ESTIL DISSENYADOR JORDI DALMAU

Vestits de nuvi i núvia.

Re: ESTIL DISSENYADOR JORDI DALMAU

EntradaAutor: aairinn » dg. nov. 14, 2010 11:24 am

Ishtarx ha escrit:sip, el Jordi et fa el vestit per tu amb les teves mides, no va per talles, i l'adapta al teu cos, jo per exemple tinc molt de pic i m'han pujat l'escot i m'han marcat la cintura amb el meravellós tapachichas, així que no pateixis, ves i gaudeix, el Jordi es un amor, et farà sentir la dóna més guapa del mon, només per l'experiencia val la pena

Totalment d'acord :-)ok:
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: Sybil » dl. nov. 15, 2010 11:02 am

Buff desde que vi el modelo Marfil en la página no me lo quito de la cabeza!!! me parece precioso, aunque quizás el escote es un poco heavy pero bueno... como me caso por lo civil ;P... Lo que pasa es que creo que se me dispara un poco del presupuesto por los precios que he oido por ahí... la verdad no se si pedir dia o no... porque si luego me enamoro y no me lo puedo permitir será peor... :-(
Imatge
Sybil
:: núvia experimentada

Entrades: 410
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 10:32 am

EntradaAutor: aairinn » dl. nov. 15, 2010 1:06 pm

Sybil ha escrit:Buff desde que vi el modelo Marfil en la página no me lo quito de la cabeza!!! me parece precioso, aunque quizás el escote es un poco heavy pero bueno... como me caso por lo civil ;P... Lo que pasa es que creo que se me dispara un poco del presupuesto por los precios que he oido por ahí... la verdad no se si pedir dia o no... porque si luego me enamoro y no me lo puedo permitir será peor... :-(

jejeje Bienvenida al club! Yo pedí hora y fui antes que a ninguna otra tienda, ahora me encuentro con que los que he visto en otros sitios, alguno me gusta, pero ni de lejos me siento como me sentí en JD. La única duda: el precio. Que lo vale, por que la calidad, el diseño, los acabados son de lo más, pero estoy hecha un lio. Por un lado pienso que es mucha pasta para un día, por otro que es el gran día y todo lo vale. Y así estoy... al final, acabaré comprando un Dalmau, pobre pero feliz de la vida!!!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: Sybil » dl. nov. 15, 2010 1:28 pm

JAJAJAJA mientras no me tenga que quedar fregando platos en el banquete *.O.-O*
Imatge
Sybil

Entrades: 410
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 10:32 am

EntradaAutor: Loleta » dt. nov. 16, 2010 9:04 am

Moltíssimes gràcies per contestarme!!!
Ara ja sé que la primera botiga que vagi a mirar vestits serà la del Jordi Dalmau. Només espero que la col·lecció del 2012 sigui tan espectacular com la vostra!!!!!
Felicitats a totes!
Loleta

Entrades: 397
Membre des de: dj. nov. 04, 2010 12:36 pm

EntradaAutor: Petita83 » dl. des. 20, 2010 11:30 pm

aairinn ha escrit:
Sybil ha escrit:Buff desde que vi el modelo Marfil en la página no me lo quito de la cabeza!!! me parece precioso, aunque quizás el escote es un poco heavy pero bueno... como me caso por lo civil ;P... Lo que pasa es que creo que se me dispara un poco del presupuesto por los precios que he oido por ahí... la verdad no se si pedir dia o no... porque si luego me enamoro y no me lo puedo permitir será peor... :-(

jejeje Bienvenida al club! Yo pedí hora y fui antes que a ninguna otra tienda, ahora me encuentro con que los que he visto en otros sitios, alguno me gusta, pero ni de lejos me siento como me sentí en JD. La única duda: el precio. Que lo vale, por que la calidad, el diseño, los acabados son de lo más, pero estoy hecha un lio. Por un lado pienso que es mucha pasta para un día, por otro que es el gran día y todo lo vale. Y así estoy... al final, acabaré comprando un Dalmau, pobre pero feliz de la vida!!!!!

¡Hola!

Yo no he sido dalmauera pero la verdad es que tiene unos vestidos preciosos y espectaculares ^^ Y sobre el precio...JD le dijo a una amiga mía, y con toda la lógica del mundo -yo estaba presente- lo siguiente:

JD: Una pregunta, por curiosidad ¿cuánto os cuesta el convite, el cubierto por persona?
Mi amiga: 110€ lo básico...¿por?
JD: Por la misma regla de tres (refieriéndose a lo que ella decía que es mucho dinero para un vestido de un día) yo no necesito hacer un banquete de 110€...por 30€ puedo comer de p.m. ...¿por qué si haces esto por los invitados no te das esta concesión? ES TU DÍA NO EL DE LOS INVITADOS...

Esto se lo dijo con la mayor educación del mundo y la verdad es que es una cosa totalmente cierta...

Yo iba con la intención de no gastarme más de 1500€ por el vestido y al final me gasté más del doble...¡¡¡ERA MI DÍA!!! y la verdad, no me arrepiento para nada, acepté el esfuerzo que me suponía.
Nadie da duros a cuatro pesetas, y hay muuuuuuuchos motivos, no solamente la firma, que encarecen un producto, y JD es por calidad, porqué tampoco invierte en propaganda como otras firmas
Imatge

Imatge
Petita83
:: núvia de platí

Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Ishtarx » dc. des. 22, 2010 2:31 pm

Yo he quedado muy contenta con JD la verdad, piensa que el vestido está hecho todo a mano, en el mismo taller de Granollers es donde se corta y se cose, las telas las escoge personalmente JD de cualquier rincon del mundo y en todas las pruebas está él, adaptando tu vestido a tu cuerpo, dime con que diseñador vas estar en el probador tu misma... yo creo que lo vale, mi hermana se casa en 2012 y tiene claro donde se hará el vestido, porque no lo compras lo hacen para ti, y eso te hace sentirte especial...
Ishtarx

Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

EntradaAutor: Petita83 » dj. des. 23, 2010 12:52 pm

Ishtarx ha escrit:Yo he quedado muy contenta con JD la verdad, piensa que el vestido está hecho todo a mano, en el mismo taller de Granollers es donde se corta y se cose, las telas las escoge personalmente JD de cualquier rincon del mundo y en todas las pruebas está él, adaptando tu vestido a tu cuerpo, dime con que diseñador vas estar en el probador tu misma... yo creo que lo vale, mi hermana se casa en 2012 y tiene claro donde se hará el vestido, porque no lo compras lo hacen para ti, y eso te hace sentirte especial...

Yo soy chica Manuel Mota y te puedo asegurar que tienes toda la razón del mundo, a mi no me vino MM a las pruebas, y el vestido me salió por más de 3000€, que aunque la confección y la tela eran buenas...¡¡¡NO ESTABA HECHO ESPECIALMENTE PARA MI!!!
Imatge

Imatge
Petita83

Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: aairinn » dj. des. 23, 2010 6:11 pm

Tenéis toda la razón del mundo, yo ya tengo mi Dalmau encargado y soy la chica más feliz del mundo con mi vestido! La verdad que lo he elegido segura de mi misma y aunque me pidiera más de lo que me pide lo pagaría sgeuro, el precio ya lo veo como algo secundario. Y es que es eso, con lo que nos cuesta el menú, por ejemplo, como no nos vamos a dar el caprichito del vestido??? Os aseguro que es el dinero que más a gusto me he gastado en los últimos tiempos. Estoy felicísima con mi JD!!!!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: Lisbeth » dt. març 08, 2011 5:55 pm

hola noies!

què m'agraden els vestits d'aquest home! i el pentinat i tot!!! (de les models eh? neujor:-) neujor:-) )

però passen de 1300 oi que si??? s'escapennnn del meu pressupossstttttt!!

A més, crec que tampoc és massa per al tipus de casament que fem... :hmm::
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: aairinn » dc. març 09, 2011 10:28 am

Lisbeth ha escrit:hola noies!

què m'agraden els vestits d'aquest home! i el pentinat i tot!!! (de les models eh? neujor:-) neujor:-) )

però passen de 1300 oi que si??? s'escapennnn del meu pressupossstttttt!!

A més, crec que tampoc és massa per al tipus de casament que fem... :hmm::

En una de les meves visites a Can Dalmau, va entrar una noia i el Jordi li va dir que els vestits estaven entre 1800 i 3600, o sigui que els preus, com a mínim per aquesta temporada, són aquests. Però com hem dit totes, s'ho val! Vage, que jo ni me'n recordo del que val el vestit, és tan fantàstic...
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: Lisbeth » dc. març 09, 2011 11:14 pm

:-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:

quina sort poder oblidar-se'n!!!

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: aairinn » dj. març 10, 2011 10:14 am

Lisbeth ha escrit::-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:

quina sort poder oblidar-se'n!!!

És qüestió de no pensar-hi massa... :-)) I, sobretot, prioritzar despeses.
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: Lisbeth » dj. març 10, 2011 10:23 am

Sí aairinn, tens tota la raó!
si el pressupost és limitat (com és el cas de la majoria de les noies que no som filles d'en Millet ::brr:: ), s'ha de prioritzar... Nosaltres en aquest cas prioritzem el lloc on ens casem :-)

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: Ishtarx » dj. març 10, 2011 10:26 am

si, jo vaig reduir despesses en coses com les invitacions i els detalls que vaig fer jor i vaig buscar la millor oferta, també vaig gastar poc en les sabates (35€) i vaig tenir la sort de que el postre que més em va agradar del menu era el mes barat (4€ de diferencia amb la resta per persona). La maquilladora i perruquer, els de tota la vida que no em van cobrar quantitats extres per ser de nuvia i així vaig tenir el meu JD...
Ishtarx

EntradaAutor: Lisbeth » dj. març 10, 2011 10:36 am

ja l'he vist... ara vaig a veure si "te'l veig posat"!
què maca la teva crónica de les proves eh?

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: Ishtarx » dj. març 10, 2011 10:52 am

mmm pues encara no les veuras pq les que havia es van esborrar quan va petar el foro... m'he de posar a buscar i fer la crónica d'una vegada
Ishtarx

EntradaAutor: Lisbeth » dj. març 10, 2011 10:59 am

Doncs efectivament! no les he vist :-(

nenes jo no dono l'abast amb tants temes!!! pre-cróniques, comptes enreres, vestits sabates dubtes... m'haig d'espabilar!!!

-:.-:.__0.0_

per cert ishtarx, nosaltres ens casarem el 12 de novembre... vas passar fred??? vas fer el convit a l'exterior? la gent va passar fred? va nina! obre fes la crónica!

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: aairinn » dj. març 10, 2011 11:02 am

L'Ishtarx estava guapíssima, jo vaig veure les fotos i era espectacular!

Nosaltres estalviem amb fotògraf que tenim la sort que és el meu cunyat i també ens fa les invitacions, només ens haurem d'encarregar d'imprimir-les. A més, l'esteticien és un regal i mira, d'aquí i d'allí no cal agafar de tot el més car, si no que es pot anar regulant una mica les despeses...
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: Ishtarx » dj. març 10, 2011 11:14 am

Doncs a mi em va fer un dia espatarrant, feia molt bon dia, i no vaig passar gens de fred, vam fer la cerimonia i el pica a pica a l'exterior i ningú va tenir fred, no va ser nomes pel subidon que jo portava jajajja. La veritat es que he tingut molta sort, vaig fer el post boda aquest dilluns i també va fer un dia fantàstic!
Ishtarx

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants