VESTIDO DE NOVIA SENCILLO Y ECONOMICO!

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: Iranae » dv. oct. 17, 2008 10:33 am

Si no es molt preguntar: Per quin motiu et quedaba fatal el primavera??? es que jo no m'el vaig poder arribar a possar perque era una talla petita, pero la dona m'el va col.locar per davant i agafant-lo be per la part del pit em va dir que l'efecte era el que es veie al mirall, pero tinc por de que després no sigui així....
Ei! que maco es el Palmira! l'escot es igual que el Primavera, m'agrada molt!
Acabo de ficar un ticker a la meva signatura, a veure si surt.......
Imatge
Iranae

Entrades: 47
Membre des de: dl. abr. 14, 2008 5:55 pm

EntradaAutor: Iranae » dv. oct. 17, 2008 10:35 am

A sortit! jeje >.-<:
Imatge
Iranae

EntradaAutor: txellb » dv. oct. 17, 2008 3:42 pm

a mi no em quedava be per dues raons:
- no era la meva talla pero me'l van "entafonyar" i clar, s'obrien els plecs i em donava la impressio de que estava grassa.
- vaig veure que no era el meu estil, despres de provar-me el que m'agrada i d'altres semblants doncs, es clar, posar-me un tant tirat no m'hi vaig veure be.

pero tranquila, aixo de posar-te el vestit per sobre funciona. a mi tambe m'ho van fer perque quan anava pel quart ja no recordava el primer, me'l posaven per sobre i es veritat que sembla que el portis.
millor aixi perque si t'anava petit t'hagues passat com a mi, que s'obria, en canvi si es la teva talla ja no s'obre. tot i aixi jo aniria a provar-me'l tant aviat com puguis, per si de cas.

jo et preguntava si tenies post de compte enrere... si vols passa't pel meu està amb el nom d'abans (Txellidani MENYS d'un any i casada!) pero no hi ha gaire cosa perque encara ens falta mirar molt.

quin rollo que he fotut!!!!! :-.:·:: :-.:·::
txellb l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. oct. 25, 2008 2:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
txellb
:: núvia experimentada

Entrades: 333
Membre des de: dc. juny 18, 2008 10:55 am

EntradaAutor: Iranae » dl. oct. 20, 2008 7:50 am

El divendres ja he quedat per "probar-me" el Primavera >.-<: a veure que tal...espero que no m'el intentin "entafonyar" :o-o: es que realment, després d'haver vist molts, no trobo cap que m'acabi de fer el pes....t'has probat mes, has pres ja una decisió?

Lo del compte enrere no ho tinc! es que no se ni que es!......Ara passaré a veure el teu, a veure si el trobo!

El que si tinc es un blog, si el vols visitar es www.nuvis.org/kikeisandra
Imatge
Iranae

EntradaAutor: txellb » dl. oct. 20, 2008 7:58 am

doncs lo del compte enrere, has d'anar al forum de "Compte enrere 2009" i buscar a veure si trobes un post amb el teu nom...
normalment ho obren les altres noies per tu, i alla expliques les teves cosetes, aixi les altres podem seguir els preparatius, ajudar-te si ens ho demanes, copiar-te idees... jejejeje
es un post de la teva boda.
ves-hi, a veure si en trobes un de teu.... :-)
txellb

Entrades: 333
Membre des de: dc. juny 18, 2008 10:55 am

EntradaAutor: Ricitos81 » dl. oct. 20, 2008 1:49 pm

Iranae ha escrit:Chicaaaaaaaaaas!!! estoy supercontenta! ayer llamé a unas cuantas tiendas de Barcelona que saqué de la web de San Patrick preguntando el precio del modelo Primavera y en una de ellas estaba a 800€!!!!!!!! >.-<: flipé con la diferencia!! :-/ Esta tarde llamaré a alguno mas, pero no creo que lo encuentre mas barato....

Delaney y Bloomie muchas gracias! ahora mismito voy a mirar por donde hay una tienda Etxard & Panno cerca y me paso a mirar!

Y qué tienda es tan barata??? es que llamaré para contrastar precios de los vestidos que yo he preguntado en otras tiendas... y solo tienen san patrick o tienen también sposa?
Ricitos81
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2244
Membre des de: dc. oct. 10, 2007 2:26 pm
Ubicació: Mollet del Vallés y Cornellá de Llobregat

EntradaAutor: Iranae » dl. oct. 20, 2008 2:19 pm

Ricitos La tienda es Tamara nuvies y está en Sants

http://www.tamaranuvies.com/

Creo que solo tienen San Patrick y otras marcas.
Imatge
Iranae

EntradaAutor: evacg » dj. oct. 23, 2008 7:37 pm

Donde yo me lo he comprado tienen desde 500 a 3500 no tiene pagina web pero esta en una calle donde hay muchas tiendas de novias entre ellas pronovias.
Es en nuvies escocia en la C/ Fabra y Puig, 193, Tlf:- 933493599

Venden pepe botella, la sposa, san patrick y más... además son modistos y hacen sus propios patrones (por supuesto estos son los mas baratos pero no por ello peores), son de alta calidad.
evacg

Entrades: 387
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 3:00 pm

Venta de vestidos de novia nuevos y de segunda mano en Barce

EntradaAutor: Raquel78 » dl. abr. 12, 2010 6:57 pm

Hola chicas.

Para las que seáis de Barcelona, yo he encontrado una chica que acaba de montar una tienda de vestidos de novia de segunda mano y de stocks, os pasó su Web www.olelanovia.com.
Raquel78

Entrades: 3
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 6:32 pm

Re: VESTIDO DE NOVIA SENCILLO Y ECONOMICO!

EntradaAutor: irua » dl. maig 10, 2010 2:02 pm

Sabrieu dir-me per quin preu estàn els vestits de la Sposa?? n'he vist quatre que m'ha agradat moltíssim però no sé si s'adiràn al meu pressupost, uns 700€... :-/
irua

Entrades: 13
Membre des de: ds. des. 13, 2008 2:31 pm

Re: VESTIDO DE NOVIA SENCILLO Y ECONOMICO!

EntradaAutor: irua » dl. maig 10, 2010 9:03 pm

Uff!! No he dit res!! :star:: van entre els 1000 i els 1500€ tots els que m'agradaven..ohhhhhhhh ja m'ho imaginava però per probar...es que n'hi han de preciosos =0-0-) =0-0-) . A mi m'agradaven label, lerrma, lucero, lebrija, i algun més al que no li haguès fet fàstics! Tocarà recorrer els oulets!! :-(
irua

Entrades: 13
Membre des de: ds. des. 13, 2008 2:31 pm

Anterior

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant