Autor: nur_jor » dv. jul. 24, 2009 12:14 pm
Autor: Eli Girona » dv. jul. 24, 2009 1:19 pm
Petita83 ha escrit:annalleida ha escrit:, el 5 és el Camelia. jo no m'el vaig emprovar pero també m'agrada molt i a l'octubre és un dels que em probaré. em feia por els volants, que no es veies molt volant i la faldilla molt inflada. keda bé???? sinceremanet m'agrada molt.
besitos
Queda molt i molt xulo!!!!!!!
jo si no canvio d'opinio la setmana vinent vaig a fer la reserva, el que trobo que demanen massa paga i señal, em demanen 800€!!!!
Autor: Petita83 » dv. jul. 24, 2009 10:20 pm
Eli Girona ha escrit:Petita83 ha escrit:Eli Girona ha escrit:annalleida ha escrit:hola Eli, el 5 és el Camelia. jo no m'el vaig emprovar pero també m'agrada molt i a l'octubre és un dels que em probaré. em feia por els volants, que no es veies molt volant i la faldilla molt inflada. keda bé???? sinceremanet m'agrada molt.
besitos
Queda molt i molt xulo!!!!!!!
jo si no canvio d'opinio la setmana vinent vaig a fer la reserva, el que trobo que demanen massa paga i señal, em demanen 800€!!!!
800€!!!!!!!!!!!??????????? La mare!!!
Encara que normalment es fan 3-4 pagaments i solen ser la part proporcional del vestit (1/3 o 1/4 del total).
Eli tu quin et quedes que ja el reservaràs? De l'avanç de la nova col·lecció?
Wapi jo suposo que anire a reservar aquesta setmana el Camelia de RC 2010, ara el Galera de pronovias tmb m'agrada!!!!!
Autor: annalleida » ds. jul. 25, 2009 12:10 am
Autor: Petita83 » dl. jul. 27, 2009 12:50 am
nur_jor ha escrit:si que es bonic, si!
Autor: nur_jor » dl. jul. 27, 2009 10:52 am
Petita83 ha escrit:nur_jor ha escrit:si que es bonic, si!
Acabo d'arribar a la conclusió que a no ser que el vestit sigui molt estrafolari... M'AGRADEN TOOOTS!!!!!! El que farà que els trobi macos o lletjos al final serà el preu...definitivament :S
Autor: Petita83 » dl. jul. 27, 2009 2:08 pm
nur_jor ha escrit:Petita83 ha escrit:nur_jor ha escrit:si que es bonic, si!
Acabo d'arribar a la conclusió que a no ser que el vestit sigui molt estrafolari... M'AGRADEN TOOOTS!!!!!! El que farà que els trobi macos o lletjos al final serà el preu...definitivament :S
jajaja! i tambe veure'ls posa'ts, perquè hi ha vestits que son molt macos, però vistos a una mateixa no acaben de convèncer...
jo estava enamorada d'un vestit i no vaig parar fins que me'l vaig anar a provar (pel març... faltant mes d'un any per la boda, jejeje). i quan me'l vaig provar... bua!!!! em vaig desenamorar enseguida!! que malament m'arribava a quedar!!!
jajajaja
Autor: annalleida » dl. jul. 27, 2009 2:39 pm
Autor: Petita83 » ds. ago. 01, 2009 3:22 pm
annalleida ha escrit:ja tinc ganes de tornar a emprovar mes vestits!!!!!
Autor: lluneta29 » dl. ago. 03, 2009 9:37 pm
Petita83 ha escrit:annalleida ha escrit:ja tinc ganes de tornar a emprovar mes vestits!!!!!
HEU VIST LA COL·LECCIÓ D'AIRE?!?!?!?! I ALMA NOVIA?!?!?!?! Ja estan les dues a les webs...DE LES DUES MOLT MILLOR AIRE PERÒ QUE DE LLAAAAAAAAARG
Autor: annalleida » dt. ago. 04, 2009 12:05 am
Autor: lluneta29 » dt. ago. 04, 2009 6:45 pm
Nelly ha escrit:esta genial esta pagina!! con precios y todo!!
Autor: Nelly » dc. ago. 05, 2009 4:19 pm
Autor: lluneta29 » dv. ago. 07, 2009 7:52 pm
Autor: Petita83 » dj. ago. 13, 2009 11:12 pm
lluneta29 ha escrit:JA HAN PENJAT LA NOVA COL.LECCIÓ A LA WEB DE RC!! 2010!!!!![]()
![]()
![]()
![]()