FLIPEU AMB AQ WEB...

Vestits de nuvi i núvia.

Re: FLIPEU AMB AQ WEB...

EntradaAutor: irua » dj. maig 20, 2010 12:40 pm

Ja, si suposo que tens raó, jo tinc un ibisa, jjajjjaajj..el vestit que m'agrada és el Label de la sposa, és d'aquets amb caiguda, és per això que crec que potser no seria tant difícil que quedés semblant...
Per complements penso que sí que aquestes webs poden ser una bona opció!!
irua

Entrades: 13
Membre des de: ds. des. 13, 2008 2:31 pm

EntradaAutor: irua » dj. maig 20, 2010 1:26 pm

Ei,Shaik!! He buscat el tiziano per curiositat i és realment preciós!!!!! Quin mal fariem tu i jo amb la cartera plena!!! :-))
irua

EntradaAutor: Shaik » dj. maig 20, 2010 2:09 pm

Jajaja! I 2400 euros que costa... :star:: Ja en pot ser de maco!! Encara que la tingués ben plena em faria molt mal gastar-me tant. En una altra cosa no em faria res, però en el vestit sí. Sóc noia de Zara i Mango, i quan em casi seguiré la meva tònica amb el vestit, no em sentiré pas malament amb un vestit de 700 euros. I els 2000 que m'estalviaré serà per ajudar a fer una bona festassa per la gent que m'estimo i que surtin contents del banquet!

He mirat el vestit que t'agrada, és molt maco! I si li plantejes a una modista? Potser te'l podria fer, té una caiguda molt maca!

A mi em fa molta ràbia el que demanen pels vestits, quan tothom sap que molts són fets a Xina i a ells els costa un 10% del que et cobren.

D'aquesta web trobo preciosos aquests, en color marfil han de dedar molt bonics (fins al punt de pensar en fer una bojeria, jajaja):

http://www.lightinthebox.com/es/una-lin ... 52523.html

http://www.lightinthebox.com/es/una-lin ... 52546.html
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik
:: núvia de bronze

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: irua » dj. maig 20, 2010 2:37 pm

Això d la modista també ho he pensat però em pasa el mateix que amb els de kanacca, que potser no queda igual...l'última vegada que vaig portar a arreglar algo a la modista van ser uns pantalons elàstics del mit-mat d'embarassada i em va fer una bona desgràcia, no va ser una gran pérdua, però diguem que no m'atreveixo a que la desgràcia me la facin en el vestit de núvia. No cal dir que aniria a una altra modista!!!Però tot i amb això..

Segurament em conformaré amb un d'oulett, segur que trobo alguna cosa que em convenci, els que em vaig emprobar ahir anaven dels 400 als
600€ i no eren lletjos ni molt menys, jo tampoc no sóc molt primmirada amb la roba...i també prefereixo dedicar els calers a passar-m'ho bé amb els meus!! Però, recoi!! es que veus aquestes webs i et posen la mel als llavis!! :yium:-)
irua

EntradaAutor: Shaik » dj. maig 20, 2010 9:12 pm

És veritat, pel que valen penses en provar-ho. Sempre es poden tornar si no et convenç, no? Jejeje, sóc com un dimoni que tempta... Quan sigui l'hora de mirar en serio em plantejaré comprar un vestit curt, si el que em compro és molt incòmode almenys em podré canviar i aniré ben mona, jejeje!

He llegit una entrevista a la RC que diu que els vestits de la segona línia seva són fets a Asia :star:: . Sincerament, a mi això m'emprenya molt.

Jo suposo que també miraré alguna col.lecció d'outlet o bé una dissenyadora local que no es dispara massa de preu. Descarto els llocs més calents. I segur que els complements cauran d'alguna botiga d'aquestes, no penso pagar 180 euros per un can can que ni es veurà i farà la mateixa funció que un de 20 euros.
Imatge
Shaik

EntradaAutor: irua » dv. maig 21, 2010 6:58 am

uuuooohh... Ahir vaig tenir una soooort.. :-) vaig pasar per l'aparador de Vinzens, i vaig entrar per preguntar el preu del label de la Sposa, amb tanta sort que allà mateix se'l emprobava una noia, així que el vaig veure en directe!! i tatxaaaan: em vaig decepcionar una mica, porta més pedreria de la que em pensava (a mi la ppedreria..como que no!) i no feia tant de gooig posat! Així que me'l he tret una mica del cap..El preu, 1100€, més econòmic del que jo l'havia vist, però innaccecible de totes maneres...

Ara ja podré probar-me altres vestits lliure de comparacions!! Els que vaig mirar abans d'ahir eren de dissenyadors locals i ja et dic que no estaven malament...la propera botiga serà una de sta. Coloma que em van recomanar per preus..

Si t'en agafes un de curt jo no m'el vull perdre, ja el mostraràs!!! :-)ok:
irua

EntradaAutor: Shaik » dv. maig 21, 2010 1:37 pm

Jejeje, doncs has tingut sort!! A mi la pedreria tampoc m'agrada, la veritat. Els encaixos sí que m'agraden si són fins, però les pedreries i brillantines no...

Sort amb la propera botiga!!
Imatge
Shaik

EntradaAutor: VaneMenorca » ds. oct. 09, 2010 11:35 am

Estic alucinant amb la pagina!!!

He posat pronovias i surten un munt de vestits... per sort, el meu no hi és...!!!

Peró no sé si me'l hagues comprat d'aqui però per un vestit de festa, sense dubte!!!
Imatge
VaneMenorca
:: núvia experimentada

Entrades: 300
Membre des de: dj. set. 09, 2010 10:30 am

EntradaAutor: Anna_Bcn2011 » dt. oct. 12, 2010 8:30 pm

Jo estic pensant en comprar-m'hi el vel....a Pronovias em demanen més de 500 euros....i em sembla massa! Total el vel es porta molt poca estona, només a l'església.
Algú s'ha comprat un vel a alguna d'aquestes webs? Creieu que puc tenir problemes perquè es vegi d'un color blanc diferent al blanc del meu vestit?
Anna_Bcn2011

Entrades: 7
Membre des de: dg. set. 05, 2010 6:53 am

EntradaAutor: laureen » dj. nov. 04, 2010 9:15 pm

Qué fuerte lo de esta página web...estoy alucinando!!
laureen
:: núvia rookie

Entrades: 101
Membre des de: dv. març 10, 2006 8:02 pm

EntradaAutor: montseijordi » ds. nov. 06, 2010 11:24 am

Anna_Bcn2011 ha escrit:Jo estic pensant en comprar-m'hi el vel....a Pronovias em demanen més de 500 euros....i em sembla massa! Total el vel es porta molt poca estona, només a l'església.
Algú s'ha comprat un vel a alguna d'aquestes webs? Creieu que puc tenir problemes perquè es vegi d'un color blanc diferent al blanc del meu vestit?

Tens tota la rao i es q els vels son carissims, a mi me'l van deixar i en cap moment em vaig fixar en com quedava el color amb el del vestit, creo q queden be tots a no ser q siguin una tonalitat molt diferent. es com les sabates, a mi em semblaven algunes mes fosques q el blanc del vestit i despres totes queden be, jo em vaig emportar un tros de tela del vestit i les comparava i no n'hi havia cap que quedes malament, suposo q amb el vel es el mateix. Jo no em preocuparia per res en aixo de veritat!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: Marta82 » dg. nov. 07, 2010 6:45 pm

Anna_Bcn2011 ha escrit:Jo estic pensant en comprar-m'hi el vel....a Pronovias em demanen més de 500 euros....i em sembla massa! Total el vel es porta molt poca estona, només a l'església.

Como te ha dicho montseijordi no creo que se note mucho que no es el mismo color al no ser que la diferencia sea muy grande. La verdad es que 500 euros es mucho dinero para un velo.
Marta82

Entrades: 103
Membre des de: dc. nov. 03, 2010 8:17 pm

EntradaAutor: montseijordi » dl. nov. 08, 2010 11:24 pm

Marta82 ha escrit:

Como te ha dicho montseijordi no creo que se note mucho que no es el mismo color al no ser que la diferencia sea muy grande. La verdad es que 500 euros es mucho dinero para un velo.

y tanto! Anda que no san de si 500 euros...
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Marta82 » dt. nov. 09, 2010 1:12 pm

Creo que me acaba de dar algo!!

Os explico, todavía no tengo vestido, porque tampoco tenemos fijada la fecha de la boda, en principio queremos que sea en 2012 pero si vemos que vamos muy ajustados lo dejaremos para el 2013. Llevo mirando vestidos desde hace tanto tiempo que creo que he perdido la cuenta y mi diseñadora favorita es Rosa Clará. En 2009 encontré por su web "mi vestido" y chafardeando por internet encontré una chica que se lo compró y le costó 4000€ (demasiado para mi), actualmente este vestido no lo tienen a la venta en RC y el año que viene menos todavía y buscando por esta web lo he encontrado a 279$.

Os dejo el enlace directo al vestido para que lo veáis: http://www.kanacca.com/product.php?productid=11131

De verás que me encanta este vestido y me he llegado a plantear el comprarmelo por esta web, ya que sería mi única posibilidad de poder llevar este vestido el día de mi boda, pero creo que es poco precipitado sin tener todavía fecha y a parte, si no me queda bien? Aix, que lio tengo, pero es que es precioso.
Marta82

EntradaAutor: montseijordi » dg. nov. 14, 2010 9:58 am

Marta, la verdad es que yo de ti no me precipitaria. Es lo que tu dices, y si no te queda bien? lo q puedes hacer es irte a probar alguno de este estilo y por lo menos saber si te sienta bien o no, imagina q lo compras y luego nada d nada... creo q alguien habia comprado alguno de por aqui o lo lei en otro foro, y realmente l acalidad de las telas se notaba, fijate q ponen las fotos del catalogo de Rosa Clara, a lo mejor sus telas no son tan bonitas y eso hace q tu no lo veas en la foto porque cogen la oficial. Yo no me la jugaria en el vestido d novia!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Sybil » dj. nov. 18, 2010 1:44 pm

Hombre yo quizás para un vestido de novia, no me arriesgaría pero para uno de dama de honor o de invitada la verdad según he visto en la foto de una chica del foro estan muy muy bonitos!!
Imatge
Sybil

Entrades: 410
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 10:32 am

EntradaAutor: Marta82 » ds. nov. 20, 2010 10:23 pm

Si, también creo que para un vestido de novia es arriesgarse mucho, pero es un vestido que me encanta y que en la tienda ya no voy a encontrar. Quien sabe, quizás me lo compro y por poco dinero tengo un vestido precioso o me lo compro y son 300 dólares tirados a la basura.... Pero creo que no me voy a arriesgar. Tengo una boda el año que viene así que quizás me animo comprando uno de fiesta a ver que tal.
Marta82

EntradaAutor: selvaggia » dv. set. 16, 2011 11:16 pm

Si te lo compras porfi comentalo!!!. Yo lo que pienso hacer es primero decidirme por un estilo y despues buscar en varias webs a ver si loencuentro mejor
selvaggia
:: núvia experta

Entrades: 694
Membre des de: dg. abr. 10, 2011 8:59 pm

EntradaAutor: selvaggia » dv. set. 16, 2011 11:16 pm

Y por cierto, yo en lightinthebox he comprado un vstido de fiesta (no de boda, para salir de fiesta) y la calidad del vestido no era muy buena, aunque me costo 20 euros
selvaggia

EntradaAutor: selvaggia » dl. set. 19, 2011 11:30 pm

He estat investigant per la xarxa i hi ha nuvies que s'han comprat el vestit aqui. Son copies dels xinos (igual que els de ebay) i de resultats molt diferents segons el tipus de tela a utilitzar
selvaggia

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants