rosa clara 2009

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: MAFER » dv. gen. 09, 2009 11:36 am

JAJAJA, SON MUY BONITOS. YO SOY DE RAMBLA Y EL TRATO INCREIBLE.
MAFER
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 161
Membre des de: dt. nov. 06, 2007 12:38 pm

EntradaAutor: Papita » dv. gen. 09, 2009 12:42 pm

LABANDA ha escrit:A RC sabadell?? qui et va atendre??? jo estic encantada amb el tracte!!!! de veritat, la millor botiga a la que he anat.

A barcelona, on has aanat? a Rambla o a Diagonal? perquè a mi a Rambla fatal fatal...

a las de las fotos, os las paso por privi.

Rachi, a quin et refereixes al segon?? al LEANDRA? o el SEÑORIAL??

Si!! a RC Sabadell!!
però casualitats de la vida, que ahir em va trucar la noia i em va dir que li havia arribat el vestit que m'agrada!!! i finalment vaig demà!! però ja estic convençuda!! m'agrada molt... jo que no volia un vestit de super nuvia i mira! jajajaj

vaig anar a Rambla cat i la noi super agradable!! es deia Laura!!
però ja et dic que me'l quedaé a sabadell, perquè más vale tarde que nunca!! jejejej :-)) :-))

jo también vull veure els vestits com et queden!! porfi.......
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita
:: supernúvia

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: LABANDA » dv. gen. 09, 2009 1:32 pm

eis noies, doncs poseu-me al dia dels vostes vestits!!!!!! que no tinc ni idea de quins son... i si haurem de compartir cosetes d'ara en endavant ... doncs m'agradaria situar-me--

no patiu que us envio les fotos, pero ha de ser al vespre que a l'ordinador d'aquí la feina no les tinc....

doncs a mi a Sabadell em va atendre Marisa i genial... a Rambla el dia que vaig anar no sé qui era, però... no sé... massa pilotes... a Diagonal, força bé , una noia jove i bastant agradable, pero jo també mel quedo a Sabadell.
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: scarlet » dv. gen. 09, 2009 2:15 pm

LABANDA ha escrit:eis noies, doncs poseu-me al dia dels vostes vestits!!!!!! que no tinc ni idea de quins son... i si haurem de compartir cosetes d'ara en endavant ... doncs m'agradaria situar-me--

no patiu que us envio les fotos, pero ha de ser al vespre que a l'ordinador d'aquí la feina no les tinc....

doncs a mi a Sabadell em va atendre Marisa i genial... a Rambla el dia que vaig anar no sé qui era, però... no sé... massa pilotes... a Diagonal, força bé , una noia jove i bastant agradable, pero jo també mel quedo a Sabadell.

miss volantes!

al final RC? yo kiero verte!
scarlet
:: núvia experta

Entrades: 777
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 1:52 pm

EntradaAutor: RACHI » dv. gen. 09, 2009 2:21 pm

aixxxxxxxx labanda, no menrecordo...

Me les pots enviar despres???? Amb tots estas molt maca... i aquell dia encara ho estaras molt mes, ja veuras!
Imatge
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: Papita » dv. gen. 09, 2009 3:51 pm

LABANDA ha escrit:eis noies, doncs poseu-me al dia dels vostes vestits!!!!!! que no tinc ni idea de quins son... i si haurem de compartir cosetes d'ara en endavant ... doncs m'agradaria situar-me--

ara te l'envio!! però és la foto de la model, que jo fer-me les fotos va ser impossible!!
doncs quan vagis a sbd pel vestit podem quedar!! jo visc aprop!!
Imatge

Papita

EntradaAutor: LABANDA » dv. gen. 09, 2009 6:01 pm

scarlet ha escrit:

miss volantes!

al final RC? yo kiero verte!

ya ves, ara los volantes los dejaré para las sevillanas.... con lo bonito que era eh??? peró ganó ganó RC!!!
LABANDA

EntradaAutor: LABANDA » dv. gen. 09, 2009 7:23 pm

gràcies wapa!! aviat trobaràs el teu, i no dubtis en passar per RC
LABANDA

EntradaAutor: Papita » ds. gen. 10, 2009 7:53 pm

Hola wapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

bé, ja oficialment sóc de RC!!!!!!!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

iupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!

sí, sí!!!!!!! ja he donat els 1000€ de paga i senyal...

una pregunta, quan us van agafar les mides, nome´s us van fer pit, cintura i cadera? es que sóc molt alta i li deia a la noia.. i el talle i això? pq sóc molt pati larga!!! ai.. com no em quedi bé em moro!!!
Imatge

Papita

EntradaAutor: Estelilla » dg. gen. 11, 2009 12:15 pm

a mi de altura no me cogieron medidas, hasta que no tenga los zapatos.
Los que te probastes en la tienda no te estaban largos? Todos los hacen con ese largo y luego los cortan.
Estelilla
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1973
Membre des de: dc. set. 12, 2007 1:46 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: Papita » dg. gen. 11, 2009 12:58 pm

Estelilla ha escrit:a mi de altura no me cogieron medidas, hasta que no tenga los zapatos.
Los que te probastes en la tienda no te estaban largos? Todos los hacen con ese largo y luego los cortan.

hombre.. es que el vetido no me entraba!! jajaj pero de todas maneras lo deben hacer bastante largo para después cortar.. aunque mi vestido no sé como lo cortarian por abajo. es complicado.. bueno, ya veremos..
Imatge

Papita

EntradaAutor: Delaney » dg. gen. 11, 2009 1:04 pm

Papita ha escrit:
Estelilla ha escrit:a mi de altura no me cogieron medidas, hasta que no tenga los zapatos.

hombre.. es que el vetido no me entraba!! jajaj pero de todas maneras lo deben hacer bastante largo para después cortar.. aunque mi vestido no sé como lo cortarian por abajo. es complicado.. bueno, ya veremos..

Si a un vestido no le pueden coger el bajo, recortan por arriva, en la parte de arriba de la falda. :-)ok:
Delaney

Entrades: 6231
Membre des de: ds. des. 02, 2006 1:22 am
Ubicació: En mi mundo...

EntradaAutor: Papita » dg. gen. 11, 2009 1:10 pm

Delaney ha escrit:
Papita ha escrit:

Si a un vestido no le pueden coger el bajo, recortan por arriva, en la parte de arriba de la falda. :-)ok:

y si no teienes que recortar?? porque yo soy muy alta... yo se lo pregunté a la chica y me dijo que no me preocuara, que los bajos son estandars..
Imatge

Papita

EntradaAutor: LABANDA » dg. gen. 11, 2009 2:10 pm

ayns dios mio!!!!! luego las medidas.....

ja patirem ja!!! bueno supongo que el resultado será perfecto... a mi me tendran que subir la falda...
LABANDA

EntradaAutor: *Belinda* » dl. gen. 12, 2009 3:48 pm

Yo también me lo he cogido en RC de Sabadell!! Yo me caso en Junio y me parece que la primera prueba la tendré en Marzo.

Labanda, al final cual has elegido?? A mi el de Pepe Botella me gustaba bastante!!
*Belinda*
:: núvia experimentada

Entrades: 319
Membre des de: dj. set. 20, 2007 3:38 pm

EntradaAutor: LABANDA » dl. gen. 12, 2009 10:24 pm

anda!!! que guay compañera de tienda tambien, como Papita!!

y cual es tu vestidin???

alguien se va a coger la ropa interior allí?? y los zapatos??
LABANDA

EntradaAutor: *Belinda* » dt. gen. 13, 2009 9:45 am

Yo la ropa interior iré a Intimissimi que me han dicho que tienen sets de novia. Y los zapatos, pues todavía no he mirado nada, pero supongo que iré al tocador de la novia a ver que hay.
*Belinda*

Entrades: 319
Membre des de: dj. set. 20, 2007 3:38 pm

EntradaAutor: RACHI » dt. gen. 13, 2009 11:33 am

LABANDA!!!

Felicidades por la elección!!! Me encantaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ya verás!!! estarss guspisima!!!

He leido algo del can can... Yo la verdad, llevé el que me dijeron ellas... que son las que realmente saben... No te preocupes, que el vestido te lo dejaran perfecto! A quien tines de fotografos??? Y la estola lacogeras??? Y el velo???
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: scarlet » dt. gen. 13, 2009 2:57 pm

LABANDA ha escrit:anda!!! que guay compañera de tienda tambien, como Papita!!

y cual es tu vestidin???

alguien se va a coger la ropa interior allí?? y los zapatos??

wapas, yo me quedé uno de Rc diagonal el año pasado y la misma dependienta me aconsejó q me comprara la ropa interior en otro sitio. Zapatos tampoco tenía muchos para enseñarme así q sólo me compré el vestido en RC.
scarlet

Entrades: 777
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 1:52 pm

EntradaAutor: Papita » dt. gen. 13, 2009 3:58 pm

Hola wapas!!

a mi los zapatos ni me los enseñaron, pq yo llevo esos taconazos (aunque los xapatos me encantan..)y me hago un esguince fijo!! jejej

la ropa interior ni me lo propusieron.. tampoco me la hubiera quedado allí.. ya me la miraré con calma.. ahora me tienen que llamar para darme una muestra de la tela...
Imatge

Papita

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants