Autor: aairinn » dl. oct. 25, 2010 3:47 pm
Autor: marsal75 » dl. oct. 25, 2010 3:50 pm
Autor: Petita83 » dl. oct. 25, 2010 11:06 pm
Autor: kel&Toni » dt. oct. 26, 2010 10:35 am
Petita83 ha escrit:Hola noietes!!!
Aquest proper any té números que tinguem diverses bodes, una segura, una altra pràcticament i una tercera que està a punt de caramel...i la veritat, voldria saber, les que heu anat amb en Jordi Dalmau, si sabeu si té vestit de festa, en la línia dels dissenys que fa de núvis però, obviament adaptats a la condició de convidada...
Els trobo preciosos i que fan uns tipets que tiren d'esquena, tot i que reconec que per a la boda vaig ser més aviat clàssica m'agradaria molt la idea de poder dur algun dels seus models de festa.
Un petó
Autor: nacho_gemma2011 » dt. oct. 26, 2010 1:24 pm
Petita83 ha escrit:Hola noietes!!!
Aquest proper any té números que tinguem diverses bodes, una segura, una altra pràcticament i una tercera que està a punt de caramel...i la veritat, voldria saber, les que heu anat amb en Jordi Dalmau, si sabeu si té vestit de festa, en la línia dels dissenys que fa de núvis però, obviament adaptats a la condició de convidada...
Els trobo preciosos i que fan uns tipets que tiren d'esquena, tot i que reconec que per a la boda vaig ser més aviat clàssica m'agradaria molt la idea de poder dur algun dels seus models de festa.
Un petó
Autor: Petita83 » dt. oct. 26, 2010 11:16 pm
kel&Toni ha escrit:Petita83 ha escrit:Hola noietes!!!
Un petó
Petita, a la Botiga de Granollers té vestits de festa de noia, de disseny propi i d'una altra marca que no recordo. Això sí, piquen bastant eh! I de nuvi ja no té res, pq jo tenia hora el dissabte per la meva parella i em va trucar ahir que ja no en tenia pq els havia venut tots a una botiga de valencia.
Autor: Petita83 » dt. oct. 26, 2010 11:19 pm
nacho_gemma2011 ha escrit:Petita83 ha escrit:Hola noietes!!!
Un petó
hola guapa... jo vaig veure que si que en té... i a més ell li va proposar a la meva mare ferli el vestit del meu casament... té que demanar hora i dia per el més de Març més o menys... i el preu que ens va donar tampoc era escandalos.... és més o menys el preu de vestit de festa a un Yolan Cris.... pq nosaltres ho em mirat.... un peto guapa...
Autor: nacho_gemma2011 » dj. oct. 28, 2010 11:24 am
Petita83 ha escrit:nacho_gemma2011 ha escrit:Petita83 ha escrit:Hola noietes!!!
Un petó
hola guapa... jo vaig veure que si que en té... i a més ell li va proposar a la meva mare ferli el vestit del meu casament... té que demanar hora i dia per el més de Març més o menys... i el preu que ens va donar tampoc era escandalos.... és més o menys el preu de vestit de festa a un Yolan Cris.... pq nosaltres ho em mirat.... un peto guapa...
Gemma, aleshores els té però també els fa a mida??? Jo ém vaig comprar el vestit a Pronovias i realment ja hi havia vestits de festa pels vols dels 800€...i estan fets de forma més industrial...o sigui que serà qüestió de preguntar i mirar!ç
Moltíssisisisimes gràcies per respondre tan ràpid les dues wapis!
Autor: ruthi » dv. oct. 29, 2010 9:52 am
Autor: aairinn » dj. nov. 04, 2010 9:12 pm
Autor: nacho_gemma2011 » ds. nov. 06, 2010 11:17 am
aairinn ha escrit:Aiii que ja començo a notar formigueix a la panxa!!! Demà vaig a emprovar-me vestidets a Jordi Dalmau!!!!![]()
![]()
![]()
Estic super feliç noies, ara me'n començo a fer a la idea i bufffffff quina sensació més xula!!!!
A veure si dissabte us puc fer una mica de crònica i us dic lo molt que m'han agradat els dissenys!!!
Autor: aairinn » dt. nov. 09, 2010 11:08 am
Autor: nacho_gemma2011 » dt. nov. 09, 2010 11:13 am
aairinn ha escrit:Fantàstic, aquest home és increïble. Qualsevol adjectiu és poc, van ser els primers vestits de núvia que em vaig emprovar i vaig sortir sense ganes de mirar-ne més! Ara entenc tot el que dieu aquí d'ell, és un geni!!!!!!![]()
![]()
![]()
Al meu compte enrere explico una mica el que em vaig provar i les meves impressions, si voleu passar estaré encantada. Ja espero tornar-hi a anar i poder fer fotillos
Autor: aairinn » dj. nov. 11, 2010 11:59 am
Autor: aairinn » dj. nov. 11, 2010 12:02 pm
aairinn ha escrit:Quin és el teu vestit, Gemma? Suposo que deu estar per aquí però no ho he vist...
Autor: nacho_gemma2011 » dj. nov. 11, 2010 3:36 pm
aairinn ha escrit:aairinn ha escrit:Quin és el teu vestit, Gemma? Suposo que deu estar per aquí però no ho he vist...
Em responc a mi mateixa jijiji ja l'he vist el vestit, és molt mono!
Autor: aairinn » dj. nov. 11, 2010 4:15 pm
nacho_gemma2011 ha escrit:aairinn ha escrit:aairinn ha escrit:Quin és el teu vestit, Gemma? Suposo que deu estar per aquí però no ho he vist...
Em responc a mi mateixa jijiji ja l'he vist el vestit, és molt mono!
bonica... el meu es el model Carey.... es una pasada...
Autor: Loleta » dj. nov. 11, 2010 4:58 pm
Autor: aairinn » dj. nov. 11, 2010 5:37 pm
Loleta ha escrit:Hola a totes!!!
Jo em caso el 2012 i ja estic en operació dieta, però voldria saber si el Jordi Dalmau té talles "especials", vaja... per gordis... vale que em posi a règim, però si arribo a la 44-46 ja estaré contenta, i més qeu res, és per no ilusionar-me i deixar de mirar-los, perque la veritat els trobo espectaculars...
Autor: Ishtarx » dj. nov. 11, 2010 9:08 pm