Autor: MAFER » dv. gen. 09, 2009 11:36 am
Autor: Papita » dv. gen. 09, 2009 12:42 pm
LABANDA ha escrit:A RC sabadell?? qui et va atendre??? jo estic encantada amb el tracte!!!! de veritat, la millor botiga a la que he anat.
A barcelona, on has aanat? a Rambla o a Diagonal? perquè a mi a Rambla fatal fatal...
a las de las fotos, os las paso por privi.
Rachi, a quin et refereixes al segon?? al LEANDRA? o el SEÑORIAL??
Autor: LABANDA » dv. gen. 09, 2009 1:32 pm
Autor: scarlet » dv. gen. 09, 2009 2:15 pm
LABANDA ha escrit:eis noies, doncs poseu-me al dia dels vostes vestits!!!!!! que no tinc ni idea de quins son... i si haurem de compartir cosetes d'ara en endavant ... doncs m'agradaria situar-me--
no patiu que us envio les fotos, pero ha de ser al vespre que a l'ordinador d'aquí la feina no les tinc....
doncs a mi a Sabadell em va atendre Marisa i genial... a Rambla el dia que vaig anar no sé qui era, però... no sé... massa pilotes... a Diagonal, força bé , una noia jove i bastant agradable, pero jo també mel quedo a Sabadell.
Autor: RACHI » dv. gen. 09, 2009 2:21 pm
Autor: Papita » dv. gen. 09, 2009 3:51 pm
LABANDA ha escrit:eis noies, doncs poseu-me al dia dels vostes vestits!!!!!! que no tinc ni idea de quins son... i si haurem de compartir cosetes d'ara en endavant ... doncs m'agradaria situar-me--
no patiu que us envio les fotos, pero ha de ser al vespre que a l'ordinador d'aquí la feina no les tinc....
doncs a mi a Sabadell em va atendre Marisa i genial... a Rambla el dia que vaig anar no sé qui era, però... no sé... massa pilotes... a Diagonal, força bé , una noia jove i bastant agradable, pero jo també mel quedo a Sabadell.
Autor: LABANDA » dv. gen. 09, 2009 6:01 pm
scarlet ha escrit:LABANDA ha escrit:eis noies, doncs poseu-me al dia dels vostes vestits!!!!!! que no tinc ni idea de quins son... i si haurem de compartir cosetes d'ara en endavant ... doncs m'agradaria situar-me--
miss volantes!
al final RC? yo kiero verte!
Autor: LABANDA » dv. gen. 09, 2009 7:23 pm
Autor: Papita » ds. gen. 10, 2009 7:53 pm
Autor: Estelilla » dg. gen. 11, 2009 12:15 pm
Autor: Papita » dg. gen. 11, 2009 12:58 pm
Estelilla ha escrit:a mi de altura no me cogieron medidas, hasta que no tenga los zapatos.
Los que te probastes en la tienda no te estaban largos? Todos los hacen con ese largo y luego los cortan.
Autor: Delaney » dg. gen. 11, 2009 1:04 pm
Papita ha escrit:Estelilla ha escrit:a mi de altura no me cogieron medidas, hasta que no tenga los zapatos.
Los que te probastes en la tienda no te estaban largos? Todos los hacen con ese largo y luego los cortan.
hombre.. es que el vetido no me entraba!! jajaj pero de todas maneras lo deben hacer bastante largo para después cortar.. aunque mi vestido no sé como lo cortarian por abajo. es complicado.. bueno, ya veremos..
Autor: Papita » dg. gen. 11, 2009 1:10 pm
Delaney ha escrit:Papita ha escrit:Estelilla ha escrit:a mi de altura no me cogieron medidas, hasta que no tenga los zapatos.
hombre.. es que el vetido no me entraba!! jajaj pero de todas maneras lo deben hacer bastante largo para después cortar.. aunque mi vestido no sé como lo cortarian por abajo. es complicado.. bueno, ya veremos..
Si a un vestido no le pueden coger el bajo, recortan por arriva, en la parte de arriba de la falda.
Autor: LABANDA » dg. gen. 11, 2009 2:10 pm
Autor: *Belinda* » dl. gen. 12, 2009 3:48 pm
Autor: LABANDA » dl. gen. 12, 2009 10:24 pm
Autor: *Belinda* » dt. gen. 13, 2009 9:45 am
Autor: RACHI » dt. gen. 13, 2009 11:33 am
Autor: scarlet » dt. gen. 13, 2009 2:57 pm
LABANDA ha escrit:anda!!! que guay compañera de tienda tambien, como Papita!!
y cual es tu vestidin???
alguien se va a coger la ropa interior allí?? y los zapatos??
Autor: Papita » dt. gen. 13, 2009 3:58 pm