ESTIL DISSENYADOR JORDI DALMAU

Vestits de nuvi i núvia.

Re: ESTIL DISSENYADOR JORDI DALMAU

EntradaAutor: Mari (MJM) » dt. juny 01, 2010 9:32 pm

Jooo!!! Para la mia aun falta mucho!! Eso quiere decir que yo hasta febrero del 2011 que esten con los prototipos del 2012 nada de nada! Uff! Se me va a hacer eterna la espera para ir a provarme los vestidos.

La coleccion 2011 no me gusta tanto como la de 2010, pero eso no quiere decir que no quiera ir a verlos!!!
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: Ishtarx » dt. juny 01, 2010 9:45 pm

por poder ir puedes jejeje, adelanta una fecha ficticia y luego dices que has tenido que atrasar la boda jejje
Ishtarx
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

EntradaAutor: aairinn » dt. jul. 06, 2010 4:34 pm

Noies!

Jo també he estat mirant els dissenys de Jordi Dalmau i m'encanten! Veig que totes vosaltres també n'esteu enamorades, que bé!!! Puc dir que, a banda del nuvi, és la única cosa clara que tinc per al casament, duré un vestit de Jordi Dalmau!!!!!!!

Tinc un dubte, no sé a quina de les botigues anar. Sóc de Lleida, i he vist que les botigues són a la Roca i a Granollers, alguna és més recomanable que l'altra? Segurament tant hi fa i les dues són fantàstiques però ja que existeix el foro prefereixo preguntar... I una altra cosa, tenia pensat un pressupost per al vestit de 2500, creieu que faré curt?

Gràcies!!!
Imatge
Imatge
aairinn

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: marsal75 » dt. jul. 06, 2010 4:49 pm

jo et recomano que vagis a la de Granollers (tens una explanada amb aparcament a l'altre costat del carrer). Jo no me l'he comprat allà perque he agafat un altre tipus de vestit i una altre dissenyadora catalana, però com hi acostumo a passar ara cada dia per davant de la botiga quan surto de treballar (quan hi vaig fa massa calor per a caminar) i sempre acostuma a estar ell en aquesta botiga... alguna vegada inclús l'he vist baixant la persiana
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: Ishtarx » dt. jul. 06, 2010 5:34 pm

Jo vaig anar a la de Granollers, sempre que he anat allà el Jordi hi era i és el que t'emprova els vestits i t'aconsella en tot, al igual que la seva dona Mònica. El meu vestit va costar una miqueta més, però per menys de 2000€ també hi han. Diría que la colecció Dreams surten per sota de 2000€ i els de la colecció Exclusive doncs una mica més...
Ishtarx

EntradaAutor: aairinn » dt. jul. 06, 2010 6:14 pm

genial, ara ja sé al menys on he d'anar!! I pels preus, ja sé que acabré fent de més i de menys tot depèn del que m'emprovi i el que no, però mai està de més preguntar ja que n'hi ha de tants preus de vestits! La meva germana es va casar fa un mes i només el vestit li va costar 3500, jotenia previst gastar-me una mica menys, si no no em donarà per tot!!!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: Ishtarx » dt. jul. 06, 2010 6:27 pm

Mira, jo m'he comprat el Carbon de la colecció Exclusive, m'ha costat 2800, es dels carets. També m'agradava molt el Cleopatra (l'escollit si no m'hagues emprovat el Carbon jeje) i aquest valia 1800, així que... jo vaig anar amb la colecció 2010 però em vaig emprovar aquest del 2011.
Ishtarx

EntradaAutor: aairinn » dc. jul. 07, 2010 10:02 am

Molt xulos tots dos, si senyora, segur que estàs esplèndida amb el teu escollit!!! A mi m'encanta l'Agata i el Flowers però no sé com em quedaran. I si no qualsevol altre pq tots són una passada de bonics!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: Ishtarx » dc. jul. 07, 2010 10:09 am

per això no pateixis, et deixaran provar-te tots els que vulguis i els que ells t'aniran treient pq creguin que et poden quedar be, tinc unes ganes de que arribi setembre per tornar a emprovar-me el meu vestit...
Ishtarx

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dc. jul. 07, 2010 10:20 am

El Flowers lo han llevado dos chicas que ya se han casado, sus nicks son "ruthi" y "miguba" por si quieres ver sus cronicas que tienen fotos :-)ok:
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 22424
Membre des de: dv. març 06, 2009 11:09 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: aairinn » dc. jul. 07, 2010 11:10 am

AnNy-JoSe ha escrit:El Flowers lo han llevado dos chicas que ya se han casado, sus nicks son "ruthi" y "miguba" por si quieres ver sus cronicas que tienen fotos :-)ok:

Ok, lo tendré en cuenta para cuando pueda ver crónics, de momento no llego a los 100 mensajes y no puedo... una lástima!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dc. jul. 07, 2010 11:12 am

ruthi puso alguna foto aqui sino me equivoco... si vas unas paginas atras lo veras :-)ok:
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aairinn » dc. jul. 07, 2010 11:17 am

Ala pues sí, ay he visto una foto que colgó con el vestido puesto. Que bonito! Pero comenta que se deformó, veo que hay unos mensajes hablando de la deformación o no de los vestidos, tendre que leermelos con calma para no estresarme. Gracias
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dc. jul. 07, 2010 11:20 am

Por eso no te preocupes, ya lo han arreglado!! Han cambiado las varillas y ya no se doblan, te lo puedo asegurar :-)ok:
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aairinn » dj. jul. 08, 2010 12:14 pm

¿Ah si? Entonces genial, me gustan tanto estos vestidos... aisssssss que ganas tengo de ir a mirar y probar!!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: kel&Toni » dv. ago. 27, 2010 4:43 pm

nenas! yo también estoy enamorada de los vestidos de Jordi Dalmau! la verdad es que me prové un vestido de pepe botella que era como un corsé y estube a punto de dar la aga y señal, pero una xica del foro me advirtió que se deformaban mucho, y habia una chica del foro que le paso y me acojoné y al final no lo reservé! :-/
luego descugrí los de jordi Dalmau y me alegro qe hayan solucionado el tema de las barillas porque tengo mas de una hora de camino en coche y es una pasta, para que ahora vaya y se te arrugue, me da algo! :.0.-0.:

bueno, que el lunes, dia 6 de septiembre tengo hora para ir a provarme algun vestido, me encantan el sal, el ágata, el circonita, cristal, flowers, marfil, ópalo, azurita(demasiado extremado no??), carey, cisne, y el ego! jajaja, vaya mntón eh!! me encantan casi todos!!!

sabeis los precios de alguno? es para ir preparándome!! :-/
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1402
Membre des de: dg. oct. 18, 2009 5:17 pm

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dv. ago. 27, 2010 5:08 pm

kel, los vestidos de pepe botella es mentira, que le haya pasado a una chica no es que les pase a todas, ese tenia un defecto de fabrica y por eso le devolvieron la mitad del precio.
Si pasara con todos hace tiempo que pep botella habria dejado de vender vestidos
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: kel&Toni » dt. ago. 31, 2010 9:00 pm

AnNy-JoSe ha escrit:kel, los vestidos de pepe botella es mentira, que le haya pasado a una chica no es que les pase a todas, ese tenia un defecto de fabrica y por eso le devolvieron la mitad del precio.
Si pasara con todos hace tiempo que pep botella habria dejado de vender vestidos

Ani, eso tambien pienso yo, pero es que todo el mundo comenta que se doblan, yo lo entiendo pq son varillas, pero no se, habia pensado en decirle a la mujer de la tienda que me haga algo o buscar otro corsé menos envarillado...no se que hacen porque el vestido me encanta. :-/
Ani, tu te compraste un pepe Botella??
mañana llamaré a la tienda y volveré a pedir hora y así me pruebo alguno del 2011 que también me gusta!
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni

EntradaAutor: kel&Toni » dv. set. 03, 2010 8:15 pm

bueno, en la tienda de granollers todavía no han traído los de pep botella del 2011, y de momento tengo hora para el próximo lunes en Jordi Dalmau, tengo muxa ilusión, pq ya llevo bastantes vestidos provados y ninguno me ha hexo sentir nada especial, excepto el pepe botella que antes decía...lo que me da mas miedo de JD son los precios, alguien sabe mas o menos alguno??
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni

EntradaAutor: Ishtarx » dv. set. 03, 2010 8:32 pm

Pues desde 1400 para arriba diria yo... todo depende de si es de la coleccion exclusive o no y si llevas sobrefalda o no... pero ves, aunque solo sea por el trato no te defraudará, yo creo q probarse sus vestidos es una experiencia por la que vale la pena pasar, aunque no te lo quedes alli
Ishtarx

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants