nuvies amb vestit de novia d'art 2009

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: mireia2009 » dl. des. 29, 2008 11:22 am

S&M2009 ha escrit:Hola noies!!!

Quina il.lusió m´ha fet trobar aquest post!!!

Jo també sóc una "Novia d´art"!!!

Mireia tenim el mateix, el Delfina!!! i també me l´he agafat a Berta Novias!!!

Jo em caso a l´esglèsia de Malgrat de Mar i desprès al Lotus Blau de Santa Coloma de Farners!!! el 30 de maig!!

Mireia jo li faig un retoc a l´esquena, me la baixo una mica en forma de "v", aixó de posar-li botons es molt bona idea, segur que quedarà maquíssim!!! Es que el vestit es una pasada .... que em de dir ... jajaja
Portaràs vel o xal?

Jo estic encara amb les sabates.... les que m´agraden són caríssimes!!!

Jomi veig que has anat a Sinuvies de Girona, però l´adréça que tinc està equivocada ... em podries dir on està ara???

Hola guapa!

Quina ilusió trobar algú amb el mateix vestit! A mi la forma que fa de darrere ja m'agrada, però el trobava sosillo per la cremallera, per això lo de la botonera.

Doncs encara no ho sé, em fa més gràcia el vel, perquè poder el xal tapa el que va al coll no? No ho he vist la veritat :hmm:: ......

L'estrenarás abans que jo, em caso el 05/09/09 a Maria Reina de Pedralbes i desprès al Selva Negra.

Ens veiem per aquí.

Petonets.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
mireia2009
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1377
Membre des de: dt. set. 02, 2008 9:33 am

EntradaAutor: S&M2009 » dl. des. 29, 2008 4:55 pm

Hola noies!!!

Mireia a Berta Novias em van deixar un vel molt fi que portava unes pedretes al voltant i no quedava pas malamant. Jo si m´hi poso vel és per la comoditat, el portes lligat i ja està, amb el xal segur que tindria una "guerra" sóc dolentíssima per portar xal .... jajajja, mai se m´està quiet!!

Heu anat a molts llocs a provar-vos vestits??? o veient aquesta col·leció ho heu tingut clar???

Bé noies que no baixi aquest post!!!
Imatge
S&M2009

Entrades: 1244
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 5:18 pm

EntradaAutor: S&M2009 » dl. des. 29, 2008 5:00 pm

Noies que dieu que el vestit "Delfina" de Novia d´art estava exposat a la fira de Tot Nuvis???

Que era al Stand de la Francesca Marlop???
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: mireia2009 » dl. des. 29, 2008 5:50 pm

S&M2009 ha escrit:Hola noies!!!

Mireia a Berta Novias em van deixar un vel molt fi que portava unes pedretes al voltant i no quedava pas malamant. Jo si m´hi poso vel és per la comoditat, el portes lligat i ja està, amb el xal segur que tindria una "guerra" sóc dolentíssima per portar xal .... jajajja, mai se m´està quiet!!

Heu anat a molts llocs a provar-vos vestits??? o veient aquesta col·leció ho heu tingut clar???

Bé noies que no baixi aquest post!!!

Jo també vaig estar a Aire i la veritat nomès em va fer gràcia un dels 5 o 6 que em vaig provar. I a Berta Novias va ser el primer que em vaig provar també de 5 o 6 i ja no em va agradar cap més!!
Imatge

mireia2009

EntradaAutor: S&M2009 » dt. des. 30, 2008 9:36 am

Jo he anat ha Pronovias, Aire, Rosa Clarà, Vinzenz, Cymbeline de Girona i Barcelona .... tenia un cacao de vestits i a la fi vaig trobar Berta Novias sense haver escoltat mai parlar d´aquesta col·lecció, només una noia del foro ho va comentar que es va agafar un Sant Patrick, però quan vaig entrar a la web de Berta i ja li vaig possar l´ull al Delfina i a un altre que es molt semblant també (no se com es diu...) també porta la flor, però és de tiretes, no quedava pas malament però l´escot no em feia el pes, tu te´l vas emprovar???
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: jomi » dt. des. 30, 2008 11:43 am

S&M2009 ha escrit:Noies que dieu que el vestit "Delfina" de Novia d´art estava exposat a la fira de Tot Nuvis???

Que era al Stand de la Francesca Marlop???

Hola S&M, em penso que era a l'stand de sinovias. He vist que preguntaves l'adreça és travessera del carril ,2, entresol 3.
Està a prop del bar Nuria, sobre un bar que es diu la maduixa
Imatge
jomi
:: núvia d'argent

Entrades: 2910
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:41 pm

EntradaAutor: S&M2009 » dt. des. 30, 2008 12:37 pm

Moltes gràcies Jomi!!!

Ja se més o menys per on cau!!!

Vull anar a mirar sabates, xq encara estic mirant!!!

Noies doncs jo no vaig anar a Tot Nuvis xq estava de viatge a Roma, però si arrivem a anar-hi i veig exposa´t el meu vestit em moro!!!
En Sergi segur que s´hagués enterat!!! no se disimular gens!! ... jajajaj
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: jomi » dt. des. 30, 2008 12:54 pm

jaja!!! Em penso que qualsevol de nosaltres si haguessim vist el nostre vestit, ens hagués costat dissimular :-)) :-))
Imatge
jomi

EntradaAutor: mireia2009 » dt. des. 30, 2008 5:29 pm

S&M2009 ha escrit:Jo he anat ha Pronovias, Aire, Rosa Clarà, Vinzenz, Cymbeline de Girona i Barcelona .... tenia un cacao de vestits i a la fi vaig trobar Berta Novias sense haver escoltat mai parlar d´aquesta col·lecció, només una noia del foro ho va comentar que es va agafar un Sant Patrick, però quan vaig entrar a la web de Berta i ja li vaig possar l´ull al Delfina i a un altre que es molt semblant també (no se com es diu...) també porta la flor, però és de tiretes, no quedava pas malament però l´escot no em feia el pes, tu te´l vas emprovar???

Ja sé el model que em dius, es semblat sobretot la part de dalt perquè porten la mateixa tela ( o això sembla ) però no me'l vaig provar perquè ja pel catàleg no em deia res.....
Imatge

mireia2009

EntradaAutor: Eliti » dv. gen. 09, 2009 11:04 am

Hola a totes!
Jo tinc unes ganes de començar a mirar vestits que em moro!! Com em caso el 2010, m'imagino que m'esperaré una miqueta, pero es que he vist uns vestits de novia d'art que.... xx;-.)
Algu sap on puc trobar els preus aproximats? m'agraden el Yaiza, Yuca, Delfina, Camila, Rita i Norma!!!

Per cert, el Delfina m'encantaaaaaaaa
Eliti
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 11827
Membre des de: dv. des. 05, 2008 4:54 pm
Ubicació: Cornellà

EntradaAutor: jomi » dv. gen. 09, 2009 11:37 am

Hola Eliti, benvinguda!!!
D'On ets? Jo vaig anar a sinovias a Girona, però pel que fa als preus no et puc ajudar, ja que jo em vaig comprar el mexico. Pots anar a mirar a la botiga i preguntar preus... tot i que crec que tens temps però deus tenir moltes ganes de començar a mirar, no? Com totes!
Imatge
jomi

EntradaAutor: S&M2009 » dv. gen. 09, 2009 11:40 am

Hola Eliti!!!

Benvinguda i enhorabona pel casament!!! ::bna//

Jo me l´he agafat a Berta Novias de Hospitalet de LLobregat i és el Delfina de Novia d´Art, aquest em costa 1.450 €, la dona de la botiga em va dir que era un dels models més cars.... de la resta no tinc ni idea, pero si ets de Girona pots mirar a Sinovias, Francesca Marlop i Berta Novias (de BCN), a la seva plana web te algun dels models de Novia d´art (no els porta tots, també treballa amb St. Patrick ... etc)

Depenent en quina època et casis podries esperar per mirar els de la col·lecció 09/10, no? solen començar al setembre.

SOM MOLT POQUETES LES DE NOVIA D´ART, EHHH!!! ON ESTEU NOIES!!!
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: Eliti » dv. gen. 09, 2009 11:53 am

Gracies a les dues!
No soc de Girona, sóc de Cornellá!
Fins al setembre no surt la nova col.lecció??? bufff, que tard, crec que no podré esperar tant...jejeje
Per cert, em caso el 15/5/2010! Si no canvia la cosa, es clar...per cert, a l'esglesia encara no puc anar veritat? es massa aviat?
Eliti
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: jomi » dv. gen. 09, 2009 11:54 am

Hola S&M!! Eh que buscaves sabates? Ja les tens?
Imatge
jomi

EntradaAutor: jomi » dv. gen. 09, 2009 11:59 am

Es veritat, costa una miqueta esperar... amb les ganes que tenim!! A mi també m'agrada molt el delfina, si l'hagues vist abans segur que me l'hauria probat! Pel que fa a l'esglesia suposo que depen molt del capellà, n'hi ha que et diuen que t'esperis i d'altres que ja et deixen guardar el dia, crec que tens temps, però pots probar! jeje
Imatge
jomi

EntradaAutor: S&M2009 » dv. gen. 09, 2009 12:04 pm

Hola Jomi!!!

Si, encara estic buscant sabates .... la veritat que durant les fetes no he mirat res.... m´he de posar en serio sinó al final hauré de correr!!!
Xq saps d´alguna oferta????

Eliti no pensis .... jo l´esglèsia la vaig demanar 1 any i mig abans, si voleu una data exacta heu de triar l´esglèsia i el restaurant amb bastant de temps.
I per el vestit segur que et dona temps de miara la col·lecció del 2010, xq jo em caso el 30/05/09 i vaig començar a mirar a l´agost del 2008. Quan ho diguis a la botiga segur que t´ho diuen, ara bé.... si ja tens un que "es el teu" doncs cap problema te l´agafes de la temporada anterior i no pasa res!
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: jomi » dv. gen. 09, 2009 12:08 pm

No , no se de cap oferta, jaja et preguntava pero ara que dius d'oferta potser trobes algo per rebaixes, no?
Imatge
jomi

EntradaAutor: S&M2009 » dv. gen. 09, 2009 12:13 pm

Ojala!! vull anar a Sinovias aquest cap de setmana a veure que trobo ... tu te les has agafat allà les sabates?
També vaig mirar a Francesca Marlop pero no m´acabaven de fer el pes, no se.... soc una mica difícil... jajajaj
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: Eliti » dv. gen. 09, 2009 12:14 pm

Bueno, doncs esperaré una mica, a veure fins quan aguanto...jejeje
Llavors aniré a parlar amb el mosen a veure que em diu, potser, em dona la data, i ja tinc una cosa menys!
Gracies a totes!
Per cert, sabeu que s'ha de pagar a l'esglesia?
Eliti
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: S&M2009 » dv. gen. 09, 2009 12:16 pm

Eliti no tinc ni idea, però jo el proper 9 de febrer (crec, he de mirar-ho ...) ´tinc hora per parlar amb el mosen, ja li preguntaré si es la "voluntad" o tenen tarifa ... jajajaja, això és un altre negoci ... jajajaj
Imatge
S&M2009

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants