Autor: kasbah2 » dl. nov. 26, 2007 12:45 pm
Autor: Anna1976 » dl. nov. 26, 2007 1:04 pm
Delaney ha escrit:Anna1976 ha escrit:Hola chicas,
Os pongo una foto de mis zapatos. Son de Manuel Mota.
Son preciosos !!!!!!![]()
¡¡¡¡¡Son preciosos, Anna1976!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Por cierto, quería preguntarte.... ¿Al final qué hiciste con lo de la cola de tu vestido?
Autor: MiShU » dt. nov. 27, 2007 1:09 pm
kasbah2 ha escrit:Ei!! Si aneu al no vagis descalça que sabeu que li han canviat el nom,.... ara es diu El tocador de la novia,...ho dic perquè no us penseu que us heu equivocat,... és que jo hi vaig anar el dimarts i no hi vaig entrar pensant que la direcció que m'havien donat estava malament,...
Mishu m'encanten les teves sabates, a mi m'agradaria una cosa així en marfil![]()
![]()
Autor: Delaney » dt. nov. 27, 2007 3:54 pm
Anna1976 ha escrit:Delaney ha escrit:Anna1976 ha escrit:Hola chicas,
Os pongo una foto de mis zapatos. Son de Manuel Mota.
Son preciosos !!!!!!![]()
¡¡¡¡¡Son preciosos, Anna1976!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Por cierto, quería preguntarte.... ¿Al final qué hiciste con lo de la cola de tu vestido?
Delaney guapa ! que he estado desconectadísima !
Fui y al final me la dejo tal cuál.
Pedí el can can y tengo que llamar para pedir los zapatitos, que todavía no lo he hecho ... soy un desastre.
Sobre el tacón ... a mí me dijeron que no se podía hacer más bajito, lo volveré a preguntar pero también es cierto que un tacón alto gana mucho ... y como estoy acostumbrada a taconcitos ... y la verdad, son muy cómodos !
Autor: kasbah2 » dt. nov. 27, 2007 9:54 pm
Autor: kasbah2 » dt. nov. 27, 2007 9:55 pm
MiShU ha escrit:kasbah2 ha escrit:Ei!! Si aneu al no vagis descalça que sabeu que li han canviat el nom,.... ara es diu El tocador de la novia,...ho dic perquè no us penseu que us heu equivocat,... és que jo hi vaig anar el dimarts i no hi vaig entrar pensant que la direcció que m'havien donat estava malament,...
Mishu m'encanten les teves sabates, a mi m'agradaria una cosa així en marfil![]()
![]()
el meu vestit es marfil, i queden super bé amb aquestes sabates
Autor: MiShU » dc. nov. 28, 2007 3:55 pm
kasbah2 ha escrit:MiShU ha escrit:kasbah2 ha escrit:Ei!! Si aneu al no vagis descalça que sabeu que li han canviat el nom,.... ara es diu El tocador de la novia,...ho dic perquè no us penseu que us heu equivocat,... és que jo hi vaig anar el dimarts i no hi vaig entrar pensant que la direcció que m'havien donat estava malament,...
![]()
el meu vestit es marfil, i queden super bé amb aquestes sabates
Mishu quin vestit tens? El dilluns vaig anar al No vagis descalça i vaig veure les teves sabates, en directe són una pasada![]()
![]()
Autor: kasbah2 » dc. nov. 28, 2007 8:08 pm
Autor: MiShU » dj. nov. 29, 2007 9:17 am
kasbah2 ha escrit:El meu és el Nalón de pronovias,... no tinc foto de les sabates perquè no me les vaig emportar,... e hes triat però no me les enduré fins la primera prova,... Són el model Amira de pronovias però no en trobo foto,...
Aniré a mirar el teu vestit![]()
![]()
![]()
Autor: silvia y sergio » dj. nov. 29, 2007 11:38 am
Autor: MiShU » dj. nov. 29, 2007 11:39 am
Autor: silvia y sergio » dj. nov. 29, 2007 11:42 am
Autor: MiShU » dj. nov. 29, 2007 11:46 am
Autor: kasbah2 » dj. nov. 29, 2007 3:23 pm
Autor: MiShU » dj. nov. 29, 2007 3:25 pm
kasbah2 ha escrit:Mishu ja t'he vist, estàs preciosa!!!!![]()
![]()
, el vestit et fa un tipet,..
. Y les sabates semblen fetes per aquest vestit eh? Has encertat al 100%
Silvia en el No vagis descalça estan los de marca que rondan entre 150 y 200. Yo me probé un par de dentro y estaban entre 90 y 100, pero es lo que dice Mishu que mejor ir cómoda que no por ahorrarse unos euros no poder moverte al final del día,...
Autor: kasbah2 » dj. nov. 29, 2007 3:30 pm
Autor: MiShU » dj. nov. 29, 2007 3:32 pm