lluneta29 ha escrit:Nenes pos jo l'altre dia tota envalentonada vaig entrar a la botiga de pronovias de lleida i en poques paraules em van dir que tornés al setembre que encara tenia molt de temps, em vaig kdar amb el moc

així que res passo d'entrar a cap tenda més perquè em digui que torni al setembre que encara tinc temps... a aguantar-se se ha dicho... no sé si a barcelona passa el mateix, estik per escapar-me un dia a vere què...
pero quines poques ganes de treballar!!!! tindran morro........i no hi ha un altre botiga?
tu ni caso....si vols emprobar-te dons demana hora, aquí a Sabadell em van dir que aquest avançament era una petita col.lecció i que potser al septembre treurien algun vestit.
aixó no crec que sigui veritat, m'ho va dir perquè anés a emprobar-me!!! pensa que (em sembla) són els únics que ja tenen la col.lecció 2010 a les botigues, amb lo qual si t'el compres ara, no aniràs al septembre a la competència.
lluneta29, si tens ganes d'emprobar-te vestits vine cap aquí!! que seràs molt ben rebuda!!!