Petita83 ha escrit:crisbert ha escrit:quina decepció!!!!!
acabo de trucar a Rosa Clara de Sabadell x demanar hora i m'han ates fatal, una noia super borde, li he dit si calia q avises abans dels models q volia emprobar-me i m'ha dit q no, li he tornat a insistir pq no volia anar a la botiga per dps no veure els vestits q volia i li he dit el model q volia i m'ha dit q no el tenia, super seca i super borde..... total, q no mha vingut de gust ni demanar per anar a mirar altres vestits, si x tfon es aixi com serà en persona.....??¿
ara em toca trobar alguna rosa clara on tinguin el model q vull, q es el 136-Rina... si algú sap d'on puc trobar-lo q m'avisi si us plau!!
Hola Crisbert,
no sé d'on ets però et recomano que vagis a RC Diagonal perquè a part que el tracte és bo, al ser la botiga principal de la firma, tenen TOTS els models.
De totes formes et passo les dades de la botiga, mail inclós per si vols preguntar-ho abans:
Av. Diagonal 409, baixos (xamfrà amb Balmes)
Telf 93 487 33 33
diagonal@rosaclara.es
El tracte a Rbla Catalunya també és molt bo però la botiga és més petita i no tenen tots els models, ho vaig comprovar amb una companya que de tres que volia de la TWO només tenien el Caracola...
Ja ens explicaràs
1 petó
moltes gràcies petita83!
justament la labanda em va recomanar el mateix! aquesta setmana mirare de demanar hora a diagonal!ja us diré :)