annalleida ha escrit:ai petite83 que et vai dir lluneta. a mi em pesava molt (si parlem del mateix vestit), sóc poca cosa i pesava moltissim!!!!

Autor: Petita83 » dt. jul. 07, 2009 10:37 pm
annalleida ha escrit:ai petite83 que et vai dir lluneta. a mi em pesava molt (si parlem del mateix vestit), sóc poca cosa i pesava moltissim!!!!
Autor: ninembo » dc. jul. 08, 2009 9:38 pm
lluneta29 ha escrit:Noooo si jo sóc més clàssica, amb RC m'aconformo... jejeje però merci de totes maneres. Si trobo algún de noviad'art que m'agrada m'hi aproparia però no crec!
Autor: Petita83 » dc. jul. 08, 2009 11:08 pm
ninembo ha escrit:lluneta29 ha escrit:Noooo si jo sóc més clàssica, amb RC m'aconformo... jejeje però merci de totes maneres. Si trobo algún de noviad'art que m'agrada m'hi aproparia però no crec!
Azahara abans era Pronovias; després portaven vestits de Pronovias, La Sposa i d'altres, etc... són tipus clàssic. No sé si encara els porten, els que sé segur que porten són els que vulguis de Pepe Botella i, la majoria de vestits que tenen són de tipus clàssic. També et feien vestits a mida (modista), però no sé si ho continuen fent.
Per tracte i preu tinc moltes amigues que ho han acabat agafant aquí o a la Cymbeline, que abans estava també a Sant Andreu, ara només hi ha per la Diagonal (no sé segur on és ni sé quins vestits tenen).
No sé perquè, però trobo més clàssic Pronovias que RC, igual m'equivoco es clar.
Sort amb les reserves!, a veure si et poden coincidir al mateix dia!!!!!!!!
Autor: ninembo » dj. jul. 09, 2009 8:09 am
Petita83 ha escrit:Pronovias, que la vec força conservadora aquest any (del poc que he pogut veure)
Autor: Petita83 » dj. jul. 09, 2009 8:42 am
ninembo ha escrit:Petita83 ha escrit:Pronovias, que la vec força conservadora aquest any (del poc que he pogut veure)
És la mateixa sensació que em queda a mi després de lo que anat veient, que de moment es poc![]()
![]()
![]()
Acabarem marejades...
Autor: annalleida » dj. jul. 09, 2009 8:50 pm
Autor: Petita83 » dj. jul. 09, 2009 9:18 pm
annalleida ha escrit:mirant una revista vaig veure que la paula echevarria es la nova imatge d'aire. fins aquí bé. la sorpresa va ser quan vaig veure el vestit de festa que portava, suposadament d'aire. és un model de nuvia de la col.lecció 2010 de RC two, mel vaig emprovar i m'agradava molt pk era tot seda bambú. ho he trovat bastant fort ja que imagineu que una invitada el porti com a fest en negre i blanc i la nuvia el mateix en blanc!!!!!
us poso la foto del de festa
Autor: annalleida » dj. jul. 09, 2009 11:49 pm
Autor: ninembo » dv. jul. 10, 2009 5:43 pm
Petita83 ha escrit:Fins i tot diré que hi ha vestits del grup Clarà que fan més per a festa que per a núvia... però vaja, és una cosa de les que tindré en compte arribat el moment...NO DUR UN VESTIT SUSCEPTIBLE A SER DUT PER UNA CONVIDADA
Autor: Petita83 » dv. jul. 10, 2009 8:50 pm
ninembo ha escrit:Petita83 ha escrit:Fins i tot diré que hi ha vestits del grup Clarà que fan més per a festa que per a núvia... però vaja, és una cosa de les que tindré en compte arribat el moment...NO DUR UN VESTIT SUSCEPTIBLE A SER DUT PER UNA CONVIDADA
Doncs teniu raó, és per pensar-ho...![]()
Espero que no ens veiem en aquesta situació..
Autor: gina_christian » dc. jul. 15, 2009 9:30 pm
Autor: annalleida » dj. jul. 16, 2009 1:46 am
Autor: annalleida » dj. jul. 16, 2009 3:32 am
Autor: Petita83 » dj. jul. 16, 2009 7:15 pm
annalleida ha escrit:hola nenes!!!!
tinc una pregunta: com més miro les fotos de l'avanç de RC més m'agrada el 4rt vestit (palabra d'honor i la faldilla com si estigues tallada en puntxes). Algú sap com es diu i quan val???
Autor: Eli Girona » dv. jul. 17, 2009 8:01 am
Autor: Eli Girona » dv. jul. 17, 2009 8:05 am
Autor: annalleida » dv. jul. 17, 2009 8:26 am
Autor: Eli Girona » dv. jul. 17, 2009 10:18 am
annalleida ha escrit:hola El!!!!
i com és el que et va agradr???? el k m'agrada molt en foto és el 4rt vestit que està penjat a la 1era pagina d'aquest tema. palabra d'honor i amb "puntxes". ja m'he provat vestits de RC 2010 pero s'aquest ni em vaig fixar.
Autor: Eli Girona » dv. jul. 17, 2009 10:21 am
annalleida ha escrit:i com és el que et va agradr???? el k m'agrada molt en foto és el 4rt vestit que està penjat a la 1era pagina d'aquest tema. palabra d'honor i amb "puntxes". ja m'he provat vestits de RC 2010 pero s'aquest ni em vaig fixar.