primicia!! rosa clara 2010

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: Petita83 » dg. juny 28, 2009 10:41 pm

lluneta29 ha escrit:
Petita83 ha escrit:Woleeeeeeeeeeeeeees!!!

Com ha provat el cap de setmana? Pel que vec ha servit per augmentar el mono de vestits XDDDD

Què fort m'ha semblat que tinguin les agendes tan plenes a RC Diagonal O_O M'heu deixat de pedra...

M'ha a nat bé no em puc queixar la veritat pero només falta ma sogra dient quan anirem a mirar vestits per augmentar la meva dèria!!! jejejejeje :-)ok: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Acostuma a passar que per tot arreu et llencin missatges subliminals XDDD Costa resistir la temptació xDDDDDDD

Per cert, vosaltres anireu amb la sogra a mirar vestit? Es que jo la conec i sé que podem acabar malament...Més que res pq de bones a primera ja em va preguntar quin vestit m'agradava i quan li vaig respondre que els que són tipus paraula d'honor i tal m'espeta "Doncs els paraula d'honor són una merda pq no paren de caure..." :-/ Imagineu-vos que tots els que jo em vull provar són així...com li ho faig entendre...a més ella troba que RC és massa cara i no val la pena...no entèn que em pugui fer il·lusió un vestit de RC...sigui com sigui...que no em vec anant amb ella...EM FA TEMER EL PITJOR :.0.-0.:
Imatge

Imatge
Petita83
:: núvia de platí

Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: annalleida » dl. juny 29, 2009 7:47 am

hola petita 83, jo no i ha nat amb la meva sogra. vaig na amb la mama i una cosina. si ha de trovar tantes pegues no te l'emportis!!!!!!!!!!!
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: lluneta29 » dl. juny 29, 2009 10:10 am

Petita83 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
Petita83 ha escrit:Woleeeeeeeeeeeeeees!!!

Com ha provat el cap de setmana? Pel que vec ha servit per augmentar el mono de vestits XDDDD

Què fort m'ha semblat que tinguin les agendes tan plenes a RC Diagonal O_O M'heu deixat de pedra...

M'ha a nat bé no em puc queixar la veritat pero només falta ma sogra dient quan anirem a mirar vestits per augmentar la meva dèria!!! jejejejeje :-)ok: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Acostuma a passar que per tot arreu et llencin missatges subliminals XDDD Costa resistir la temptació xDDDDDDD

Per cert, vosaltres anireu amb la sogra a mirar vestit? Es que jo la conec i sé que podem acabar malament...Més que res pq de bones a primera ja em va preguntar quin vestit m'agradava i quan li vaig respondre que els que són tipus paraula d'honor i tal m'espeta "Doncs els paraula d'honor són una merda pq no paren de caure..." :-/ Imagineu-vos que tots els que jo em vull provar són així...com li ho faig entendre...a més ella troba que RC és massa cara i no val la pena...no entèn que em pugui fer il·lusió un vestit de RC...sigui com sigui...que no em vec anant amb ella...EM FA TEMER EL PITJOR :.0.-0.:

Jo és que no tinc cap queixa de ma sogra així que me la puc emportar a tot arreu, de moment, pq mai se sap... així que si, anirem amb ma mare, ma germana i ma sogra... jejeeje ::love:: Les amigues no encara que volen venir sinó la sorpresa desapareix i no mola... :-)
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ninembo » dl. juny 29, 2009 6:10 pm

Doncs jo, per sort o per desgràcia, no puc anar ni amb la mare, que està una mica paxuxa fa 2 anys, ni amb la sogra, que és minusvàlida, tot i que li encantaria, però sempre diu que no vol molestar i tot això...

Com que no tinc més família a Barcelona (excepte pares, germà...), tinc que tirar d'amigues. De moment he anat amb una i n'hi han dos més que volen venir, però es clar, que no vull tanta gent per això de la sorpresa. Com que la primera visita va ser només veure el catàleg i em vaig emprovar el 1er vestit!!! que no em va agradar gens... encara puc fer una tria entre qui vull que vingui al final.
Em sembla que agafaré a 2 d'elles: la 1a perquè sempre té el cap al seu lloc i és més realista, a banda de que sempre ho compra tot més barat (no sé com s'hu munta!!!!) i l'altre perquè et diu les veritats a la cara i sé que quan no li agradi algún m'ho dirà, encara que jo em vegi bé amb ell.

Així estem... i la 3a no sé què he de fer amb ella, perquè també volia muntar-me el comiat de soltera i n'hi ha d'altres que ja ho tenen tot pensat, fins la data!!!! així que no li vull treure tot, li fa molta ilusió venir... em penso que acabarà venint, encara que no sigui a veure "el definitiu".

Quantes coses!! com m'enrotllo! :star::
Imatge
ninembo

Entrades: 352
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 11:11 pm

EntradaAutor: Petita83 » dt. juny 30, 2009 9:00 pm

Ostres...després de llegir-vos m'he sentit com una bruixa sideral :-( Però és que la meva sogra és tan diferent a les sogres convencionals...no és mala persona...però crec que no em quedaría un record gaire agradable en plena prova si em discutís amb ella :-(
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: ninembo » dc. jul. 01, 2009 9:25 am

Petita83 ha escrit:Ostres...després de llegir-vos m'he sentit com una bruixa sideral :-( Però és que la meva sogra és tan diferent a les sogres convencionals...no és mala persona...però crec que no em quedaría un record gaire agradable en plena prova si em discutís amb ella :-(

Doncs no ho pensis més, intenta que no hi vagi!!! Crec que aquests són dels records que queden de per vida, així que més val no espatllar-ho!!!!!!! I sense remordiments, ja tindrà temps de veure't després amb el vestit :-)ok:
Imatge
ninembo

EntradaAutor: Petita83 » dc. jul. 01, 2009 1:22 pm

ninembo ha escrit:
Petita83 ha escrit:Ostres...després de llegir-vos m'he sentit com una bruixa sideral :-( Però és que la meva sogra és tan diferent a les sogres convencionals...no és mala persona...però crec que no em quedaría un record gaire agradable en plena prova si em discutís amb ella :-(

Doncs no ho pensis més, intenta que no hi vagi!!! Crec que aquests són dels records que queden de per vida, així que més val no espatllar-ho!!!!!!! I sense remordiments, ja tindrà temps de veure't després amb el vestit :-)ok:

Mantindré en absolut secret quan vagi a mirar vestits, cosa que implica no dir-li al meu xicot, i així segur que no hi ha problema XDDDD :-)ok:
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: Nelly » dj. jul. 02, 2009 5:27 pm

Hola!! yo tengo una duda... si kieres mirar vestidos en septiembre, tiene q llamar mucho antes para pedir hora?? cvon cuanta anterlación? Gracias!!
Nelly

Entrades: 307
Membre des de: dt. març 17, 2009 10:16 pm

EntradaAutor: Petita83 » dj. jul. 02, 2009 9:10 pm

Nelly ha escrit:Hola!! yo tengo una duda... si kieres mirar vestidos en septiembre, tiene q llamar mucho antes para pedir hora?? cvon cuanta anterlación? Gracias!!

¡¡¡Creo que estamos igual Nelly!!! Creo que no hace falta pero annalleida ha comentado que tiene cita ¡¡¡para el 3 de Octubre en RC!!!
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: lluneta29 » dv. jul. 03, 2009 12:10 pm

Jo trucaré a finals d'agost pq em donin hora... x cert, una pregunta, si vull anar a BCN i demanar hora el mateix dia a diferentes botigues, podré? com ho faig? És que és per no anar i tornar de Lleida i poder-ho fer tot el mateix dia...sabeu si per BCN s'ha de demanar hora amb molta antel.lació?? És que a Lleida no... no sé com funciona a BCN. ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Petita83 » ds. jul. 04, 2009 12:09 am

lluneta29 ha escrit:Jo trucaré a finals d'agost pq em donin hora... x cert, una pregunta, si vull anar a BCN i demanar hora el mateix dia a diferentes botigues, podré? com ho faig? És que és per no anar i tornar de Lleida i poder-ho fer tot el mateix dia...sabeu si per BCN s'ha de demanar hora amb molta antel.lació?? És que a Lleida no... no sé com funciona a BCN. ::love::

Lluneta jo crec que el millor que pots fer és mirar les cases que vols veure i escollir les botigues, trucar al telèfon que solen adjuntar i preguntar-ho directament.

Jo et puc dir que em vaig passar farà una setmana per Pronovias de Sants, sense hora per a demanar un catàleg avanç del 2010, i la noia em va dir "si no tienes demasiada prisa y te puedes esperar podrias probarte vestidos"...què més hagués volgut però tenia exàmens :--(

Què et vull dir? Doncs que con tal de fer una venta et fan un triple salt mortal si cal però el que sí que pots tenir problemes és amb el temps d'espera pel provador.

No crec que s'hagi de trucar amb gaaaaaaaaaaaaire temps, penso jo. De totes formes jo sóc de Barna, i no em costa gens acostar-me si vols a RC Diagonal i preguntar-ho en persona :-)ok:
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: lluneta29 » ds. jul. 04, 2009 8:30 am

Petita83 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Jo trucaré a finals d'agost pq em donin hora... x cert, una pregunta, si vull anar a BCN i demanar hora el mateix dia a diferentes botigues, podré? com ho faig? És que és per no anar i tornar de Lleida i poder-ho fer tot el mateix dia...sabeu si per BCN s'ha de demanar hora amb molta antel.lació?? És que a Lleida no... no sé com funciona a BCN. ::love::

Lluneta jo crec que el millor que pots fer és mirar les cases que vols veure i escollir les botigues, trucar al telèfon que solen adjuntar i preguntar-ho directament.

Jo et puc dir que em vaig passar farà una setmana per Pronovias de Sants, sense hora per a demanar un catàleg avanç del 2010, i la noia em va dir "si no tienes demasiada prisa y te puedes esperar podrias probarte vestidos"...què més hagués volgut però tenia exàmens :--(

Què et vull dir? Doncs que con tal de fer una venta et fan un triple salt mortal si cal però el que sí que pots tenir problemes és amb el temps d'espera pel provador.

No crec que s'hagi de trucar amb gaaaaaaaaaaaaire temps, penso jo. De totes formes jo sóc de Barna, i no em costa gens acostar-me si vols a RC Diagonal i preguntar-ho en persona :-)ok:

Quinaaa soooooort! Aquí a lleida et diuen que tornis al setembre octubre i andando... és més al pronovias són de bordeeeeeeeeeeees un rato llarg!!! Què hi farem... elles s'ho perden! ::love:: Doncs ja hi trucaré... pro m'agradaria demanar hora a totes si fa o no fa el mateix dia per això el trucar amb antel.lació i poder concertar a totes les botigues el mateix dia, m'entens? X cert, ja que hi sóc i vaig molt perduda i deuen haver moltes botigues, em podeu recomanar quines botigues estàn bé de RC, Aire i Pronovias x anar a provar vestits a BCN? Estàn molt lluny les unes de les altres? Si em podeu donar l'adreça m'ho apuntaria i hi trucaria i aquestes coses... és que de BCN no conec res. Aniria amb el GPS. jejeje Mooooooltísssimes gràcies!!! >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Petita83 » dg. jul. 05, 2009 2:24 pm

Hola Lluneta...a veure si et serveixen aquestes direccions...

A veure, si vols veure el màxim de botigues possibles jo et diria que anessis a les següents per a poder optimitzar i también pq són les principals de cada casa i segurament tinguin tots els vestits, amb la qual cosa t'estalviaràs fer més viatges i no et quedaràs sense provar-te cap.

PRONOVIAS --> Passeig de Gràcia 74 (Telf 93 215 18 47)

ROSA CLARÀ --> Avda Diagonal 409 (Telf 93 487 33 33)

AIRE BCN --> Via Augusta 32 (Telf 93 238 89 89)

Aquestes tres botigues et queden "relativament" aprop, no necessitaràs tirar de cotxe per anar d'una a l'altra per a res...

En cas que volguessis donar un cop d'ull a coleccions com LaSposa, SanPatrick i Novia d'Art, que es venen en botigues multimarca, dues que tenen molt bona referència són:

BERTA NOVIAS --> Rbla Marina 150 (L'H. de Llob) (Telf 93 335 90 49)

AZAHARA NOVIAS --> Pg. de Fabra i Puig, 118 (Telf 93 349 35 99)
Aquesta última sí que està a Barna

Per anar a aquestes dues últimes sí que necessitaràs cotxe encara que per anar a la d'Hospitalet simplement surts per Gran Via (direcció de Plaça Espanya a Castelldefels) i és la sortida de Bellvitge (el GPS però t'ho confirmarà).
Per Azahara Novias también ho tindràs molt fàcil pq simplement és anar a buscar la Meridiana direcció Santa Coloma de Gramanat i ho trobaràs enseguida davant de l'estació d'autocars.

Espero que t'hagi servit d'alguna cosa wapa :-)ok:
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: ninembo » dg. jul. 05, 2009 7:56 pm

Petita83 ha escrit:AZAHARA NOVIAS --> Pg. de Fabra i Puig, 118 (Telf 93 349 35 99)

Per Azahara Novias también ho tindràs molt fàcil pq simplement és anar a buscar la Meridiana direcció Santa Coloma de Gramanat i ho trobaràs enseguida davant de l'estació d'autocars.

Lluneta, aquesta última està al meu barri, a 5 minuts de casa meva. És cantonada Ps.Fabra i Puig amb Avda.Meridiana, tot just a la sortida (o entrada) de Barcelona, totes direccions. Com diu Petita83 està enfront l'estació d'autocars, però veuràs millor un cartell i edifici de la Renfe (de color marró, al mig de la Meridiana, perquè també és parada de tren de Sant Andreu Arenal, l'estació d'autocars queda al darrera i fins que no passes la Renfe no es veu. També hi ha el metro de Fabra i Puig, sortida Fabra i Puig. Si vas per la Meridiana, hauries de sortir-te tot just passat l'Hipercor de Fabra i Puig, agafant Concepció Arenal i girar a l'esquerra al primer carrer, que ja és Fabra i Puig. D'aquesta en general també hi han bones referències en quant a tracte i preu, també és una de les que pensava
visitar, ja de cara al setembre.

Salutacions,
ninembo
Imatge
ninembo

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 06, 2009 10:26 pm

Petita83 ha escrit:Hola Lluneta...a veure si et serveixen aquestes direccions...

A veure, si vols veure el màxim de botigues possibles jo et diria que anessis a les següents per a poder optimitzar i también pq són les principals de cada casa i segurament tinguin tots els vestits, amb la qual cosa t'estalviaràs fer més viatges i no et quedaràs sense provar-te cap.

Aquestes tres botigues et queden "relativament" aprop, no necessitaràs tirar de cotxe per anar d'una a l'altra per a res...

En cas que volguessis donar un cop d'ull a coleccions com LaSposa, SanPatrick i Novia d'Art, que es venen en botigues multimarca, dues que tenen molt bona referència són:

Per anar a aquestes dues últimes sí que necessitaràs cotxe encara que per anar a la d'Hospitalet simplement surts per Gran Via (direcció de Plaça Espanya a Castelldefels) i és la sortida de Bellvitge (el GPS però t'ho confirmarà).

Moooooltes gràcies wuapes!!! Em serveix de moooolt!!! M'ho apuntaré ara tot per tenir-ho i potser hi truco i tot!!! Quina emoció!!!! Ja tinc ganes, quins nervis...!! Si hi ha algo us ho dic, no ho dubteu! Sou genials wuapes... merci per l'ajuda...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 06, 2009 10:27 pm

ninembo ha escrit:
Petita83 ha escrit:AZAHARA NOVIAS --> Pg. de Fabra i Puig, 118 (Telf 93 349 35 99)

Lluneta, aquesta última està al meu barri, a 5 minuts de casa meva. És cantonada Ps.Fabra i Puig amb Avda.Meridiana, tot just a la sortida (o entrada) de Barcelona, totes direccions. Com diu Petita83 està enfront l'estació d'autocars, però veuràs millor un cartell i edifici de la Renfe (de color marró, al mig de la Meridiana, perquè també és parada de tren de Sant Andreu Arenal, l'estació d'autocars queda al darrera i fins que no passes la Renfe no es veu. També hi ha el metro de Fabra i Puig, sortida Fabra i Puig. Si vas per la Meridiana, hauries de sortir-te tot just passat l'Hipercor de Fabra i Puig, agafant Concepció Arenal i girar a l'esquerra al primer carrer, que ja és Fabra i Puig. D'aquesta en general també hi han bones referències en quant a tracte i preu, també és una de les que pensava
visitar, ja de cara al setembre.

Salutacions,
ninembo

Noooo si jo sóc més clàssica, amb RC m'aconformo... jejeje però merci de totes maneres. Si trobo algún de noviad'art que m'agrada m'hi aproparia però no crec! :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Petita83 » dl. jul. 06, 2009 10:34 pm

lluneta29 ha escrit:
Petita83 ha escrit:Hola Lluneta...a veure si et serveixen aquestes direccions...

Moooooltes gràcies wuapes!!! Em serveix de moooolt!!! M'ho apuntaré ara tot per tenir-ho i potser hi truco i tot!!! Quina emoció!!!! Ja tinc ganes, quins nervis...!! Si hi ha algo us ho dic, no ho dubteu! Sou genials wuapes... merci per l'ajuda...

>.-<: Ja diràs com va l'experiència >.-<:

Dissabte que vaig passar per davant de RC Rbla Catalunya vaig veure que a l'aparador tenien un dels vestits de la nova temporada i casualment és un dels que hi ha aquí penjats i que la natalia ens va avançar...el preu és al·lucinant!!! 3700€!!! I tampoc vaig veure que hi hagués tanta tela per molt que tingués brodats... :-/
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: annalleida » dl. jul. 06, 2009 10:59 pm

hola luneta!!!! aquest vestit que dius em sembla que es diu Rayla. mel vaig emprovar i val 3700 euros. pesa moltissim i posat no em va agradar molt. val tant pk porta chantelle i es de seda.
annalleida

EntradaAutor: Petita83 » dt. jul. 07, 2009 1:26 pm

annalleida ha escrit:hola luneta!!!! aquest vestit que dius em sembla que es diu Rayla. mel vaig emprovar i val 3700 euros. pesa moltissim i posat no em va agradar molt. val tant pk porta chantelle i es de seda.

Aquell vestit que vaig veure a l'aparador pesa tant? :-/ No ho semblava...jolines, doncs on està la gràcia? Pesa el vestit, pesa el preu...aish
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: annalleida » dt. jul. 07, 2009 1:36 pm

ai petite83 que et vai dir lluneta. a mi em pesava molt (si parlem del mateix vestit), sóc poca cosa i pesava moltissim!!!!
annalleida

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants