ESTIL DISSENYADOR JORDI DALMAU

Vestits de nuvi i núvia.

Re: ESTIL DISSENYADOR JORDI DALMAU

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dl. març 22, 2010 11:31 am

::love:: ::love:: ::love:: ::love:: es mi vestidin tambien ::love:: ::love::
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 22424
Membre des de: dv. març 06, 2009 11:09 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: TRIOFY » dl. març 22, 2010 12:09 pm

ays, es supermega bonito!!!! y el mio también, eh!!! ays tooooooooooooodoss!!!!!
TRIOFY
:: núvia rookie

Entrades: 76
Membre des de: dt. nov. 03, 2009 1:42 pm

EntradaAutor: Ishtarx » dl. març 22, 2010 12:44 pm

la verdad es que él es un genio, todo lo que toca es genial, yo no tenia ni idea de que vestido queria, solo le dije con lo que no me veia, y cual era mi problema (el que habia tenido en todas las tiendas donde fui). Mi vestido no es lo que yo buscaba, es mejor, me hace un cuerpo que nunca hubiera ni siquiera soñado, yo pensaba que lo mejor seria un vestido con caida y sin historias, al final es un vestido muy extremado y con volúmen, pero que en vez engordar como me pasaba con todos me adelgaza, y es que esos vestidos hacen magia... las modificaciones, mientras se pueda, sin problemas, a mi me lo suben de escote y con el otro que dudaba me lo hubieran hecho de otro color, solo es preguntar y tus sueños se hacen realidad. Tengo unas ganas de que sea la pasarela para ver mi vestido...
Ishtarx
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

EntradaAutor: MOT » dl. març 22, 2010 3:23 pm

Chicas, este hombre, más que un diseñador, es un mago!!! hace que todo lo que te pruebes te quede bien, y además, logra que te guste cambiándolo todo de sitio si es necesario y poniendo y quitando allí donde él considere... ¡ES GENIAL!

Este año tengo un par de bodas, y creo que volveré para buscar un vestido de fiesta (o retocar el de mi boda para ahorrar algo, claro).

¡UNA ELECCIÓN, sin duda, ESTUPENDA!
Imatge Imatge
MOT

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: Ishtarx » dl. març 22, 2010 3:39 pm

que buena idea MOT! yo para la boda de mi hermana (ella tambien quiere un JD despues de ver el mio) ire a buscar uno de fiesta alli, solo entrar a la tienda te sientes guapa y divina jejeje. Si tuneas tu vestido de boda quiero ver fotos!
Ishtarx

EntradaAutor: Necabel » dl. març 22, 2010 6:43 pm

Meskhenet estás preciosa!! Haceis muy buena pareja y el vestido uff, te queda genial. Seguro que causaste sensación :D
Imatge

Imatge
Necabel
:: núvia experimentada

Entrades: 487
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 6:45 pm

EntradaAutor: MOT » dv. març 26, 2010 3:03 pm

Ishtarx ha escrit:que buena idea MOT! yo para la boda de mi hermana (ella tambien quiere un JD despues de ver el mio) ire a buscar uno de fiesta alli, solo entrar a la tienda te sientes guapa y divina jejeje. Si tuneas tu vestido de boda quiero ver fotos!

Ok, Ishtarx, si me lo "tuneo" prometo fotos... aunque creo que antes de hacerlo pediré a Jordi que me dé su opinión... que me sabría mal desmontar todo su trabajo y que luego me quedara mal... :P

Es cierto, te sientes divina sólo de entrar en el workshop.
Imatge Imatge
MOT

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: ruthi » dg. març 28, 2010 12:30 pm

dalmauerassss!!!!!!!!! em queden 2 setmanes per lluir el meu súper JD!!!! l'últim dia que vaig anar a provar-me el vestit em va comentar que el corsé no es deforma si et queden en posició "recta", és a dir, que no t'has d'arrepenjar al vestit (el problema que tenen aquests corsés amb varilles és que et deixes caure i que t'aguanti el vestit i no la teva esquena), per tant nenea... recte... que es njoti que portem noslatres el vestit i no ens porta el vsiti a nosltres!! de totes maneres ja us explicaré d'aquí uns dies si se'm van torçar o no les varilles!!

pel que fa a que et canviin els vestits... tampoc te'n farà un exclusiu per tu, peró si que modifica cosetes, com per exemple això que deien de canviar-te una cosa de costat, o pujar-.te l'ecot, o en el meu cas m'ha posat pico en un palabra d'honor que no hi anava...

estic tan contenta d'haver escollit Jordi Dalmau!!! crec que és la millor elecció de tot el casament (bueno... després de la d'escollir marit, clar!!jajajjajaj)
ruthi
:: núvia d'or

Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

EntradaAutor: ruthi » dg. març 28, 2010 12:31 pm

per cert... crec que faré cas a la Mònica i la sobrefaldilla me la treuré en el moment de donar la lliga... sense que el marc sàpiga res aniré al lavabo, em posaré el cinturó a sota i quan comenci la cançó li diré que estiri i que em tregui la faldilla i després seguim amb el show de la lliga... a veure com queda... ja us explicaré per les futures!! ::love::
ruthi

EntradaAutor: Ishtarx » dg. març 28, 2010 1:37 pm

Jo també ho havia pensat lo del moment lliga jeje, amb el meu vestit no cal cinturó perque es un vestit sencer jeje, així que pot ser perfecte... quines ganes de tornar a veure'l... però fins setembre res, quin patiment, dissabte 10 me'n porto al meu xicot a mirar els trajes a JD, així aprofito i li faig preguntes al Jordi... perque no tinc ni idea quin tipus de ram ni de flor li pot anar be... a veure si té alguna foto o algo que jo amb els nervis i l'"emusió" no me'n vaig cap ni una.

2 setmanetes nena, això està aqui ja mateix!
Ishtarx

EntradaAutor: Petita83 » dt. març 30, 2010 12:04 am

Hola wapes!

Em colo un moment en el post perquè us volia fer una pregunta...

JD té vestits de festa??? Vaja, per a vestir les mares per a la boda? És que a la meva mare li agraden molt els vestits de JD i com he llegit no sé on que también té vestits de nuvi...he pensat que potser, posats, tindria de festa :-/

Si en té, sabeu si amb el tema tallatge hi ha problemes? I els preus?

Mil gràcies :-()-)
Imatge

Imatge
Petita83
:: núvia de platí

Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: TRIOFY » dt. març 30, 2010 8:31 am

Hola Petita83,

si que en te vestits de festa per les mares i acompanyants, jo soc dalmauera i ja li va dir a la meva mare que tenia que tornar per ella!!

Ara Respecte al talltge i preus no tinc ni idea, encara que em dona a mi, que a les mares segur que li fa a mida si cal, i aixó sempre es una mica més car que si t'arreglen un vestit ja confeccionat.
TRIOFY

Entrades: 76
Membre des de: dt. nov. 03, 2009 1:42 pm

EntradaAutor: Ishtarx » dt. març 30, 2010 9:30 am

Hola Petita!

si que en té! de fet té dos linies, una feta per ell (que no sé preus) i una altra de confeccionats (que de preu a partir d'uns 300€) si els ajusten o no ni idea, ell té modista allà o sigui que potser si, però no ho sé.
Ishtarx

EntradaAutor: ruthi » dt. març 30, 2010 12:16 pm

siii!!! els fan tots a mida!!! i pots triar per exemple un patró i el color diferent del que té allà... ho personalitza moltíssim!! els preus això... des de 300 al que vulguis pagar suposo... :-)ok:
ruthi

EntradaAutor: Ishtarx » dt. març 30, 2010 12:53 pm

mmm dons li dire a me mare i germana que vagin allà de cap, i jo per la de la meva germana ja sé on aniré, tinc un cos difícil per patronatges standard pq tinc molt de pit així que... yupiiiiiiii ja tinc dissenyador preferit per ara i per sempre!
Ishtarx

EntradaAutor: Petita83 » dt. març 30, 2010 10:30 pm

Merci wapíssimes!!!

Li diré a ma mare!!! Estarà encantada ::love::

I els preus...doncs mai se sap...potser va amb la idea de gastar-se X i després la cosa canvia, tot depèn del que li agradi el vestit >.-<:
Imatge

Imatge
Petita83

Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ruthi » dv. abr. 30, 2010 12:26 pm

hola guapes!!!!

cosetes com a experimentada ja dalmauera...jajajjaja

si se'm va deformar el vestit! tot i que no es notava a les fotos, i si no ho deies ningú ho veia, i de seguida, estirant-lo una mica es posa bastant recte... pero... les varilles es deformen... per més recte que intentis anar... quan estàs dins del cotxe estàs dins del cotxe.... entre que vaig pujar al cotxe i vaig baixar 40 minuts + 15/20 de cerimonia... no vaig seure més... jejejej

vinga... foto meva i del marit nen que també es va agafar el vestit allà, tot i que ja sabeu que no els fa ell els de nuvi, només els arregla...

és la foto que es veu millor, quan en tingui d'oficials ja les penjaré si voleu...

tema canvi de faldilla.. jo em treuia la faldilla i em quedava amb un cinturó... quan va sonar la cançó de l'entrega de la lliga vam anar els dos al centre de la pista, ens vam posar a ballar, li vaig dir al Marc que em donés la mà i li vaig fer arrencar la faldilla (abans m'havia posat el cinturó a sota i me mare m'havia descordat els gafets de la cua, només quedaven els del cinturó...

la gent va flipar, el Marc ja s'ho esperava, perque ha vist el desfile de JD mil vegades... però va molr molt la situació... una amiga va fotre un crit perquè es pensava que em quedava amb calces allà davant!!! jajjajajaj

molt bo!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ruthi

EntradaAutor: Necabel » ds. maig 01, 2010 11:07 am

Ains... és una llàstima que es deformi :-/ Si tu dius que vas estar molt recta i se't va deformar... jo no cal que hi pensi que segur em passa igual, perquè em costa parar quieta.

Ruthi anaves PRECIOSA!! de debó, m'encanta el teu vestit i també el pentinat que vas triar >.-<:
Necabel l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 04, 2010 5:20 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
Necabel

Entrades: 487
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 6:45 pm

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dl. maig 03, 2010 11:32 am

Pues yo que quereis que os diga... ruthi estaba guapisima, ya lo sabe se lo he dicho mil veces!!! ::love:: ::love::

Pero que el vestido se deforme no me hace ninguna gracia y mas por lo que valen... yo, en mi opinion, no pago 2mil euros por un vestido que a los 10minutos va a estar doblado y voy a estar pasandolo mal toda la boda... no lo veo normal, lo siento... Por mucho JD que sea, como si es pepita flores de la esquina de enfrente... Sea el diseñador que sea, opino que esto no tiene que pasar... Y espero que lo arregle, porque sino perdera muchas ventas

Un beso
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 22424
Membre des de: dv. març 06, 2009 11:09 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: Ishtarx » dl. maig 03, 2010 11:50 am

anny las varillas es lo que tienen, a los pepe botella les pasa lo mismo, y yo los JD los veo más robustos que los Pepe Botella, por lo menos es la sensacion que tuve al ponermelos. Una chica que llevaba un Pepe Botella (anda por el foro pero no me acuerdo quien era) se le deformé entero y parecia otro vestido, todo debajo del pecho se le dobló. A mi Jordi me dijo que las barillas son termosensibles, que si se te doblan, les des calor un ratito y vuelven a su sitio
Ishtarx

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants