :-))
Imatge

Imatge
Petita83
:: núvia de platí

Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Petita83 » dc. juny 10, 2009 3:42 pm

Petita83 ha escrit:
Toni ha escrit:39 fotos de la desfilada de Rosa Clarà aquí:

http://www.guianupcial.com/pasarela-gau ... -clara.php

:-)) Toni, merciiiiiiiii, ara a donar-hi un cop d'ull :-))

Ai, ai aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, que em vec fent el salt a RC com en el catàleg no siguin "diferents"...
Amb la majoria dels vestits que he vist...em sentiria disfressada :star::
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: Petita83 » dc. juny 10, 2009 3:59 pm

Per si algú vol conèixer les opinions que ha despertat la desfilada de RC-2010 a la BBW (Gaudí Núvies) aquí teniu uns enllaços:

http://www.trendencias.com/novias/arran ... ccion-2010

http://www.hola.com/novias/200906108796 ... a/clara/1/

http://www.20minutos.es/noticia/473327/ ... os/novias/

http://latercera.com/contenido/737_139335_9.shtml

Ara cal esperar que aparegui el catàleg on surtin models com els que la Natalia va penjar per obrir aquest foro...que res tenen a veure amb el que han ensenyat a les revistes, webs i tv. :-/
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: nur_jor » dv. juny 12, 2009 2:49 pm

Nenes, us passo més vestits!!!

ROSA CLARÀ 2010!!

Preneu nota!!!

"La colección de Rosa Clará para las novias 2010 ya está lista! Aunque los vestidos irán poco a poco llegando a las tiendas, tenemos un avance de lo que nos espera. Cinco modelos muy diferentes en los que se puede ver el gran cambio que ha experimentado la colección de Rosa Clará de este año.

River: los escotes asimétricos, poco utilizados por las novias, ganan protagonismo. La impresionante falda de volantes hace de este vestido una diseño de alta costura. No apto para novias discretas."
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. juny 12, 2009 2:50 pm

Roca: la pedrería ha ocupado un segundo lugar en los vestidos de Rosa Clará. Sin embargo, la diseñadora catalana ha incorporado el brillo en la colección de 2010. De alfombra roja.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. juny 12, 2009 2:51 pm

Ring: los lazos son una de las señas de identidad de la novia Rosa Clará. En esta nueva colección las flores de tela adornan los escotes de la novia.
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. juny 12, 2009 2:52 pm

Ribera: más flores en este original diseño que destaca por un escote pronunciado. Para novias etéreas.
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. juny 12, 2009 2:53 pm

Roberta: este diseño es uno de los incondicionales de la firma. Vestido de noche, muy sexy, para la novia menos clásica.
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Petita83 » ds. juny 13, 2009 3:08 pm

¡¡¡Parece mentira que los mismos vestidos de la pasarela los vea más bonitos en las fotos del catálogo que en vivo!!!
Això sí, a mi delz que va penjar la Natalia hi ha un que em va enamorar i mo l'he vist enlloc!!!
A veure si RC treu ja tot que em té ansiosa!!!
Nenes, que tinc mono de vestits!!! XD
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: lluneta29 » dg. juny 14, 2009 8:54 am

Ja veig que m'hauré de fixar amb les col.leccions d'altres anys pq aquesta no em fa gens el pego!!! :-( :-( :-( A mi m'agraden les coses més senzilles i per aquí no veig la senzillesa per enlloc... quina me.... de moment res de res!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Petita83 » dg. juny 14, 2009 9:41 am

lluneta29 ha escrit:Ja veig que m'hauré de fixar amb les col.leccions d'altres anys pq aquesta no em fa gens el pego!!! :-( :-( :-( A mi m'agraden les coses més senzilles i per aquí no veig la senzillesa per enlloc... quina me.... de moment res de res!

Realment lluneta els vestits no tenen res a veure amb col·leccions passades, especialment res a veure amb l'última...ja veurem si no acabo mirant-me el que m'agrada de la 2009...
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: lluneta29 » dg. juny 14, 2009 9:44 am

Petita83 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Ja veig que m'hauré de fixar amb les col.leccions d'altres anys pq aquesta no em fa gens el pego!!! :-( :-( :-( A mi m'agraden les coses més senzilles i per aquí no veig la senzillesa per enlloc... quina me.... de moment res de res!

Realment lluneta els vestits no tenen res a veure amb col·leccions passades, especialment res a veure amb l'última...ja veurem si no acabo mirant-me el que m'agrada de la 2009...

Jo stik igual que tú de la del 2009 me'n agradaven uns quants... així que si no em convenç cap m'agafaré aquell pq vist lo vist... haurem d'esperar a la col.lecció aire i la two que és la que em vull agafar... són més senzills i no tenen res a vere amb la RC que és més extravagant!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Petita83 » dg. juny 14, 2009 12:06 pm

lluneta29 ha escrit:
Petita83 ha escrit:

Jo stik igual que tú de la del 2009 me'n agradaven uns quants... així que si no em convenç cap m'agafaré aquell pq vist lo vist... haurem d'esperar a la col.lecció aire i la two que és la que em vull agafar... són més senzills i no tenen res a vere amb la RC que és més extravagant!

Lluneta, tu saps el per què de la diferència de preus entre RC i RCtwo? És pel tema dels dissenys que són menys "alta costura"? O també canvien les tel·les?
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: Petita83 » dl. juny 22, 2009 7:06 pm

Booooooooooooonesss!!!

Aquesta tarda, en un atac d'ansies m'he plantat a RC de Rbla Catalunya, guarra com anava (amb xandall...casi que donava la nota, però quan tinc lliure vull anar còmode) i pensava que em tractarien com una kk (sabeu allò que diuen que "así vas así te miran...") PEEEEEEEEEEEERO, per la meva sorpresa la dona ha sigut molt correcte i amable (sí, és la seva feina, però no tothom fa bé la seva feina...).

Li he preguntat sobre la col·lecció 2010 i pel catàleg de la 2009 (que ja sé que està a internet, però no sencera, pq he vist vestits que no tenia clixats); m'ha confirmat que entre Agost i Setembre surt la nova col·lecció (m'he abstingut de mirar la pre-col·lecció pq no surto en tota la tarda de la botiga) i que depèn de quins vestits d'aquesta temporada no em pot garantir que els tingui per finals d'any...POS QUÈ HI FAREM (tampoc compraré ara ca-gant llets un vestit per molt que m'agradi si després acaba sortint un que m'agrada encara més).

El :--( del dia se l'ha guanyat Pronovias de Passeig de Gràcia...on he picat al timbre pq m'obrissin i m'he tirat com 10 minuts com una gilimandrakis plantada davant de la porta mentres de lluny em miraven dues noies amb les seves respectives mares (que estaven fullejant el catàleg) i les dues depenentes em "ningunejaven"... Vamos, que he optat per agafar, fer mitja volta i pirar-me...si vaig a Pronovias serà al del c/Sants, que em queda més aprop de casa i segur que no tenen tants fums, cagundena ¬¬

Pos eso, RC segueix estant en el nº 1 del meu top10 i si a més em tracten bé tot i anar en plan gualtrapa sideral...ja és un altre punt per les venedores >.-<:
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: annalleida » dc. juny 24, 2009 5:43 pm

hola a totes!!!
jo ja m'he provat molts models de la col.lecció 2010. concretament 8. vaig nar a RC de Diagonal el 4 de juny i no em van posar cap inconvenient. tenen un cataleg de pre-avanç que hi ha els preus.
la diferencia entre RC i RC two em van dir que és amb la tela. els models de la two són molt macos.
la desfilada de Gaudí no té res a veure amb elcataleg.
jo sóc de Lleida i vaig nar a RC de lleida i em van dir que tenen molts models de 2010.
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: Petita83 » dc. juny 24, 2009 9:54 pm

annalleida ha escrit:hola a totes!!!
jo ja m'he provat molts models de la col.lecció 2010. concretament 8. vaig nar a RC de Diagonal el 4 de juny i no em van posar cap inconvenient. tenen un cataleg de pre-avanç que hi ha els preus.
la diferencia entre RC i RC two em van dir que és amb la tela. els models de la two són molt macos.
jo sóc de Lleida i vaig nar a RC de lleida i em van dir que tenen molts models de 2010.

Anna, ja vaig veure que tenen un catàleg amb els primers models fins l'agost, que és quan em van dir que surt tot, però no m'imaginava pas que ja els tinguessin per emprovar i molt menys els preus

>.-<: Ole, ole, propera parada...RC!!!! >.-<:

Merci per explicar-me la diferència entre RC i RCTwo, m'ho imaginava però vaja, hi pot haver tants motius pels quals hi hagués diferència de preus...que preferia saber-ho del cert.

I què tal els que et vas emprovar? :-)) ::love:: :-)) ::love:: Quin estil estàs buscant? A mi m'agraden els de "princesita simple", vaja, la clàssica faldilla amb volum de RC però amb teixits sense sobrecarregar.
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: lluneta29 » dc. juny 24, 2009 10:24 pm

Què fort què em semblaaaaaaaa!! Amb les ganes que tinc d'emprovar-me'ls!!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) Els de la col.lecció two son semblants als d'aquest any??? Aquí a lleida no et deixen fins al setembre ja em van dir que tornés llavors... :-( :-( Què es nota molt la diferència de tel.la? És lo únic que em preocupaaaaaaaaa!!! Ja els podrien penjar a la web dsps ens vindrà tot de cop i no sabrem per on començar!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Petita83 » dc. juny 24, 2009 10:30 pm

lluneta29 ha escrit:

Què fort què em semblaaaaaaaa!! Amb les ganes que tinc d'emprovar-me'ls!!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) Els de la col.lecció two son semblants als d'aquest any??? Aquí a lleida no et deixen fins al setembre ja em van dir que tornés llavors... :-( :-( Què es nota molt la diferència de tel.la? És lo únic que em preocupaaaaaaaaa!!! Ja els podrien penjar a la web dsps ens vindrà tot de cop i no sabrem per on començar!

Ja veus Lluneta...aquí cada botiga fa el que li dóna la realíssima gana :-( Si fas una escapada a Barna aprofita :-)ok:

De totes formes, totalment d'acord amb la pàgina web, sempre donant la nota...mentre totes les altres firmes ja han penjat avenços aquests encara res de res...NO ELS HI COSTARÍA RES :--(
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: lluneta29 » dc. juny 24, 2009 10:50 pm

Petita83 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Ja veus Lluneta...aquí cada botiga fa el que li dóna la realíssima gana :-( Si fas una escapada a Barna aprofita :-)ok:

De totes formes, totalment d'acord amb la pàgina web, sempre donant la nota...mentre totes les altres firmes ja han penjat avenços aquests encara res de res...NO ELS HI COSTARÍA RES :--(

Jo bàsicament ho dic pq al setembre ens bombardejaran amb les noves col.leccions i no donarem a l'abast a triar i remenar al menys jo que sóc una cagadubtes, i un dia m'agrada una cosa i l'undemà una altra!!! Jajajaja em desboraré al setembre, ho podrien penjar a l'estiu per anar-ho mirant i al setembre tenir-ho triat i anar-hi... no sé es una opinió.
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants