isla ha escrit:Flikina, qué tal ha ido la prueba???!!!!!
Dónde están esas foticos????
Q ganas de verlas!!!!!!!
Hola wapa/es
No penseu que m'he oblidat.
NO em renyeu no us puc penjar les fotos perquè tinc la camara a casa i ara estic a la feina.
Em vaig quedar una mica xoff desprès de la prova. No sé tot va anar una mica malament.
1.
Les sabates. Jo volia les teves sabates però són una miqueta massa altes per mi. Crec que tot un dia amb elles no podria, ja que la boda més o menys seran 9 hores al restaurant i desprès de festa i NO VULL TENIR MAL DE PEUS.
Així que em vaig emprovar unes altres sabates més planes;més o menys dos ditets i el taló ample i quadrat. Crec que hi aniré més comoda ja que jo sempre vaig plana i amb taló no sabria caminar i no vull caure per allà al mig el dia de la boda.
Però el que passa és que NO m'agraden tant d'estètica, potser pintades canvien. Però de forma no és el que jo volia. Em vaig emprovar un número més gran i semblava com si no portes res, super super comodes i la pell semblava un guant. Quant li vaig demanar el número em va dir que no el tenien que tenia un peu massa petit i jo QUE! si faig un 37-38. Em va dir que era petit però que no passava res que me'l demanaria. No em puc creure que totes les núvies facin d'un 38 a un 42! CREIEU QUE ÉS PETIT un 37?? Primer tema malament.
Desprès em vaig emprovar el MEU
vestit i em vaig emportar un desengany no sé tot m'anava bastant gran. Gran del pit i jo faig una 100!! una mica gran de l'esquena, del costat etc. Em va dir que era del tot normal, que sempre és demana una mica més gran. I quan ho vaig pensar crec que tenia raó, suposo que em volia emprovar el vestit i no veure cap agulla.
I per postres la cramellera estava mal cosida. Sort que l'Elena és un encant i em va dir que això s'arregla sense cap problema.
SORPRESA SORPRESA Quan ho va tenir tot amb agulles em diu baixa i camina. Ostres quan vaig baixar quina cua!!!. CAP DE LES QUATRE QUE HI VAM ANAR A LA PROVA EL PRIMER DIA NO ENS HI HAVIEM FIXAT QUE FOS TANTA CUA. I jo que faré amb aquesta cua tot el dia, i sobretot desprès de l'hora del ball!!! Que si cua amb broxe al darrerra; que si és veia el forro, que si no quedava bé, que el broxe era massa gros i carregat, que una quesi que l'altre que no... Totes estaven super histeriques i ara que farem i com ho arreglarem, que si així que si aixà. MÉS D?UNA HORA!! Jo agafo i dic:
TRANQUILES NO US POSSESSIU PAS NEVIOSES, segur que té solució. I venga riure no podien parar, i la maria diu: mira que la nuvia digui això. Finalment
LA SOLUCIÓ: un gafet amagat sota una "ala-pala" del costat; és a dir, tota la cua quedarà amagada al costadet. I lo més bo de tot és que aniré super comodo. Qui podia pensar que tenia tanta cua!
I PER ÚLTIM LES
ULLERES. Portava tres ulleres (la meva cosina té una òptica i me els va deixar).
La primera van dir que no; massa "fachion" una barilla de cada color (verd i taronja) i no quedava molt bé amb el vestit.
La segona ni si ni no, és taronja.
I la tercera que és la que més m'agradava a mi; em queda estupenda de davant però del lateral horrorós ja que és blanc i el vestit no.
Li vaig explicar a la meva cosina i em va dir que hi anés un altre dia que segur que hi trobarà una solució.
Ja veieu com va anar el dia!