Raimon Bundó

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: Eim » dj. des. 14, 2006 7:43 pm

ninou, jo también ja t'ho vaig dir, dilluns tinc la primera prova, ja t'explicaré com ha anat però no podré posar fotos pq no em deixen fer. Quin model t'has quedat tu?
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Eim
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 154
Membre des de: dt. març 14, 2006 2:50 pm
Ubicació: Barcelona - Terrassa

EntradaAutor: ninou » dv. gen. 12, 2007 5:25 pm

Pujo post per una noia interessada en Raimon Bundó!
Per cert, Eim, com va anar? ja tens vestit????
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Cangüina » dt. gen. 16, 2007 6:46 pm

Hola noies,

si tot va bé jo divendres em pujo al carro de les bundoneres. Però, ara per ara estic molt confosa. He trucat a alfons XII i m'han dit que tenen el cataleg dividit amb el taller de diagonal. que els models més complicats, el de pasarela els tenen allà (a diagonal) i que els preus ronden els 3000 i 4000 euros perque es alta costura. El pitjor de tot es que els models que a mi m'agraden els tenen a diagonal i por em fa els preus.
A més a mes a la botiga van a tope, tens que anar al matí xq les tardes van plenes.
Fins ara estaba molt contenta xq els dissenys m'encantaven i els preus que deieu em semblaven raonables, pero ja 3000 em semblen molt cars.

En qualsevol cas, divendres es veurà... ja us explicaré
Imatge
[/url]
Cangüina
:: núvia experimentada

Entrades: 229
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 4:14 pm
Ubicació: Bcn

EntradaAutor: ninou » dc. gen. 17, 2007 10:54 pm

Hola Cangüina,
He vist el teu privi. Quan pugui ja et passaré alguna foto del meu vestit, és que no surt a la web. Però m'he de passar les fotos a l'ordinador.
A veure si tens sort divendres! de totes maneres, ja et dic, a la botiga de Mataró no crec que tots els vestits de Bundó valguessin 3000 euros. El meu val 1650. I a més, la noia t'aconsella molt bé segons el tipo i el to de la teva pell. També et pot fer la faldilla d'un vestit amb la part de dalt d'un altre, canviar el tipus de roba, la forma del coll, posar mànigues....etc mil idees, i tot partint de vestits preciosos de Bundó, Peiró...
Bueno a veure si tens sort. Tu tens hora a Diagonal, doncs? Aprofita i passa per Rosa Clarà, que em sembla que és a prop i no cal demanar hora, em sembla...
I ja et dic, si necessites que t'indiqui com anar a la botiga on el vaig comprar jo, m'ho dius! Trobo molt fort que valguin 3000 euros....per molta passarel·la que siguin!
Bé, sort i ja m'explicaràs! t'estaré esperant al post de Raimon Bundó!!!!!!!

Imatge
ninou

EntradaAutor: ninou » dv. gen. 19, 2007 7:14 pm

Què tal Cangüina??

Imatge
ninou

EntradaAutor: Cangüina » dl. gen. 22, 2007 10:37 am

Habemus vestidum...

Bueno, casi segur.
Us explico... vaig anar divendres a Raimon Bundó de diagonal. La veritat sigui dit, la noia molt amable no era la veritat. Em vaig emprovar els vestits que tenia a la llista que vaig fer del models d'internet. El problema va ser que el què més m'agradava no hi era xq estava fora que li havien de fer fotos. De la resta va haber dos que em van encantar i d'aquests dos probablemente ja se quin em quedaré dels dos. Tots i això encara estic a l'espera d'emprovar-me el què no hi era. En un principi aniré aquesta setmana.
La questió es que vestit encara decidit no està peró de ben segur que serà un Raimon Bundo.
Després vam anar a Rosa Clara i va ser horrible. Ens van tractar fatal. La noia es va ofendre xq ens anavem mirant el cataleg i no escollia cap. Peró es que els models d'aquesta temporada a mi no m'agraden gens i clar, si els comparas amb bundó. doncs imaginat.
Em vaig emprovar tres que em va treure ella al seu gust (a mi només em va agradar un que no hi era) i vam marxar de mal gust.
Despre a cymbeline, però alla ni em vaig emprovar... jo ja m'havia enamorat!!!

Ja us informaré de com va la final!
Imatge
[/url]
Cangüina

EntradaAutor: ninou » dl. gen. 22, 2007 6:07 pm

Hola Cangüina,
Jo vaig trucar un dia a la botiga de Barcelona i la noia tampoc va ser gaire amable.....no sé quin problema tenen, però costa trobar gent amable en aquestes botigues! que no saben la il·lusió que ens fa a nosaltres???
A la botiga que me'l vaig comprar jo em van atendre super bé i això fa molt. Si m'haguessin atès malament SEGUR que no l'agafo allà.
I és veritat que quan trobes un vestit que t'agrada, després ja no en veus un altre que t'agradi més, ja no te'l treus del cap. A mi també em va passar. Però és que això que dius d'anar mirant el catàleg i que no te n'agradi cap a mí em va passar també a la botiga on al final vaig trobar el meu. Anava passant les pàgines i res..... no me n'agradava cap i apuntava per apuntar....fins que vaig veure el meu i el vaig apuntar i encerclar!!!!!!

Bueno, a veure si tens sort i te'l pots emprovar aquesta setmana!! i per cert, realment son tan cars com et pensaves? de 3000 i 4000 euros tots?

Que bé! una Raimon Bundonera més!!!! ei, així que el tinguis, vota a l'enquesta del forum! que sóc l'única que li ha donat un vot a aquest dissenyador fantàstic!!!!!

Imatge
ninou

EntradaAutor: Cangüina » dj. feb. 01, 2007 3:38 pm

Finalmente ja m'he emprovat el vestit que m'agradava al cataleg però no m'ha convençut gens. De manera que casi segur que em quedaré amb el primer que em va agradar a Bundó.
Aquesta vegada m'ha atés la modista directament i ja era una noia més amable, a més a més és amb qui tractaré normalment.
Ara tinc dos dubtes, un si no em precipito quedant-me aquest i altre que no volia portar ni vel ni mantilla i la noia de bundó m'ha dit que no em podia casar a santa maria de mar sense portar una de les dues coses.

Per cert ninou encara espero que m'enviis el teu... jo penjaria el meu pero es que no sé com treure les fotos de la pagina web
Imatge
[/url]
Cangüina

EntradaAutor: ninou » dj. feb. 01, 2007 10:15 pm

Hola cangüina, anem per parts:

1. La noia de la botiga et dona la seva opinió i consell, però si tu no et veus amb vel ni mantilla, doncs jo penso que això és més important que "el protocol". No sé, no veig quin problema hi ha per entrar sense aquesta peça a l'església avui en dia. Però bueno, segons el vestit que portis, pots agafar un vel senzillet (no d'aquests de 300 euros) i avall. El meu val 50 euros i és senzill i maco.

2. Ei, és que no tinc les fotos del meu vestit a l'ordinador. Quan pugui he de fer un chanchullo i passar-les al meu ordinador una altra vegada i així te les podré enviar, però no et puc dir el nom del vestit perquè no el recordo i a més, tampoc surt a la web. És d'una col·lecció bastant antiga. I el que t'agrada a tu quin és? Sé que t'agradava el Royal però te l'has emprovat i no et fa el pes (ja sol passar...) Així que, quin és el que t'agrada més?

3. Precipitat??? això depèn del que tu sentis. Si t'ha agradat molt aquest i sents que és el teu, doncs jo no m'ho pensaria. Jo vaig anar a veure 2 botigues i tenia intenció de patejar-me Barcelona, però a la segona botiga vaig trobar el meu i ja no vaig voler voltar més. Ho tenia claríssim i a més, em feia cosa seguir mirant i liar-me amb mil vestits més i acabar dubtant. Però si no ho tens del tot clar, doncs sempre pots seguir mirant, que no hi perds res. A més, és que és tant guai anar a emprovar-se vestits de núvia!!!!

Ei, si vols diga'm quin és i et penjaré la foto de la web aquí en el foro.

Imatge
ninou

EntradaAutor: ninou » dt. feb. 13, 2007 8:55 pm

AMUNT EL POST!!!
Alguna Raimon Bundonera més???? :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Imatge
ninou

EntradaAutor: dith » dt. maig 15, 2007 12:41 pm

Hola! me caso en Julio 2008 y estoy enamorada de los vestidos de Raimon Bundó, podeis orientarme en tema precios las que ya hayais mirado algo, por favor...

Muchas gracias
dith
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2238
Membre des de: dj. nov. 30, 2006 1:52 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: ninou » dt. maig 15, 2007 7:58 pm

Hola dith, pues mi vestido también es Raimon Bundó. En la tienda donde lo cogí había Raimon Bundó, Jesús Peiró y alguno más. Rondaban todos los 1800 euros, y también te digo que hay vestidos de Raimon Bundó que valen 2500 euros..... Hay de todo!!!

En Junio hacen la pasarela Gaudí NOVIAS y Bundó siempre presenta lo nuevo!

Imatge
ninou

EntradaAutor: dith » dc. maig 16, 2007 7:58 am

Muchas gracias ninou, es que habia leido diferencias significantes de precios y me perdia.

Pues tendremos que ir a ver los desfiles..

Gracias guapa :-()-)
dith

Entrades: 2238
Membre des de: dj. nov. 30, 2006 1:52 pm
Ubicació: Sant Boi

Re: Raimon Bundó

EntradaAutor: Sibil·la » dt. ago. 14, 2012 1:16 pm

al 2012 i 2013 no hi ha cap núvia Bundó?
Sibil·la

Entrades: 1815
Membre des de: dt. març 01, 2005 2:06 pm

Anterior

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants