CASAJUANA

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: laiaijavi » dc. maig 23, 2007 9:17 am

Hola noies!

Doncs jo crec que em regalaven el can-can, la lliga i el coixi o els guants, ara no recodrdo!
La veritat es que el meu vestit era dels mes cars, valia 1700€ i cada vegada que puc, m'acosot a l'escaparat de la botiga de Barbera perque el tenen alla posat! La noia em va dir que el vestit agradava molt pero que la gent no el comprava pel preu!!!!!

Quines ganes d¡'emprovar-me'l, oi que si Ilusion?
laiaijavi
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1428
Membre des de: dj. des. 07, 2006 12:37 pm

EntradaAutor: Naiza » dc. maig 23, 2007 10:53 am

holaaa!!!

Cuando teneis vosotras la prueba?? Yo estoy un poquillo nerviosa, la tengo el día 11 de Junio. Y tengo miedo que el vestido no me vaya.
Ya lo teneis todo? Zapatos, ropa interior y el tocado??

:-()-) :-()-) :-()-)
Naiza&Jose
25/08/2007

:-);-):-)
Naiza

Entrades: 8
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 10:56 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: laiaijavi » dc. maig 23, 2007 11:46 am

Yo la tengo el 6 de Julio, y el tocado y los zapatos ya lso tengo, me falta la ropa interior, pero con el vestido creo que no necesito suje, asi que esperare a la prueva para saber si me lo compro no no!
laiaijavi

EntradaAutor: ilusion8 » dc. maig 23, 2007 11:49 am

Doncs sí quines ganes de que arribi la prova, jo la tinc el 6 de juliol.
Laia, quina sort que el teu vestit estigui allà posat, el meu no i no el puc veure, quina rabiaaaaaaaa!!

Naiza, yo sí lo tengo todo ropa interior y zapatos desde febrero, precisamente el sábado me los llevó mi padre al zapatero para ponerle tapas y rallarles la suela para que no me resbale en el caminillo al altar...

Lo que no sé como seran la liga y el cojín, pos oye si lo veo muy cutre lo compro por otro lado que la liga se la regalo a mi mejor amiga y quiero que sea decente, nada de algo feo, y el cojín me lo haría mi suegra, si quiero, así que... el día de la prueba les diré que me lo enseñen para buscar algo por mi cuenta en caso de q no me guste.
TE QUIERO MI NIÑO, Y AMARTE SERÁ MI VIDA.
ilusion8
:: núvia d'argent

Entrades: 2707
Membre des de: dv. set. 22, 2006 8:45 am
Ubicació: BARBERA VALLES

EntradaAutor: ilusion8 » dc. maig 23, 2007 11:54 am

Ah! respecto al pelo, yo no llevaré tocado, sino unas horquillas o algo así de cristal de swaroski, me lo miraré en una tienda de mi barrio que sólo venden complementos de pelo, estan esperando que le lleguen lo de novias, me enseñaron algo de lo que les quedó de la temporada anterior y ahy cosas muy xulas...
ilusion8

EntradaAutor: laiaijavi » dc. maig 23, 2007 12:14 pm

Pues yo estoy enamorada de mi tocado!
laiaijavi

EntradaAutor: ilusion8 » dc. maig 23, 2007 2:55 pm

Pues claro Laia, si yo los veo y me gustan, pero vérmelo puesto, pues ... como que no! si és lo que yo digo sobre gustos colores! lo importante és que te guste a ti, una tiene que ir a gusto consigo misma y ya está.
Además vi la foto de tu tocado y la verdad és que és prcioso
ilusion8

EntradaAutor: ram » dc. maig 23, 2007 3:10 pm

hola Gloria,
he llegit el post, potse em vaig explicar malament, el meu vestit es d'aquesta temporada....el que pasa es que per liquidar-los perque entra la nova temporada els venen més baratos! i es per això que em costa menys que a tu però no perque sigui d'uanltre temporada! el de l'altre temporada valien 595 + arreglos!!Jo no ho sabia ho vaig mirar per internet i me'n vaig assebentar i vaig anar a mirar!! :-/ també acabavem de decidir que ens casavem i per això no vaig amb tanta antel.lació!! la noia m'ho va dir que el vestit valia això així que m'estalviava una pasta!!! em sap greu noia de seguida que ho vaig saber ho vaig posar aqui perque la gent s'enteres!!!! :-(
Pero nena m'ha fet molta gracia que hi hagi algu amb el meu vestit!!!!! per cert tu quan fas les proves, et cases aquest any? jo a l'octubre , el 26 i no vaig la primera prova fins el 15 de setembre!! per si m'engreixo o m'aprimo durant l'estiu!! :-)
ram
:: núvia experimentada

Entrades: 386
Membre des de: dc. març 28, 2007 7:37 pm

EntradaAutor: Gloria D » dc. maig 23, 2007 8:09 pm

Bé, tot té una explicació en aquesta vida, oii?jajaj.Es que quan vaig veure el teu post em va agafar un mal de panxa...A mi també m'ha fet gràcia veure que algú ha agafat el mateix vestit, em començava a semblar que jo era un "bicho raro",jeje. Em caso aquest any, d'aquí exactament dos mesos. La prova la tinc el 31 de maig, o sigui ja!!. A veure que tal em queda.
Gloria D

Entrades: 6
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 4:58 pm

EntradaAutor: ilusion8 » dj. maig 24, 2007 7:03 am

Ostres Ram! tú tens la prova el dia del meu casament!!

Laia, i jo fins el 6 de juliol res de res, a continuar esperant ufffff, que pessada és l´espera, de veritat :--(
ilusion8

EntradaAutor: ram » dj. maig 24, 2007 8:39 am

Doncs bé Gloria quan la tinguis posa fotos ehhh a veure como queda!! per cert el tema sostens que com el portes? es que jo vaig parlar amb la de la botigia i li vaig dir que segurament no en portaria! ella em va dir vols dir que no ensenyaras la pitrera ?? i li vaig pero si me l'ajusteu tampoc tinc molt de pit quedarà perfecte...en fi no se que fins la proba no ho sabre! jo de moment no em compraré cap, hauria de ser d'aquest que es lligan al coll i el vestit té molt d'escot així que crec que no quedaria be!
I de la cua que fas li tallaras un tros....a veure no és molt llarga però es que a mi això de portar cua....no m'acava de convençer....la noia em va dir qeu no li podria tallar gaire perque tampoco en te molta i perdria una mica la forma ...com a molt tres dits...i per això em va dir que no talles res...en fi ja veurem!!! :-)ok:
ram

EntradaAutor: Gloria D » dj. maig 24, 2007 8:47 am

Jo es que tinc bastant pit i si que portaré sostenidor. M'he comprat un de la Belcor, d'aquells que t'els pots posar com vulguis, a veure com queda. La cua l'he deixada tal qual, a mi tampoc m'agraden gaire però l'ha d'aquest vestit tampoc em semblava molt exagerada i a més com es un vestit tan lleuger tampoc molesta molt
Gloria D

Entrades: 6
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 4:58 pm

EntradaAutor: laiaijavi » dj. maig 24, 2007 10:02 am

Jo lo del sostenidor, fins qye no vagi a la prova no se el que fare... la noia em va dir que no necessitava portar res, pero tinc molt de pit i no se fins a quin punt anire còmode!
laiaijavi

EntradaAutor: ram » dj. maig 24, 2007 10:23 am

quin es el teu vestit laia? es per veure la forma a veure si s'asembla al nostre!!
Gracies per dir-me la marca per si de cas he de mirar i no se on anar! els he vist en algunes botigues però ja et dic que fins que no me'l torni a provar sense sosten no sabre si me l'haig de comprar o no!! i això no es fins el 15 de setembre!!!!!
ram

EntradaAutor: laiaijavi » dj. maig 24, 2007 10:33 am

Vaig a veure si el trobo per la web! No tinc cap foto guardada a l'ordinador per si un cas!
laiaijavi

EntradaAutor: laiaijavi » dj. maig 24, 2007 10:35 am

aquest es el meu....
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
laiaijavi

EntradaAutor: ilusion8 » dj. maig 24, 2007 10:39 am

Laia ayyyyyyyyys q wapaaaaaaaaaaaaaaa q aniràs!
ilusion8

EntradaAutor: laiaijavi » dj. maig 24, 2007 10:44 am

Molotes gràcies!

La veirtat es que es tic enamorada del meu vestit, a no ser que quan me'l vegi posat canvii!
laiaijavi

EntradaAutor: ilusion8 » dj. maig 24, 2007 10:46 am

A Mi em passa lo mateix amb el meu, estic com boja. L´altre dia em deia el Miguel "Jolin, parece que te haga más ilusión tu vestido que casarte conmigo", no és això, però quan m´imagino amb el vestit possat els ulls em fan així =0-0-) i faig així >.-<:
ilusion8

EntradaAutor: laiaijavi » dj. maig 24, 2007 10:48 am

Quines ganes.... ojala fos ja juliol i me'l pogues emprovar!
laiaijavi

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 30 visitants