VESTIDOS, BODAS Y FAMOSAS

Vestits de nuvi i núvia.

Re: VESTIDOS, BODAS Y FAMOSAS

EntradaAutor: Petita83 » dc. jul. 21, 2010 1:35 pm

buniketa ha escrit:Chicas, es que me parece que sobrevaloramos lo de las bodas de las famosas... No es la primera vez que leo algún comentario parecido (conste que los respeto, eh? cada quien piensa lo que quiere y lo expresa como puede y como quiere, pero no los comparto) que sean famosas y sus vestidos sean sencillos o no tan recargados como podríamos imaginar no significa que no sean especiales... para ellas seguro que lo son. ¡Es su vestido de novia! Nosotras nos regimos por lo que nos gusta y lo que nos sienta bien, por lo que nos identifica... pues ellas lo mismo. Que puedan gastar X dinero no significa que el vestido tenga que ser super caro o muy estrafalario... que no dudo que lo sea, porque se pueden permitir que sea del mejor material, de la primera colección. Todas sabemos cómo son y lo que cuestan. Creo que tenemos que pensar que si eligió esa diseñadora es porque le gusta la línea, por lo que da lo mismo que se quedara uno de catálogo o que se lo hiciera hacer para ella, lo lógico es que siga la línea del diseñador porque se identifica y le gusta; no me parece lógico esperar algo distinto.

En el caso de Lorena su vestido me parece precioso y creo que ella está espectacular... es verdad lo que dijo ella, debe ser "muy como ella", que de eso se trata. Yo la veo preciosa con los dos vestidos.

También en la boda de Victoria de Suecia alguien dijo que el suyo era un vestido "soso" para una princesa... pero es que a ella igual le va bien un vestido así, por muy princesa y futura reina que sea... Aunque yo fuera reina de un país (porque de mi casa ya lo soy, jejejeje) no creo que mi vestido fuera diferente al elegido ahora. Hombre, tal vez no me tendría que preocupar por lo que me gasto, tal vez la tela sería otra, tal vez podría ser más caro, pero la línea y el diseño sería la misma. Pondría la mano en el fuego.

Es una opinión más...

No crec tant que ho valorem sinó que com és un tema que ens toca més o menys d'aprop perquè ens casem doncs desperta el nostre interès. És evident que cada una tenim els nostres gustos, I SORT QUE ÉS AIXÍ, perquè en la varietat està el gust, però això no treu que, per exemple, hi ha coses que clamen el cel...hi ha coses que independentment dels gustos particulars doncs semblen estrafolaries, per dir alguna cosa, i cal afegir aquest punt d'excentricitat que tenen molts famosos.
No hi ha núvies lletges, perquè la cara de felicitat que queda aquell dia està per sobre de tot, però jo trobo que hi ha núvies que a vegades no els han encertat el vestit...
Realment crec que en aquest post és més per tafanejar que per a res més, i quan moltes estiguem, o no, embarassades seran altres temes els que centraran la nostra atenció i comentarem i ens faran emetre "judicis" personals i subjectius però gràcies a les diferents opinions existeix la varietat

:-()-)
Imatge

Imatge
Petita83
:: núvia de platí

Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: buniketa » dc. jul. 21, 2010 2:21 pm

No, jo no em referia pas al fet que ens agradi més o menys a nosaltres les coses que veiem, ni molt menys... sóc la primera que tafaneja, si no, tampoc participaria en aquest post ni en cap altre, jejejeje. Em referia particularment a les "expectatives" que de vegades ens creem sobre si el vestit d'aquesta o d'aquella havia de ser més o menys "especial". És evident que hi ha coses que, com dius, clamen al cel, i el foro està per parlar i discutir-ne, jejejeje. Potser abans no m'he explicat prou bé.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Petita83 » dc. jul. 21, 2010 2:37 pm

buniketa ha escrit:No, jo no em referia pas al fet que ens agradi més o menys a nosaltres les coses que veiem, ni molt menys... sóc la primera que tafaneja, si no, tampoc participaria en aquest post ni en cap altre, jejejeje. Em referia particularment a les "expectatives" que de vegades ens creem sobre si el vestit d'aquesta o d'aquella havia de ser més o menys "especial". És evident que hi ha coses que, com dius, clamen al cel, i el foro està per parlar i discutir-ne, jejejeje. Potser abans no m'he explicat prou bé.

Don't worry, també pot ser que jo no hagi entés ben bé per on encaminaves el tema... :hmm:: Sí que és cert que a vegades, com és gent que té pasta, penses "haurà de dur un vestit que tiri d'esquena" i resulta que escolleixen el vestit que podria agafar qualsevol altra persona i pensem "i va amb això?" I potser és el vestit més venut de tota la temporada de la col·lecció que sigui...
I per ceeeeeeeeeeeert, com van els preparatius? >.-<: Que 2011 no està tan lluny com sembla, eh! >.-<:

Tema vestidet què tal? A veure si em passo pel foro de 2011 i em poso al dia.

>.-<: :-()-) >.-<:
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: buniketa » dc. jul. 21, 2010 2:43 pm

jejejejeje... doncs els nostres preparatius van "viento en popa y a toda vela". Tenim força cosetes, ja: restaurant, església i fotògraf, els detalls per als convidats, idees per a les entregues especials, les invitacions enllestides, només cal imprimir els targetons, els cartells per a les taules,... i moltes idees que fins més endavant no podem acabar de perfilar, però tot està començat (sabonets, arròs, al final potser farem les roses i cales de goma EVA com a marcallocs..., els missals...).

Pel que fa al vestit vam anar a veure l'avanç del Pronovias i ja en vaig veure un que em va agradar molt, però ja veurem a veure què. El cert és que cada cop m'agrada més i hi penso més sovint (per si el vols veure és el Fàbula), però vull anar a veure'n més...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Selecty » dc. jul. 21, 2010 4:19 pm

Buniketa yo estoy de acuerdo en que se deben sentir como ellas mismas quieran en su dia, pero igual que viendo a Lorena con su 2o vestido dije q me encanto y la vi muy ella, con el primero no opino igual, no lo veo tan acorde a su estilo y su forma de vestir, pero opino como tu q para ellas (igual que para nosotras) es "su Vestido" y eso es lo importante! :-)ok:
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

EntradaAutor: Piticlina » dc. jul. 21, 2010 8:35 pm

Yo estoy de acuerdo con que cada una lleva el vestido que quiere, sea famosa o no, pero es normal, desde mi punto de vista, que nos creemos unas expectativas. Estamos hartas de ver a todas las famosas en fiestas, bodas, eventos y cada una tiene su estilo. Por eso, cuando nos las imaginamos de novias, que para nosotras el vestido de novia es como el mejor vestido que te pondras en tu vida, nos las imaginamos con unos vestidos espectaculares acorde al estilo de esa famosa. Al crearnos esa expectativa, luego si son "sencillos" los vemos como "sosos" o nos llevamos un chasco, no pk esten feas sino pk nos esperamos mas (en algunos casos eh, no siempre). Evidentemente que cada una lleva el vestido que le gusta, que le llena o que le da la gana, pero como para gusto los colores, para colores, nuestros comentarios jejejeje
Imatge
Piticlina
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 216
Membre des de: dg. jul. 20, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: Petita83 » dc. jul. 21, 2010 11:40 pm

Por ahora hay un vestido que me tiene intrigada...y que tiene pendiente de pasar por nuestro "FILTRO" >.-<:

¡¡¡El de la boda de Peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

¬¬ A ver si Galiano se rumbea y cuelga alguna foto del vestido coñe...ya no digo de ella...

:-()-)
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: tatania_88 » dj. jul. 22, 2010 11:00 am

De la boda de Dani Mateo (SLQH) y Elena Ballesteros es logico que no encontremos fotos... es que aun no se han casado!!!jajaja
Se casan este sabado!!
Porque la boda de tus sueños es posible... WEDDING DREAMS
www.weddingdreams.es
www.elblogdeweddingdreams.blogspot.com
tatania_88
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1873
Membre des de: dj. des. 11, 2008 11:03 am
Ubicació: Sabadell (Barcelona)

EntradaAutor: SoNiA! » dj. jul. 22, 2010 11:36 am

Selecty ha escrit:Buniketa yo estoy de acuerdo en que se deben sentir como ellas mismas quieran en su dia, pero igual que viendo a Lorena con su 2o vestido dije q me encanto y la vi muy ella, con el primero no opino igual, no lo veo tan acorde a su estilo y su forma de vestir, pero opino como tu q para ellas (igual que para nosotras) es "su Vestido" y eso es lo importante! :-)ok:

Para mi con lo guapa que es ni el uno ni el otro....

Y el ramo menos.... jejejeje
SoNiA!
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 15931
Membre des de: dc. set. 20, 2006 8:11 pm
Ubicació: Mi casa... Mi ruina...

EntradaAutor: ruthi » dj. jul. 22, 2010 12:16 pm

doncs la meva opinió és que evidentment que es vesteixin com vulguin, però estan allà per ser criticades, a vegades per bé i altres per malament, és la seva professió, i aquñi, lliurement cada forera opina el que li sembla de cada famosa... no???

tema lorena bernal... a mi el primer vestit no m'agrada, el segon si! :-)ok:
ruthi
:: núvia d'or

Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

EntradaAutor: buniketa » dj. jul. 22, 2010 12:48 pm

Evidentment que cadascú pot opinar de cada vestit el que li sembli, i dir-ho... per això està el foro. Si no, totes hauríem d'anar amb el mateix vestit. Si llegiu bé el meu comentari no em referia pas al fet d'opinar sobre el que veiem. Era més aviat una reflexió sobre el que jo pensava d'algun comentari. Aquests comentaris eren del tipus "pues para ella yo imaginaba algo más "especial" o para ser princesa iba demasiado "sencilla"", i jo vaig dir que els respectava i vaig comentar que per elles el seu vestit fos espectacular, rimbombant o senzill, original o clàssic, ja el feia especial per ser seu. També era la simple expressió d'una simple opinió. Si no poguéssim comentar i criticar per bé o per mal aquestes coses, no tindria gens de sentit participar com ho faig en un foro de núvies i casaments... En cap moment he volgut molestar ningú i no penso pas que ningú s'hagi hagut de sentir ofès... si és així, em disculpo.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: ruthi » dj. jul. 22, 2010 12:58 pm

buniketa, en cap moment crec que ningú s'hagi sentit ofès, és més, tens raó quan dius que per algo deuen haver triat aquell vestit que porten, encara que nosaltres pensem que potser els quedaria més bé un altre...

jo només deia això... que estem aquí per opinar i que elles són un punt de mira claríssim en el nostre tema..

de totes maneres, crec que no cal donar-li més voltes al tema... és una tonteria i més val deixar-ho abans que de veritat algú s'ofengui i llavors sigui pitjor...

una abraçada! :-()-)
ruthi

EntradaAutor: Crisxyz » dj. jul. 22, 2010 3:26 pm

Bueno només dir sobre la boda de la Lorena Bernal que a mi m'agraden els dos vestits, però la portada amb aquella arrugueta que li fa el vestit no m'agrada, crec que podien haver posat un altra foto millor. Dins de la revista hi ha una foto que surt ella sola i allí si que es veu lo bonic que és el vestidet i la del costat amb el detall del vel impressionant, el segon vestit es súper bonic es de l’estil que m'agradava a mi però jo ni en somnis m'ho podia permetre ni Rosa Clará ni Pronovias...
Crisxyz
:: núvia experta

Entrades: 864
Membre des de: dg. juny 06, 2010 7:02 am

EntradaAutor: Petita83 » dj. jul. 22, 2010 8:34 pm

Crisxyz ha escrit:Bueno només dir sobre la boda de la Lorena Bernal que a mi m'agraden els dos vestits, però la portada amb aquella arrugueta que li fa el vestit no m'agrada, crec que podien haver posat un altra foto millor. Dins de la revista hi ha una foto que surt ella sola i allí si que es veu lo bonic que és el vestidet i la del costat amb el detall del vel impressionant, el segon vestit es súper bonic es de l’estil que m'agradava a mi però jo ni en somnis m'ho podia permetre ni Rosa Clará ni Pronovias...

Tens tota la raó perquè a la portada sembla que tingui panxeta i la noia sempre ha tingut mooooolt bon tipus, i el nen ja no és tant petit com per dir que fa poc que ha parit. :-/ Deu ser el mal gest que no han cuidat gaire...

El segon vestit és més de festa, molt senzill però a la vegada maco, de totes formes, crec que dos vestits...no és una mica massa? Elles s'ho podran pagar però per unes hores :-/
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: Crisxyz » dj. jul. 22, 2010 8:45 pm

Penso com tu Petita83, cal que es comprin dos vestits?
Per ja se sap elles poden, jo això de tenir després dos vestits que només t'has posat unes hores...

Al meu li treure profit, amb les dos celebracions :-))
Crisxyz

EntradaAutor: Petita83 » dj. jul. 22, 2010 8:49 pm

Crisxyz ha escrit:Penso com tu Petita83, cal que es comprin dos vestits?
Per ja se sap elles poden, jo això de tenir després dos vestits que només t'has posat unes hores...

Al meu li treure profit, amb les dos celebracions :-))

és ceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeert!!! Veeeeeeeeeeeeus, ja està, és qüestió que fem com les famoses...truquem a la Rosa Clará o al Manuel Mota i que ens regalin els dos vestits a canvi de fer propaganda entre els convidats >.-<:

Quina il·lu poder dur dos dies el vestit de núviaaaaaaaaaaa, mare meva, qui pogués!
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: Crisxyz » dv. jul. 23, 2010 8:45 am

Ara si que fa ilu però ni t'imagines els dies que em va costar i els malsons fins que va sorgir la idea esbojarrada de fer-ho en dos dies i quadrar els preus dels dos menús i convèncer el novio que no ho veia clar, jeje.

Ara tothom ja ho te més coll avall però hi va haver una amiga que em deia que no li feia massa gràcia, jo li vaig dir que era la única manera de poder fer-ho i al final ho va entendre :-))
Crisxyz

EntradaAutor: Selecty » dv. jul. 23, 2010 9:05 am

Bueno chicas para que podamos seguir comentando, ahi van algunas del interior de la revista Hola :-)ok:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

EntradaAutor: ruthi » dv. jul. 23, 2010 9:43 am

els vestits de les dames d'honor m'agraden molt! :-)ok:
ruthi

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dv. jul. 23, 2010 11:01 am

No he leido los últimos comentarios que sino me pierdo! jajaj

Yo personalmente, porque sean famosas no tengo unas altas expectativas en su vestido, ni mucho menos. Pero si que creo que contra más dinero tienen más horteras son... La que llevaba los volantes esos con alambre... que espectativas va a crearme??? Yo sólo miro las fotos y digo "no me gusta el vestido" y es verdad... porque sean famosas no tiene porque gustarme, igual que no tiene poruqe gustarme todos los vestidos del foro... Yo he visto chicas que no me gusta el vestido o el conjunto, pero no lo digo y es diferente. No digo nada porque puede ofender a la persona que se acaba de casar con una ilusión tremenda y si ella ha sido feliz adelante... Las famosas no entran aquí pero si lo hicieran tampoco lo diría, porque podría herirles, ya está

El vestido de Lonera, el segundo me encanta y el primero es bonito pero creo que le quedaría mejor otra cosa :-/
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 22424
Membre des de: dv. març 06, 2009 11:09 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants