Autor: Bianny » dt. març 17, 2009 4:28 pm
Autor: *Alba* » dt. març 17, 2009 5:25 pm
Bianny ha escrit:los mios seran algo asi!!
Autor: jomi » dc. març 18, 2009 6:57 pm
*Alba* ha escrit:Que lujerio!!! jajaja... jo n'he vist uns del majorica molt macos!!!
Us agraden? A mi potser m'agraden més els segons....
Autor: *Alba* » dj. març 19, 2009 9:34 am
jomi ha escrit:*Alba* ha escrit:Que lujerio!!! jajaja... jo n'he vist uns del majorica molt macos!!!
Uoooooooo!!
Alba! M'agraden molt! Jo també voldria algo així, diferent, perquè segons què em compre no m'ho tornaré a posar
Autor: jomi » dj. març 19, 2009 12:40 pm
*Alba* ha escrit:jomi ha escrit:*Alba* ha escrit:Que lujerio!!! jajaja... jo n'he vist uns del majorica molt macos!!!
Uoooooooo!!
Alba! M'agraden molt! Jo també voldria algo així, diferent, perquè segons què em compre no m'ho tornaré a posar
Es que a mi m'agraden una mica diferents.. el meu vestit no és convencional i una arrecada clàssica no m'hi quedaria bé! PENSO!
He trobat alguna altra d'Swarovski.... que us semblen aquests?? Es que la meva faldilla fa un quadret... i penso que aquest estil també li quedaria bé!
O com els 2 ultims que poso... sempre porto unes arrecades iguals pero sense els brillants o perles... també serien molt adequades i no em veuria gens extranya no?
Autor: *Alba* » dj. març 19, 2009 12:42 pm
jomi ha escrit:*Alba* ha escrit:jomi ha escrit:*Alba* ha escrit:Que lujerio!!! jajaja... jo n'he vist uns del majorica molt macos!!!
Uoooooooo!!
Es que a mi m'agraden una mica diferents.. el meu vestit no és convencional i una arrecada clàssica no m'hi quedaria bé! PENSO!
He trobat alguna altra d'Swarovski.... que us semblen aquests?? Es que la meva faldilla fa un quadret... i penso que aquest estil també li quedaria bé!
O com els 2 ultims que poso... sempre porto unes arrecades iguals pero sense els brillants o perles... també serien molt adequades i no em veuria gens extranya no?
Les primeres, terceres i últimes, també m'agraden!!!!
Autor: *Alba* » dj. març 19, 2009 12:46 pm
jomi ha escrit:D'on són les primeres i les terceres?
Autor: jomi » dj. març 19, 2009 12:52 pm
Autor: LUNA15_BCN » dj. març 19, 2009 3:39 pm
Autor: LABANDA » dj. març 19, 2009 7:31 pm
Autor: *Alba* » dj. març 19, 2009 11:21 pm
LABANDA ha escrit:Alba, a la joieria Uró al c/ guimerà n'hi han unes a l'aparador similars a les últimes! jo me les vaig mirar per mi! son senzilletes...
Autor: *Alba* » dj. març 19, 2009 11:26 pm
LABANDA ha escrit:Alba, a la joieria Uró al c/ guimerà n'hi han unes a l'aparador similars a les últimes! jo me les vaig mirar per mi! son senzilletes...
Autor: jomi » dl. març 23, 2009 8:54 pm
Autor: *Alba* » dl. març 23, 2009 9:26 pm
jomi ha escrit:Alba!! Avui m'he probat les arrecades que vas posar , les primeres i les terceres!
Són molt xules, però em veia molta pedra, sobretot les segones, potser és perquè m'he probat un color or i de les primeres el blanc. Em veia millor les primeres
Autor: jomi » dl. març 23, 2009 9:49 pm
*Alba* ha escrit:jomi ha escrit:Alba!! Avui m'he probat les arrecades que vas posar , les primeres i les terceres!
Són molt xules, però em veia molta pedra, sobretot les segones, potser és perquè m'he probat un color or i de les primeres el blanc. Em veia millor les primeres
A si?? on te les has provat?? Aix jo no sé si al final em miraré alguna cosa amb tanta pedra tampoc... he de mirar!! però això serà lo ultim potser!!! vull mirar tot l'estiu!!! :D
Autor: silvia y sergio » dt. març 24, 2009 8:00 pm
dym ha escrit:Estos son los mios...
Autor: *Alba* » dc. març 25, 2009 11:25 am
jomi ha escrit:*Alba* ha escrit:jomi ha escrit:Alba!! Avui m'he probat les arrecades que vas posar , les primeres i les terceres!
A si?? on te les has provat?? Aix jo no sé si al final em miraré alguna cosa amb tanta pedra tampoc... he de mirar!! però això serà lo ultim potser!!! vull mirar tot l'estiu!!! :D
A Girona, al carrer nou. Però tu no ets de Girona,no?
Autor: *Alba* » dc. març 25, 2009 11:26 am
silvia y sergio ha escrit:dym ha escrit:Estos son los mios...
Hola!! estos son los que lleve yo el dia de mi boda!!!
Me encantan!