primicia!! rosa clara 2010

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: Petita83 » dt. jul. 07, 2009 10:37 pm

annalleida ha escrit:ai petite83 que et vai dir lluneta. a mi em pesava molt (si parlem del mateix vestit), sóc poca cosa i pesava moltissim!!!!

:-) No et preocupis wapa, som moltes i parlem molt XDDD Oi que ens hem entès? XD Doncs ja està.
Imatge

Imatge
Petita83
:: núvia de platí

Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: anit@ » dc. jul. 08, 2009 1:20 pm

Nenas que chulo el avance!! a mi me gusta alguno!! :-)ok:
Imatge
CRÓNICA Anit@.................. viewtopic.php?f=50&t=22175
anit@
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3253
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 8:31 pm

EntradaAutor: ninembo » dc. jul. 08, 2009 9:38 pm

lluneta29 ha escrit:Noooo si jo sóc més clàssica, amb RC m'aconformo... jejeje però merci de totes maneres. Si trobo algún de noviad'art que m'agrada m'hi aproparia però no crec! :-))

Azahara abans era Pronovias; després portaven vestits de Pronovias, La Sposa i d'altres, etc... són tipus clàssic. No sé si encara els porten, els que sé segur que porten són els que vulguis de Pepe Botella i, la majoria de vestits que tenen són de tipus clàssic. També et feien vestits a mida (modista), però no sé si ho continuen fent.
Per tracte i preu tinc moltes amigues que ho han acabat agafant aquí o a la Cymbeline, que abans estava també a Sant Andreu, ara només hi ha per la Diagonal (no sé segur on és ni sé quins vestits tenen).

No sé perquè, però trobo més clàssic Pronovias que RC, igual m'equivoco es clar.
Sort amb les reserves!, a veure si et poden coincidir al mateix dia!!!!!!!!
Imatge
ninembo
:: núvia experimentada

Entrades: 352
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 11:11 pm

EntradaAutor: Petita83 » dc. jul. 08, 2009 11:08 pm

ninembo ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Noooo si jo sóc més clàssica, amb RC m'aconformo... jejeje però merci de totes maneres. Si trobo algún de noviad'art que m'agrada m'hi aproparia però no crec! :-))

Azahara abans era Pronovias; després portaven vestits de Pronovias, La Sposa i d'altres, etc... són tipus clàssic. No sé si encara els porten, els que sé segur que porten són els que vulguis de Pepe Botella i, la majoria de vestits que tenen són de tipus clàssic. També et feien vestits a mida (modista), però no sé si ho continuen fent.
Per tracte i preu tinc moltes amigues que ho han acabat agafant aquí o a la Cymbeline, que abans estava també a Sant Andreu, ara només hi ha per la Diagonal (no sé segur on és ni sé quins vestits tenen).

No sé perquè, però trobo més clàssic Pronovias que RC, igual m'equivoco es clar.
Sort amb les reserves!, a veure si et poden coincidir al mateix dia!!!!!!!!

Ninembo aprofito els teus coneixements sobre les botigues >.-<: és bo saber tot això :-) Arribat el punt penso mirar tantes botigues de núvies que no deixaré "titere con cabeza" per molt que RC m'encanti.

también he de dir que comparant col·leccions RC es força moderniki i la compararia amb alguns models de Manuel Mota, no tots, més que no pas amb Pronovias, que la vec força conservadora aquest any (del poc que he pogut veure)
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: ninembo » dj. jul. 09, 2009 8:09 am

Petita83 ha escrit:Pronovias, que la vec força conservadora aquest any (del poc que he pogut veure)

És la mateixa sensació que em queda a mi després de lo que anat veient, que de moment es poc :star:: :star:: :star::
Acabarem marejades...
Imatge
ninembo

EntradaAutor: Petita83 » dj. jul. 09, 2009 8:42 am

ninembo ha escrit:
Petita83 ha escrit:Pronovias, que la vec força conservadora aquest any (del poc que he pogut veure)

És la mateixa sensació que em queda a mi després de lo que anat veient, que de moment es poc :star:: :star:: :star::
Acabarem marejades...

Doncs espera quan arribi Setembre i tinguin tot a tot arreu XDDD Crec que tenim per unes setmanes d'anar buscant a no ser que tinguem una idea molt clara :-/
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: annalleida » dj. jul. 09, 2009 8:50 pm

mirant una revista vaig veure que la paula echevarria es la nova imatge d'aire. fins aquí bé. la sorpresa va ser quan vaig veure el vestit de festa que portava, suposadament d'aire. és un model de nuvia de la col.lecció 2010 de RC two, mel vaig emprovar i m'agradava molt pk era tot seda bambú. ho he trovat bastant fort ja que imagineu que una invitada el porti com a fest en negre i blanc i la nuvia el mateix en blanc!!!!!
us poso la foto del de festa
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: Petita83 » dj. jul. 09, 2009 9:18 pm

annalleida ha escrit:mirant una revista vaig veure que la paula echevarria es la nova imatge d'aire. fins aquí bé. la sorpresa va ser quan vaig veure el vestit de festa que portava, suposadament d'aire. és un model de nuvia de la col.lecció 2010 de RC two, mel vaig emprovar i m'agradava molt pk era tot seda bambú. ho he trovat bastant fort ja que imagineu que una invitada el porti com a fest en negre i blanc i la nuvia el mateix en blanc!!!!!
us poso la foto del de festa

Aquest és un dels problemes que trobo a determinats vestits, que no es veuen prou de cerimònia (o sigui, de núvia) i que si mentalment els hi poso un altre color...SEMBLEN UN VESTIT DE FESTA, com tu dius Anna...home, sincerament, per la núvia ha de ser molt frustrant que pul·luli pel saló un vestit com el que duu en altres colors...i més pq aquell dia és per a desmarcar-se de la resta i ser la reina de la festa...

Fins i tot diré que hi ha vestits del grup Clarà que fan més per a festa que per a núvia... però vaja, és una cosa de les que tindré en compte arribat el moment...NO DUR UN VESTIT SUSCEPTIBLE A SER DUT PER UNA CONVIDADA :-)ok:
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: annalleida » dj. jul. 09, 2009 11:49 pm

es que no sha penjat bé el vestit, és aquest
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
annalleida

EntradaAutor: ninembo » dv. jul. 10, 2009 5:43 pm

Petita83 ha escrit:Fins i tot diré que hi ha vestits del grup Clarà que fan més per a festa que per a núvia... però vaja, és una cosa de les que tindré en compte arribat el moment...NO DUR UN VESTIT SUSCEPTIBLE A SER DUT PER UNA CONVIDADA :-)ok:

Doncs teniu raó, és per pensar-ho... :hmm::

Espero que no ens veiem en aquesta situació.. :: orrr::
Imatge
ninembo

EntradaAutor: Petita83 » dv. jul. 10, 2009 8:50 pm

ninembo ha escrit:
Petita83 ha escrit:Fins i tot diré que hi ha vestits del grup Clarà que fan més per a festa que per a núvia... però vaja, és una cosa de les que tindré en compte arribat el moment...NO DUR UN VESTIT SUSCEPTIBLE A SER DUT PER UNA CONVIDADA :-)ok:

Doncs teniu raó, és per pensar-ho... :hmm::

Espero que no ens veiem en aquesta situació.. :: orrr::

Sempre ens quedaran les amenaces i coaccions per evitar-ho o optar per despilotar la convidada en qüestió ;)... Xo millor que no passi...:)
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: gina_christian » dc. jul. 15, 2009 9:30 pm

Guapes...
si hi ha alguna que es vol emprobar algun vestit de rosa clara de la col.leccio del 2009 que no s'adormi.. que al setembre ja treuen tota la col.leccio per treure la nova..

encara que ara hi ha a les botigues l'avanç del 2010, aixi que encara que no surti a la web a les botigues ja us podeu emprobar l'avanç.
gina_christian
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6540
Membre des de: dl. oct. 20, 2008 11:17 am

EntradaAutor: annalleida » dj. jul. 16, 2009 1:46 am

hola gina!!! i que tal per RC??? jo vaig nar a la de Diagonal i molt bé. quins vestits t'has provat???? a mi em van encantar!!!!
annalleida

EntradaAutor: annalleida » dj. jul. 16, 2009 3:32 am

hola nenes!!!!
tinc una pregunta: com més miro les fotos de l'avanç de RC més m'agrada el 4rt vestit (palabra d'honor i la faldilla com si estigues tallada en puntxes). Algú sap com es diu i quan val???
annalleida

EntradaAutor: Petita83 » dj. jul. 16, 2009 7:15 pm

annalleida ha escrit:hola nenes!!!!
tinc una pregunta: com més miro les fotos de l'avanç de RC més m'agrada el 4rt vestit (palabra d'honor i la faldilla com si estigues tallada en puntxes). Algú sap com es diu i quan val???

Per part meva, Anna, ni idea... :-/ Potser alguna de les noies que ja s'hagi provat l'avanç o hagi tingut l'opció de veure el catàleg :hmm::
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: Eli Girona » dv. jul. 17, 2009 8:01 am

Hola macas,
Eli Girona l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 26, 2009 8:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ja queda menys!!!!
Eli Girona

Entrades: 39
Membre des de: dl. juny 29, 2009 7:35 pm

EntradaAutor: Eli Girona » dv. jul. 17, 2009 8:05 am

Hola Anna doncs jo vaig anar ahir a provar vestits al rc com dius que es el vestit? per veure si et puc ajudar...
ja queda menys!!!!
Eli Girona

EntradaAutor: annalleida » dv. jul. 17, 2009 8:26 am

hola El!!!!
i com és el que et va agradr???? el k m'agrada molt en foto és el 4rt vestit que està penjat a la 1era pagina d'aquest tema. palabra d'honor i amb "puntxes". ja m'he provat vestits de RC 2010 pero s'aquest ni em vaig fixar.
annalleida

EntradaAutor: Eli Girona » dv. jul. 17, 2009 10:18 am

annalleida ha escrit:hola El!!!!
i com és el que et va agradr???? el k m'agrada molt en foto és el 4rt vestit que està penjat a la 1era pagina d'aquest tema. palabra d'honor i amb "puntxes". ja m'he provat vestits de RC 2010 pero s'aquest ni em vaig fixar.

Anna soc una mica nova en el foro i no se com ho haig de mirar ( a la 1ra pag d'aquest tema no ho veig)
ja queda menys!!!!
Eli Girona

EntradaAutor: Eli Girona » dv. jul. 17, 2009 10:21 am

annalleida ha escrit:i com és el que et va agradr???? el k m'agrada molt en foto és el 4rt vestit que està penjat a la 1era pagina d'aquest tema. palabra d'honor i amb "puntxes". ja m'he provat vestits de RC 2010 pero s'aquest ni em vaig fixar.
Eli Girona l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 26, 2009 8:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ja queda menys!!!!
Eli Girona

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants