ESTIL DISSENYADOR JORDI DALMAU

Vestits de nuvi i núvia.

Re: ESTIL DISSENYADOR JORDI DALMAU

EntradaAutor: aairinn » dl. oct. 25, 2010 3:47 pm

Ai noies!!! El divendres dia 5 tinc hora a JD per provar-me vestidets, quina il·lu!!! Serà la primera botiga que aniré, així que la primera impressió de veure'm de núvia serà allí. Estic super motivada per a veure si perdo un parell de quilets i em senta tot de lujo!!! Aniré a la botiga de Granollers, em va dir el Jordi que ell seria allí, així que estic feliç!!!! Ja us contaré què tal em va noies ::love::
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: marsal75 » dl. oct. 25, 2010 3:50 pm

a veure si ja surts amb el teu vestidets, que en té alguns de realment molt macos
el dissabte al Ciutat de Granollers va haver desfilada dels seus vestits i em va agradar molt un de color verd.... encara que jo ja tinc el meu
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: Petita83 » dl. oct. 25, 2010 11:06 pm

Hola noietes!!!

Aquest proper any té números que tinguem diverses bodes, una segura, una altra pràcticament i una tercera que està a punt de caramel...i la veritat, voldria saber, les que heu anat amb en Jordi Dalmau, si sabeu si té vestit de festa, en la línia dels dissenys que fa de núvis però, obviament adaptats a la condició de convidada...

Els trobo preciosos i que fan uns tipets que tiren d'esquena, tot i que reconec que per a la boda vaig ser més aviat clàssica m'agradaria molt la idea de poder dur algun dels seus models de festa.

Un petó
Imatge

Imatge
Petita83
:: núvia de platí

Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: kel&Toni » dt. oct. 26, 2010 10:35 am

Petita83 ha escrit:Hola noietes!!!

Aquest proper any té números que tinguem diverses bodes, una segura, una altra pràcticament i una tercera que està a punt de caramel...i la veritat, voldria saber, les que heu anat amb en Jordi Dalmau, si sabeu si té vestit de festa, en la línia dels dissenys que fa de núvis però, obviament adaptats a la condició de convidada...

Els trobo preciosos i que fan uns tipets que tiren d'esquena, tot i que reconec que per a la boda vaig ser més aviat clàssica m'agradaria molt la idea de poder dur algun dels seus models de festa.

Un petó

Petita, a la Botiga de Granollers té vestits de festa de noia, de disseny propi i d'una altra marca que no recordo. Això sí, piquen bastant eh! I de nuvi ja no té res, pq jo tenia hora el dissabte per la meva parella i em va trucar ahir que ja no en tenia pq els havia venut tots a una botiga de valencia. :-/
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1402
Membre des de: dg. oct. 18, 2009 5:17 pm

EntradaAutor: nacho_gemma2011 » dt. oct. 26, 2010 1:24 pm

Un petó

hola guapa... jo vaig veure que si que en té... i a més ell li va proposar a la meva mare ferli el vestit del meu casament... té que demanar hora i dia per el més de Març més o menys... i el preu que ens va donar tampoc era escandalos.... és més o menys el preu de vestit de festa a un Yolan Cris.... pq nosaltres ho em mirat.... un peto guapa...
Imatge

Gemma Marti
nacho_gemma2011
:: núvia experimentada

Entrades: 268
Membre des de: dc. set. 15, 2010 2:18 pm

EntradaAutor: Petita83 » dt. oct. 26, 2010 11:16 pm

kel&Toni ha escrit:

Un petó

Petita, a la Botiga de Granollers té vestits de festa de noia, de disseny propi i d'una altra marca que no recordo. Això sí, piquen bastant eh! I de nuvi ja no té res, pq jo tenia hora el dissabte per la meva parella i em va trucar ahir que ja no en tenia pq els havia venut tots a una botiga de valencia. :-/

Moltíssimes gràcies per la infooooo!!! Quan ens confirmin dates per a les bodes aniré de cap a mirar perquè les teles, els colors, els corsés que fa aquest home...SIMPLEMENT M'ENCANTEN, però la meva boda era massa clàssica i em vaig quedar amb l'espineta clavada...TÉ UN DE COLOR GRANA MÉEEEEEEEES XULO!!!
muacks
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: Petita83 » dt. oct. 26, 2010 11:19 pm

nacho_gemma2011 ha escrit:

Un petó

hola guapa... jo vaig veure que si que en té... i a més ell li va proposar a la meva mare ferli el vestit del meu casament... té que demanar hora i dia per el més de Març més o menys... i el preu que ens va donar tampoc era escandalos.... és més o menys el preu de vestit de festa a un Yolan Cris.... pq nosaltres ho em mirat.... un peto guapa...

Gemma, aleshores els té però també els fa a mida??? Jo ém vaig comprar el vestit a Pronovias i realment ja hi havia vestits de festa pels vols dels 800€...i estan fets de forma més industrial...o sigui que serà qüestió de preguntar i mirar!ç
Moltíssisisisimes gràcies per respondre tan ràpid les dues wapis!
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: nacho_gemma2011 » dj. oct. 28, 2010 11:24 am

Petita83 ha escrit:

Un petó

Gemma, aleshores els té però també els fa a mida??? Jo ém vaig comprar el vestit a Pronovias i realment ja hi havia vestits de festa pels vols dels 800€...i estan fets de forma més industrial...o sigui que serà qüestió de preguntar i mirar!ç
Moltíssisisisimes gràcies per respondre tan ràpid les dues wapis!

hola guapa!!! Jo crec que si... pero li has de preguntar pq no estic segura... pero almenys a la meva mare li va dir que li faria... pq me mare esta graçoneta i necesita talla especial... un peto molt fort...
Imatge

Gemma Marti
nacho_gemma2011

EntradaAutor: ruthi » dv. oct. 29, 2010 9:52 am

sí que els fa a mida! allà té uns quants més que res per veure el tall i el tipus de roba/estampat.. tu tries com el vols... pots triar per exemple si t'agrada una forma de vestit, però un altre color... els preus si que ni idea...
ruthi
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

EntradaAutor: aairinn » dj. nov. 04, 2010 9:12 pm

Aiii que ja començo a notar formigueix a la panxa!!! Demà vaig a emprovar-me vestidets a Jordi Dalmau!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* >.-<: >.-<: Estic super feliç noies, ara me'n començo a fer a la idea i bufffffff quina sensació més xula!!!!

A veure si dissabte us puc fer una mica de crònica i us dic lo molt que m'han agradat els dissenys!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: nacho_gemma2011 » ds. nov. 06, 2010 11:17 am

aairinn ha escrit:Aiii que ja començo a notar formigueix a la panxa!!! Demà vaig a emprovar-me vestidets a Jordi Dalmau!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* >.-<: >.-<: Estic super feliç noies, ara me'n començo a fer a la idea i bufffffff quina sensació més xula!!!!

A veure si dissabte us puc fer una mica de crònica i us dic lo molt que m'han agradat els dissenys!!!

hola guapa.... espero que hagis disfrutat tant com jo amb la prova del vestit... jo vaig sortir facinada... i el Jordi és un encant....és molt emocionant....jo crec que amb costara oblidar el dia que vaig comprar el meu vestit.... un peto molt fort....

Petita.... si que te vestits molt guapos i atrevits.... pero vigila no matis la nuvia... pq jo li vaig dir que el meu vestit de casament sense la faldilla de nuvia el portaria a un casament que tinc despres del meu casament i amb va dir que vigiles no matar a la nuvia jejeje.... pero ell t'aconsellara... un peto molt fort....
Imatge

Gemma Marti
nacho_gemma2011

EntradaAutor: aairinn » dt. nov. 09, 2010 11:08 am

Fantàstic, aquest home és increïble. Qualsevol adjectiu és poc, van ser els primers vestits de núvia que em vaig emprovar i vaig sortir sense ganes de mirar-ne més! Ara entenc tot el que dieu aquí d'ell, és un geni!!!!!! :-)) :-)) :-))

Al meu compte enrere explico una mica el que em vaig provar i les meves impressions, si voleu passar estaré encantada. Ja espero tornar-hi a anar i poder fer fotillos ::love::
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: nacho_gemma2011 » dt. nov. 09, 2010 11:13 am

aairinn ha escrit:Fantàstic, aquest home és increïble. Qualsevol adjectiu és poc, van ser els primers vestits de núvia que em vaig emprovar i vaig sortir sense ganes de mirar-ne més! Ara entenc tot el que dieu aquí d'ell, és un geni!!!!!! :-)) :-)) :-))

Al meu compte enrere explico una mica el que em vaig provar i les meves impressions, si voleu passar estaré encantada. Ja espero tornar-hi a anar i poder fer fotillos ::love::

M'alegro molt que t'hagi agradat i disfrutat... jo de tan en tan miro les meves fotos que tinc amagades.... tinc unes ganes de fer la primera prova i que arribi el dia de podermel posar.... un peto molt fort
Imatge

Gemma Marti
nacho_gemma2011

EntradaAutor: aairinn » dj. nov. 11, 2010 11:59 am

Quin és el teu vestit, Gemma? Suposo que deu estar per aquí però no ho he vist...
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: aairinn » dj. nov. 11, 2010 12:02 pm

aairinn ha escrit:Quin és el teu vestit, Gemma? Suposo que deu estar per aquí però no ho he vist...

:-)) Em responc a mi mateixa jijiji ja l'he vist el vestit, és molt mono!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: nacho_gemma2011 » dj. nov. 11, 2010 3:36 pm

aairinn ha escrit:
aairinn ha escrit:Quin és el teu vestit, Gemma? Suposo que deu estar per aquí però no ho he vist...

:-) bonica... el meu es el model Carey.... es una pasada...
Imatge

Gemma Marti
nacho_gemma2011

EntradaAutor: aairinn » dj. nov. 11, 2010 4:15 pm

aairinn ha escrit:

:-) bonica... el meu es el model Carey.... es una pasada...

Ja ho pots ben dir, jo me'l vaig emprovar i és una autèntica passada!! Bona elecció >.-<:
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: Loleta » dj. nov. 11, 2010 4:58 pm

Hola a totes!!!
Jo em caso el 2012 i ja estic en operació dieta, però voldria saber si el Jordi Dalmau té talles "especials", vaja... per gordis... vale que em posi a règim, però si arribo a la 44-46 ja estaré contenta, i més qeu res, és per no ilusionar-me i deixar de mirar-los, perque la veritat els trobo espectaculars...
Loleta

Entrades: 397
Membre des de: dj. nov. 04, 2010 12:36 pm

EntradaAutor: aairinn » dj. nov. 11, 2010 5:37 pm

Loleta ha escrit:Hola a totes!!!
Jo em caso el 2012 i ja estic en operació dieta, però voldria saber si el Jordi Dalmau té talles "especials", vaja... per gordis... vale que em posi a règim, però si arribo a la 44-46 ja estaré contenta, i més qeu res, és per no ilusionar-me i deixar de mirar-los, perque la veritat els trobo espectaculars...

El Jordi fa els vestits a mida, necessitis la talla que necessitis, així que posa't ben estupenda i ves a can Dalmau que segur que hi ha un vestit per tu. A més, fan un tipín que, només per veure't, val la pena!!! I ànims amb aquesta dieta ::love::
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: Ishtarx » dj. nov. 11, 2010 9:08 pm

sip, el Jordi et fa el vestit per tu amb les teves mides, no va per talles, i l'adapta al teu cos, jo per exemple tinc molt de pic i m'han pujat l'escot i m'han marcat la cintura amb el meravellós tapachichas, així que no pateixis, ves i gaudeix, el Jordi es un amor, et farà sentir la dóna més guapa del mon, només per l'experiencia val la pena
Ishtarx

Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant