Autor: Visitant » dl. nov. 27, 2006 9:43 am
Hola guapes!! Ja tinc vestit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Em pensava que això de la "sensació" era una cosa massa romàntica, però no!! Jo ho vaig sentir!!!
Us explico amb detall!
Vam començar la ruta per Pronovias de Pg de Gràcia, i com que no teníem hora ens vam apuntar per al cap d'una estona. Així que vam aprofitar i vam anar a Casajuana, per provar. Allà vaig trobar molts vestits, pero malauradament de l'estil que m'agradaven (tipus San Patrick) no en tenien de la meva talla. Cap problema, jo vaig acceptar a provar el que em portessin ma mare i la dependenta... alguns horrorrosos, però al final l'últim, em va fer posar els pèls de punta... bon senyal!
Vam sortir, i de seguida vam marxar cap a Pronovies, i el cas és que ens van tractar molt bé. La noia que ens va tocar, un encant, però els vestits, petitets, petitets (38 i 40)... així és que me'ls anava posant per davant i així me'ls veia, més o menys!! N'hi havia un parell que ens agradaven, però clar, sense veure'ls una mica més a lloc, no ens vam atrevir a dir el sí.
A continuació vam arribar-nos a Raimon Bundó de Tusset, però tancar. Al costat, un parell de boutiques amb vestits de núvia. Me'n vaig intentar provar uns de la Sposa i san Patrick, però també per sobre. I res!
Així qeu vam anar a dinar i a la tarda a primera hora vam, tornar a Casajuana. Vam triar nous models i el que ens havia agradat al matí, el vam deixar per l'últim. I en definitiva... aquest va ser, la primera impressió va ser la bona... ma mare i jo amb els ulls negats, veient-me.... oh! Quina passada... a més em vaig poder provar la meva talla i fins i tot em sobrava!!
Us recomano que passeu per allà, ja que si bé la botiga no és gaire maca, tenen molts models de vestits, alguns una mica "quecos" però de tots els estils. A més, a mi per tornar el mateix dia i decidir-me a comprar, em regalen el can-can, la lliga i el coixí dels anells! I tot a un preu fantàstic, ja que el vestit que m'he triat ve amb un xal! Res, que en un altre post us explico com és el vestit, ja que la crònica se m'ha allargat!! I a veure si el trobo per internet pq les fotos són fatals!
FIns ara!!!