ALMA NOVIA DE ROSA CLARA 2010

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dt. juny 30, 2009 7:52 am

aliaga79 ha escrit:
AnNy-JoSe ha escrit:

Que fuerteeee....
he estado mirando esta página y me he quedado flipando!!!! Pero como pueden "reirse" se nosotras de esta manera?????????? Vendiendonos un vestido de esta temporada cuando simplemente es reciclado de la anterior!!!!

Que decepción...

ANNY, SINCERAMENTE, NO CREO PARA NADA QUE SEAN LOS MISMOS VESSTIDOS... ME JUEGO LO QUE QUERÁIS QUE SON IMITACIONES...

Aunque sean imitaciones. Se supone que por un vestido estamos pagando, aparte de la tela, la marca y el diseño que se supone que sólo lo habrá ese año. Y en esa web se ve que nada de diseños nuevos, le cambio la falda a este... a este otro el encaje... al otro el borche... Así también me hago diseñadora de vestidos yo y me hago de oro...
Creo que un buen diseñador, o no, debería cambiar los vestidos cada año! Para eso trabaja, no?
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 22424
Membre des de: dv. març 06, 2009 11:09 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: petitacampaneta » dt. juny 30, 2009 11:28 am

AnNy-JoSe ha escrit:
aliaga79 ha escrit:
AnNy-JoSe ha escrit:

Que fuerteeee....
he estado mirando esta página y me he quedado flipando!!!! Pero como pueden "reirse" se nosotras de esta manera?????????? Vendiendonos un vestido de esta temporada cuando simplemente es reciclado de la anterior!!!!

Que decepción...

ANNY, SINCERAMENTE, NO CREO PARA NADA QUE SEAN LOS MISMOS VESSTIDOS... ME JUEGO LO QUE QUERÁIS QUE SON IMITACIONES...

Aunque sean imitaciones. Se supone que por un vestido estamos pagando, aparte de la tela, la marca y el diseño que se supone que sólo lo habrá ese año. Y en esa web se ve que nada de diseños nuevos, le cambio la falda a este... a este otro el encaje... al otro el borche... Así también me hago diseñadora de vestidos yo y me hago de oro...
Creo que un buen diseñador, o no, debería cambiar los vestidos cada año! Para eso trabaja, no?

es lo que tienen los diseñadores caros anny mucho nombre pero pocas ideas.
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158

La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dt. juny 30, 2009 11:30 am

ya lo veo ya.... porque RC es carisimo.... a saber en cuanto se quedan estas marcas, que seguro que más barato pero ninguna ganga... :star::
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 22424
Membre des de: dv. març 06, 2009 11:09 pm

EntradaAutor: Petita83 » dt. juny 30, 2009 8:57 pm

Pooooooooooooooooos a mi llamarme mendruga, besuga o lo que creais pero...es que viendo tanto vestido creo que en el fondo todos y ninguno se parecen...hay estilos parecidos, copias descaradas de unos a otros... pero weno... seguramente sea cosa mía. Sea como fuere... y como decía mi abuela que era modista "está todo inventado" :-///:

Quiero empezar a probar y al final el que tenga que ser será, de RC, de Pronovias o de Perico de los Palotes XDDDDD
Imatge

Imatge
Petita83
:: núvia de platí

Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: anit@ » dc. jul. 08, 2009 1:24 pm

son preciosos!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
CRÓNICA Anit@.................. viewtopic.php?f=50&t=22175
anit@
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3253
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 8:31 pm

EntradaAutor: estherita » dj. jul. 09, 2009 12:36 pm

Petita83 ha escrit:Pooooooooooooooooos a mi llamarme mendruga, besuga o lo que creais pero...es que viendo tanto vestido creo que en el fondo todos y ninguno se parecen...hay estilos parecidos, copias descaradas de unos a otros... pero weno... seguramente sea cosa mía. Sea como fuere... y como decía mi abuela que era modista "está todo inventado" :-///:

Quiero empezar a probar y al final el que tenga que ser será, de RC, de Pronovias o de Perico de los Palotes XDDDDD

estoy contigo y con tu abuela, todo está inventado. no son los mismos vestidos pero es normal que si una marca sigue un estilo año tras año se vayan pareciendo todos, es lo que tiene seguir una línea
estherita
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 161
Membre des de: dl. maig 11, 2009 5:54 pm

EntradaAutor: Petita83 » dj. jul. 09, 2009 8:02 pm

estherita ha escrit:
Petita83 ha escrit:Pooooooooooooooooos a mi llamarme mendruga, besuga o lo que creais pero...es que viendo tanto vestido creo que en el fondo todos y ninguno se parecen...hay estilos parecidos, copias descaradas de unos a otros... pero weno... seguramente sea cosa mía. Sea como fuere... y como decía mi abuela que era modista "está todo inventado" :-///:

estoy contigo y con tu abuela, todo está inventado. no son los mismos vestidos pero es normal que si una marca sigue un estilo año tras año se vayan pareciendo todos, es lo que tiene seguir una línea

Es que incluso os diré no hace falta ni que sea entre temporadas...he encontrado que en 2010 Pronovias tiene un vestido con el mismo corpiño que otro de San Patrick...pero cuando digo el mismo...¡¡¡ES EL MISMO!!! La única diferencia está en la falda que en Pronovias es con más caída y San Patrick le ha dado más vuelo. Son el mismo grupo ambas marcas y en la misma temporada se repiten... :hmm::
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: nur_jor » dv. jul. 17, 2009 8:26 pm

quins vestits mes bonics!!!
quines ganes de començar a provar!!
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Petita83 » dv. jul. 17, 2009 9:54 pm

nur_jor ha escrit:quins vestits mes bonics!!!

Ja veeeeeus!!! >.-<: Voleu dir que un cop passada la boda a ninguna li deu quedar el mono de tornar a provar-se cap vestit?
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: nur_jor » dv. jul. 17, 2009 9:58 pm

Petita83 ha escrit:
nur_jor ha escrit:quins vestits mes bonics!!!

Ja veeeeeus!!! >.-<: Voleu dir que un cop passada la boda a ninguna li deu quedar el mono de tornar a provar-se cap vestit?

jejeje!! el mono sempre hi deu ser...
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. jul. 17, 2009 10:01 pm

jo el que penso es que... hi han molts vetits bonics!
com ho s'ha de fer per triar-ne nomes un??
jo dels que acabo de veure d'aquesta colecció me n'agraden uns quants!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Petita83 » ds. jul. 18, 2009 8:01 pm

nur_jor ha escrit:jo el que penso es que... hi han molts vetits bonics!

Jo crec que l'única manera és provar tots els que puguis, encara que hagis d'anar dos dies seguits a la botiga en qüestió (i provar-te 8 models cada vegada) i aleshores decidir pel que et senti millor, el que et trobis més còmode i menys disfressada i que pessi menys I EL PREU si resulta que tens clar que no et vols gastar més de X quantitat, CREC QUE AL FINAL LA PELA ÉS EL QUE DECIDEIX XD
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 20, 2009 10:34 am

Petita83 ha escrit:

Jo crec que l'única manera és provar tots els que puguis, encara que hagis d'anar dos dies seguits a la botiga en qüestió (i provar-te 8 models cada vegada) i aleshores decidir pel que et senti millor, el que et trobis més còmode i menys disfressada i que pessi menys I EL PREU si resulta que tens clar que no et vols gastar més de X quantitat, CREC QUE AL FINAL LA PELA ÉS EL QUE DECIDEIX XD

si, la pela és important! perque per molt que t'agradi un vestit... si no hi arribes... pos no hi arribes!
és anar provant com dius!
ja has començat a provar-te'n tu?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Petita83 » dl. jul. 20, 2009 11:38 pm

nur_jor ha escrit:
Petita83 ha escrit:

si, la pela és important! perque per molt que t'agradi un vestit... si no hi arribes... pos no hi arribes!
és anar provant com dius!
ja has començat a provar-te'n tu?

No paaaaaaaaaaaas, i no per falta de ganes...però tinc algun que altre kilet posat on no toca i abans d'anar a provar res i que no m'agradi cap prefereixo posar-me una mica més en forma i potser me'ls miro amb altres ulls XD
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: nur_jor » dt. jul. 21, 2009 8:52 am

jo tambe en tinc moltes ganes!!
quan surtin totes les coleccions m'hi tiro de cap! jejeje!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Petita83 » dv. jul. 24, 2009 9:14 am

nur_jor ha escrit:jo tambe en tinc moltes ganes!!

Crec que al Setembre-Octubre hi haurà una saturació brutal a les cases de núvies XDDDDDD
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: nur_jor » dv. jul. 24, 2009 9:16 am

Petita83 ha escrit:

Crec que al Setembre-Octubre hi haurà una saturació brutal a les cases de núvies XDDDDDD

jo tambe ho he arribat a pensar, jajaja!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Petita83 » dv. jul. 24, 2009 10:17 pm

nur_jor ha escrit:
Petita83 ha escrit:

jo tambe ho he arribat a pensar, jajaja!!!

Serà qüestió de prendre-s'ho amb calma pq les depenentes si estan molt estressades encara ens sortiran amb borderies...això és el que em fa por...però vaja, al cap i a la fi tots tenim estrès a les feines i hem de seguir agradi o no i posant bona cara... :-/
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: nur_jor » dv. jul. 24, 2009 10:22 pm

treballant de cara al public han de ser amables, és la seva feina! i sino... aire!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Petita83 » dv. jul. 24, 2009 10:24 pm

nur_jor ha escrit:treballant de cara al public han de ser amables, és la seva feina! i sino... aire!

¬¬ això és el que es suposa Nur...però realment es veuen moooooltes borderies...

A vegades penso que pq el negoci no és d'elles...però vaja, también hi ha gent que treballa per altres i és una meravella...
Imatge

Imatge
Petita83

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants