Raimon Bundó

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: Ines » dl. feb. 20, 2006 10:02 am

Hola Montserrat!!

Molt be, molt be! Estic emocionada!! Vaig anar a fer la 1ª proba, pero em vaig oblidar de portar la càmara i no tinc cap foto! Estic encantada, els de R.Bundó son super-amables i el vestit és preciós.
Jo volia alguna cosa original, amb un toc de color o alguna cosa aixi, pero al final, despres de molt probar, em quedo amb un vestit blanc blanc (com son les coses!).
Es mooooolt romantic!! Es de gasa, sense gens de cua (aixo ho tenia clar desde el principi) i... bé, es una mica dificil d'explicar, a veure si faig fotos a la pròxima proba!!

Saps que durant la proba estava la Sra. Bundó en persona? Em va fer molta gràcia coneixer-la!
Ines
:: núvia rookie

Entrades: 101
Membre des de: dj. oct. 27, 2005 5:04 pm

EntradaAutor: MONTSERRAT » dl. feb. 20, 2006 5:36 pm

Hola Inéééés!

Que bé! Tinc ganes de veure't en una foto, noia! La descripció que m'has fet revela un vestit mooolt maco! Deus estar preciosa!!! Que bo lo de la Sra. Bundó!

Com ho portes tot? Controlat? Tranquil·la?

Se't va acostant la data eh? Molts petons!!!
Imatge
MONTSERRAT
:: núvia experimentada

Entrades: 487
Membre des de: dj. juny 09, 2005 8:20 pm

EntradaAutor: Ines » dt. feb. 21, 2006 11:47 am

Hola Montserrat!!

Si, encara em queden 3 setmanes per la proxima proba o sigui que la foto trigara una miqueta!

El casament està bastant controlat: la cerimonia, la festa, el vestit...

El que tinc absolutament descontrolat es el pis!! Estic desesperada! Ja ho vaig escriure ahir en un post a l'apartat de "Mi casita", explicava que el paleta m'havia confirmat que no acabarien a temps i que quan vagi a viure a casa em sembla que encara estaràn els paletes pel mig, Ahrggg!!!! Quina ràbia!! El dissabte estava desesperada i no parava de plorar, ara mira, m'ho prenc amb més filosofia!

Que tal pels USA? On esteu exactament? Jo vaig estar uns messos a Cincinnati perque treballava per una empresa d'allà i al'hivern feia un fred horroros!
Ines

EntradaAutor: EDAE » dt. feb. 21, 2006 11:53 am

Ines, en el foro del 2006 hi ha un post que posa Coctel. és d'una noia que vol fer un casament com tu (a peu dret ...) li he dit que tu ho feies, però no sé si trobarà el post on sols escriure.
EDAE
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Ines » dt. feb. 21, 2006 12:07 pm

Si, gracies EADE, ja ho he trobat i li he contestat!

Nena! Quina memòria! M'he sorprès que te'n recordessis que jo sóc la que faig el dinar de peu!!
Ines

EntradaAutor: EDAE » dt. feb. 21, 2006 1:29 pm

Es que em va fer gràcia pq és una idea que voliem fer nosaltres per no anar a un restaurant d'aquests que són fabriques de bodes! Però al final ho fem en un restaurant que ens agrada molt!
EDAE

EntradaAutor: Visitant » dt. feb. 21, 2006 1:45 pm

si, ja ens hem trobat! gràcies per les idees!
Visitant

EntradaAutor: MONTSERRAT » dt. feb. 21, 2006 4:37 pm

Bueno Inés esperaré esperaré! jejeje!!!

TGI busques vestit estil eivissenc, crec? En Bundó eivissencs eivissencs no, però de diferents sí que en té! aiiii... és que m'agrada tant bundó que no paro de recomernar-lo!

Inés, quin pal amb el pis! Nosaltres no tindrem paletes... però la veritat no sé si arribarem a temps de fer-ho tot! Amb l'estiu pel mig em fa una por...

Estem a l'Estat de Pennsylvania, el poble es diu State College... va nèxier a arrel de la Universitat. Està fent un hivern molt estrany, tothom diu que no és normal tanta bonança! Encara que l'excepció ha estat aquest finde... -15º!!! Ara són les 10h i estem a -3.... encara!

Veig que vas tornar a casa.. nosaltres també, ho tenim molt clar, per una temporadeta sí, és una boníssima experiència però per viure a Casa Nostra!

PETONS
Imatge
MONTSERRAT

EntradaAutor: Visitant » dt. feb. 21, 2006 4:43 pm

si? i de quins preus parlem????
Visitant

EntradaAutor: MONTSERRAT » dt. feb. 21, 2006 4:45 pm

Si también tens raó! Es disparen. :-/
Imatge
MONTSERRAT

EntradaAutor: Visitant » dt. feb. 21, 2006 4:49 pm

ooooooooo, llavors no :--( però els he mirat i eren preciosos! però jo busco alguna cosa més senzilleta.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. feb. 21, 2006 11:56 pm

Hola noies, acabo de descobrir aquest post!!!

Jo també em faig el vestit a Bundó, però tampoc he vist el meu vestit a cap fotografia ni sé com es diu!!! Fins a l'abril no tinc la 1ª prova!!! Tinc unes ganes ja!!!!
Visitant

EntradaAutor: MONTSERRAT » dc. feb. 22, 2006 1:05 am

Sandra que guai!!! Una altra núvia Bundó! Jo el model sí que el sé, el Minerva de la Tardor'05 però no sortia a la web. Ma mare té la foto del book, però de totes maneres prefereixo que no aparegui res per aquí... que l'Isi amb el títol tan clar del post podria entrar a fer una ullada.

Si el nòvio no us entra pengeu fotos quan feu la propera prova eh? Jo la tinc al juny... quan torni. Si els nòvios poden espiar ens ho podem enviar per privat o mail.

Quines ganes de veure'us!
Imatge
MONTSERRAT

EntradaAutor: Visitant » dc. feb. 22, 2006 1:16 pm

Si, quasi millor per privat o per mail pq jo sé que la meva parella de tant en tant fa una ullada pel fòrum pq sap que m'hi passo moltes estones!! Je, je!!

Però jo fins a finals d'abril...
Visitant

EntradaAutor: EDAE » dl. feb. 27, 2006 11:35 am

Montserrat, al final no em quedo aquell vestit!! Tot i que serà per l'estil!!
EDAE

EntradaAutor: Carla2006 » dl. feb. 27, 2006 5:00 pm

EDAE! com es el vestit? tens alguna foto???
Fins ara
Carla
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Carla2006
:: núvia experta

Entrades: 624
Membre des de: dj. set. 01, 2005 9:04 am

EntradaAutor: MONTSERRAT » dl. feb. 27, 2006 5:29 pm

Ei EDAE!!! Segur que encara et sentarà més bé!!! Quin és? És un Bundó o és de la botiga nova on havies d'anar!

BESETS!
Imatge
MONTSERRAT

EntradaAutor: a28 » dl. feb. 27, 2006 8:13 pm

ei si edae ja tens vestit¿¿?????? :hmm:: :hmm::
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: EDAE » dt. feb. 28, 2006 10:50 am

Ostres, quina expectació!!!

No, no és de Bundó. És una noia de Banyoles que els fa i disenya ella. A partir d'una faldilla que tenia allà per emprobar, vam anar decidint el cos, etc.
Ara, el dia de la primera proba acabarem de decidir què fem amb la faldilla. Hi ha dues opcions el color sempre és daurat, i el cos daurat amb una blonda per sobre.I la faldilla, opció a) llisa, però a baix fa tres sobreposicions (com si fossin tres faldilles). Opció b) llisa fins als peus, i la mateixa blonda del cos fer una "faldilla" per sobre i recollida a un costat.

No sé si m'he explicat bé, però és que no puc posar fotos pq no en tinc. El dia de la primera proba ja me'n faré!!!
EDAE

EntradaAutor: Carla2006 » dt. feb. 28, 2006 11:06 am

si que t'has explicat bé!!! però una imatge val més que mil paraules!!! O sigui que ens esperarem a la primera prova!!!
Segur que estas genial!
Felicitats guapa
Ptons
Carla
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Carla2006

Entrades: 624
Membre des de: dj. set. 01, 2005 9:04 am