nuvia2010 ha escrit:Petita83 ha escrit:nuvia2010 ha escrit:Nooooooooooooo, pero ha de ser duna de les firmes que agafi la meva tieta!!!! En compra uns de mes asequibles i despres novia d'art. Em faria gracia que fos un de novia d'art i sino doncs dun altra casa, mentre magradi tant se men fa don sigui!!!!
La teva tieta treballa en el sector!!!???
Quina sort!!!
Et puc fer una pregunta? És que m'està menjant el coco...
Tu saps com va el tema del vestit que et donen quan escolleixes quin vols? És a dir, si jo em provo 7 en una botiga i d'aquests un m'agrada, aquest mateix que s'han provat X persones és el que em donaran?
És que ho he llegit d'una companya de foro, que la seva tieta havia treballat fins fa poc a Pronovias, i ni demanar-te'l a fàbrica ni punyetes...aquell mateix te l'arreglen i apa...
Clar, però és que t'estan cobrant un potosí i els vestits tan clars saps que enseguida es poden veure deslluits perquè es rocen, s'embruten fàcilment, poden haver taques de maquillatge...
Sorry pel tostón, però és que no li paro de donar voltes
La tenda que te es molt familiar, alli no tenen tots els vestits, tenen models de diferents cases, et proves els que tagraden i despres de veure lestil que tagrada tries quins vols que et portin :) Ella si que els demana a fabrica i si et quedessis alguns dels de mostra fan preu especial, que ja ho han dit mes amunt :) En el cas que a mi no magrades cap dels que tindra la meva tieta a Pronovias, per tot lo que he estat llegint pel foro, no hi aniria pas, no estaria tranquila.
Nuvia2010 és que el que fa la teva tieta és el que pensava jo que feien, tenint més o menys models però vaja, que l'escollit es demanava a fàbrica... i estic com tu, si em plantés a Pronovies...crec que aniria amb la destral de guerra desenterrada

Tinita, quan comencem totes a escollir els vestits i tal...podries obrir un post, ja que has sigut tu la ment creativa, que es digues VESTIDOS MUY YO

I tic plenament convençuda que em passarà el mateix que a tu, quan trobi el que és per a mi...