NO VAGIS DESCALÇA QUE ET VESTEIXO (Jordi Anguera)

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: javna » dt. abr. 25, 2006 9:48 am

Ahhhhh!!! Yo los había visto ya en el Padeví, son preciosos, de hecho tengo una boda el 1 de julio y había pensado comprarmelos en negro porque son una pasada!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Felicidades por la elección!! Me gustan mucho!! :-)ok: :-)ok:
javna
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2003
Membre des de: dv. març 17, 2006 11:44 pm
Ubicació: El Prat, el meu lloc al món...

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 25, 2006 10:13 am

gràcies! i tenien la meva talla: un 41!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
en negres son molt maques també!!!! :-)ok: =0-0-)
Visitant

EntradaAutor: Desdemona » dt. abr. 25, 2006 11:15 am

son muy chulos! yo los vi en el corte ingles en plateado y estube a un pasito de comprarmelos..peor me hecharon atras..primero el precio y luego el tacon...hombre de novia no me importa gastarme eso en los zapatos..pero de invitada..paso...muy chulo!
"Muchas maravillas hay en el universo; pero la obra maestra de la creación es el corazón materno"
Imatge
Desdemona
:: núvia de platí

Entrades: 4896
Membre des de: dv. des. 10, 2004 1:03 pm
Ubicació: Los Alcázares, Murcia

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 25, 2006 11:17 am

je je, pero es que yo me los compre en padevi y me costaron 49 euros!!
q o no tengo ni un duro!! ya sabeis...
gracias desde!!! :-()-)
Visitant

EntradaAutor: Desdemona » dt. abr. 25, 2006 12:07 pm

amm, pues en el Corte Ingles costaabn 78 euros...creo recordar..., per ahora que los veo otra vez...no eran iguales, los que yo vi no llevaban pulsera al tobillo y tenian mucho mas tacon!
"Muchas maravillas hay en el universo; pero la obra maestra de la creación es el corazón materno"
Imatge
Desdemona

Entrades: 4896
Membre des de: dv. des. 10, 2004 1:03 pm
Ubicació: Los Alcázares, Murcia

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 25, 2006 12:09 pm

si, ya sé cuales dices...eran muuuuy parecidos. Supongo que la calidad será más alta, pero a mi me da igual!!! je je, a ahorrar!!!!!! :-)ok:
si..tenian más tacón tambien!!!!!! estas en todo!!!!!!!!!!! :-)ok: >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 25, 2006 6:01 pm

Tgi, com ja t'he dit a un altre post, m'encanten les sabates :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. abr. 26, 2006 10:13 am

TGI SON PRECIOSOS!!!!
y seguro que son comodisimos..... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: ISSIMA » dc. abr. 26, 2006 10:17 am

Pues a mi también me han gustado mucho!!! >.-<: >.-<:
ISSIMA
:: supernúvia

Entrades: 5503
Membre des de: dt. abr. 11, 2006 10:17 am

EntradaAutor: Visitant » dc. abr. 26, 2006 12:57 pm

Lo mejor para mi: cómodos y con poco tacon!!!!!!
gracias!!!!!!!!! :-()-)
Visitant

EntradaAutor: javna » dg. abr. 30, 2006 12:10 am

Hola!!! Me he decidido y me los he comprado en negro, la verdad es que el tacón va muy bien, así que podré bailar en la boda, lo malo es que tengo que ponerme una tirita en el cada dedo meñique porque me rozan un poco, pero bueno, con la tirita no me molestan.

tgi, espero que a ti no te hagan rozadura en ningún lado y que estés super cómoda!!! al fin y al cabo no es lo mismo la novia que una invitada, eh?? :-)ok: :-)ok:

Besotes a todas!!!
javna

Entrades: 2003
Membre des de: dv. març 17, 2006 11:44 pm
Ubicació: El Prat, el meu lloc al món...

EntradaAutor: Visitant » dl. maig 01, 2006 9:46 am

Tengo una ganas de ir a esta tienda.....

El dia 11 de mayo es fiesta en Badalona, asi que tengo dia libre en el trabajo.... y para alli que me voy a ir, en busca y captura de mis sandalias de tiras....... Muchas de vosotras me habeis dicho que tienen muchísimos..... asi que tengo muchas ilusiones con esta tienda....
ademas estoy enamorada de un tocado que sale en la portada de la web que os pondré ahora... y es una tienda de Platja d´Aro y he llamado y la chica me ha dicho que en esta tienda tienen muchisimos tocados de ellos y muchos muy parecidos al que quiero... Asi que doble ilusión....

Oye y ya puestos si veo la ropa interior que me guste pues tambien me lo llevo puesto......
QUE GANAS QUE SEA EL 11 DE MAYO!!!!

La web es www.mamisnovias.com
es el de la portada..... queda a la derecha.... os gusta??¿?¿?¿?
Visitant

EntradaAutor: ISSIMA » dl. maig 01, 2006 11:51 am

Pues es muy bonito ese tocado. Ademas la pagina web tiene muy buena pinta eh!!!!

Por cierto, en la tienda q te decimos, tambien tienen muchos tocados, no se si habra alguno de este estilo... pero te ira bien saberlo, no???

:-)(:-)
ISSIMA

EntradaAutor: Visitant » dl. maig 01, 2006 4:34 pm

ai javna, espero q no em facin mal, un dia d'aquests caminare pel carrer, aviam q tal!!!!!!!!!! en negre eren precioses tambe! >.-<: >.-<:
dolce, es preciós!!!!
Visitant

EntradaAutor: Lina » dl. maig 01, 2006 8:42 pm

Hola, no sabia on comprar les sabates i el llegir aquest post vaig anar aquesta botiga de Barcelona i vaig al.lucinar amb les sabates que hi havia, semblava que si no les trobava allà no les podria trobar enlloc, de tot tipus sandalies, amb taco, sense ... i finalment vaig trobar les meves. Me´n vaig comprar fins i tot unes altres per quan començi el ball, us les intento penjar no ho he fet mai, a veure si me´n surto.
A veure si us agraden!!!
Lina
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 115
Membre des de: dt. feb. 07, 2006 11:40 pm

EntradaAutor: Visitant » dl. maig 01, 2006 10:02 pm

Les de Paco Herrero me les vaig emprovar, de fet eren les k més m'agradaven, però no tenien el meu número :--(

Les lacoste seran super còmodes >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. maig 02, 2006 8:36 am

son molt maques, ja les havia vist!!!! =0-0-) =0-0-)
les altres, molt comodes, estaràs molt agust!!!!!! >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: ISSIMA » dt. maig 02, 2006 8:44 am

LINAAAA m'en alegro molt que hagi servit d'alguna cosa aquest post! jejejej com ja veus aquela tenda en de conte de fades! jajaja Sobretot per les nuvies! A mi em va encantar... lo unic... els preus! pero ja sabem que son bones marques i disenyadors!

Aps! jo tambe m'he de comprar unes sabates per el ball.... Que a unltima hora de la nit ja no m'auantare! segurissim! jajjaa
aquestes son xules eh! A veure si m'espavilo una miqueta!

Et felicito!
ISSIMA

EntradaAutor: Visitant » dt. maig 02, 2006 9:00 am

una pregunta? alguna s'hi ha fixat si a la botiga hi han sabates de color taronja tancades per davant i de punta? és que la mare del meu xicot les busca desesperadament i no en troba...
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. maig 02, 2006 9:03 am

ostres...jo en vaig veure a no sé on i no m'en recordo!!!!! hi pensaré i t'ho dic!!!!!! :-()-)
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants