VESTIT NUVIA CASAMENT CIVIL???????

Vestits de nuvi i núvia.

VESTIT NUVIA CASAMENT CIVIL???????

EntradaAutor: xell13 » dt. juny 07, 2005 10:17 am

hola a tothom
tinc un problema:
el cas es q ens casem l'any q ve pel civil, i no vull anar vestida de nuvia nuvia. i no se ben bé on anar, ja he vist alguna cosa a Rosa Clarà i pronovias pero no m'agrada.
Tampoc vull garstar.me un dineral per un vestit q nomes portare unes hores. Tinc una amiga de la meva mare q era modista i s'ha ofert a fer-me'l ella. Questio sentimental, también l'havia fet a meva mare. Pero clar, jo no tinc ni la mes remota idea del q vull...
ajuda si us plau!!!!!!!!
fins aviat i gracies :-):-):-):
xell13
:: núvia experimentada

Entrades: 419
Membre des de: dt. abr. 26, 2005 11:49 am
Ubicació: La Garrotxa (GI)

EntradaAutor: Sibil·la » dt. juny 07, 2005 10:35 am

Has mirat al forum de "Moda Nupcial"? Hi ha varis posts amb aquest tema (jeje, pq jo hi he dit la meva, per això ho sé). Mira-te'ls
D'on ets?
:*:-)

Lo de que t'ho faci una modista és molt bona idea. Tens temps. Parla amb la modista, mira revistes, moltes fotos.
Mira't botigues. Vestits de nuvia, però també de "madrina" pq de vegades hi ha vestits preciosos i canviant el color, una forma de màniga, l'amplada de la faldilla, etc... (la modista hi enten) et pot sortir el vestit que vols.

Mira el post que et dic d'aquest forum però de "Moda Nupcial"

I si vols, mira el meu web www.aunaocio.com/zonaweb/reinasibilla, a l'apartat d'Esdeveniments. El primer casament que surt, la noia duu un vestit de nuvia que li va fer una modista. Era blanc vell, amb molt d'encaix, amb un aire d'anys 30. Molt bonic.

Encara que et sembli que no hi entens de vestits, mirant i remenant i parlant amb la modista, crec que et pot sortir un de preciós.
És la meva opinió i modest consell

Sibil·la
:: núvia de bronze

Entrades: 1815
Membre des de: dt. març 01, 2005 2:06 pm

EntradaAutor: Oscmar » dt. juny 07, 2005 10:39 am

Hola xell13!!!

Aqui et poso uns quants que he vist a veure si t'agraden. A mi personalment m'agrada més el segon.

Sort!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Oscmar
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1446
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 10:06 pm

EntradaAutor: Oscmar » dt. juny 07, 2005 10:41 am

Perdona volia dir el primer, m'agrada més el primer. Però aixó ja es qüestió de gustos.
Oscmar

EntradaAutor: Sibil·la » dt. juny 07, 2005 10:49 am

mira el post "Help!" i "ajut vestit nuvia civil"

mira la tria de vestits de Nuvia de Baraïsa, està a l'apartat de Glamour / Moda Nupcial, d'aquest web de guianupcial

Remena per aquestes webs (no tots son de nuvia-nuvia):

www.francsarabia.com

http://www.emeliecosta.com./

http://www.guianupcial.com/reportajes/raminovell/

http://www.artenovia.es/index.htm (mira novias y madrinas)

Sibil·la

vestit

EntradaAutor: xell13 » dt. juny 07, 2005 12:42 pm

hola noies
moltíssimes gràcies a totes.
però ja havia mirat els posts q em comenteu
tinc un petit-gran problema i és el següent:
- encara no tinc ni la més mínim idea del q vull
només sé q no vull anar ni blanca, llarga... i tot aixo
m'agradaria anar vermella o aixi amb colors atrevits i amb un vestit xulo, q no sembles q vaig disfressada...ja m'enteneu, m'agradaria sentir-me còmode per poder ballar i anar al meu aire...
per tant, ja aniré buscant
pd: sibil.la ja estaré al cas de la passarela gaudi...
fins aviat :-)ok:
xell13

EntradaAutor: wWomango » dt. juny 07, 2005 11:10 pm

Jo em trobava amb el mateix problema que tu aixi que vaig anar a una modista que es diu Gracia Galindo i està a Barcelona, molt be de preu i molt professional et fa el dibuix del que realment vols i del que realment et quedara be depenent del teu fisic; no cal que miris a botigues de nuvia jo ja les vaig veure casi totes i al final vaig anar a parar aqui, esta al carrer casanovas i el telefon es:93 453 61 14 que tinguis sort!
wWomango

EntradaAutor: xell13 » dc. juny 08, 2005 7:39 am

bones a tothom,
ocsmar:
saps q ahir li vaig ensenyar els vestits q em vas penjar, i a la meva parella li va agradar força el vestit curtet. o sigui q también es de la teva opinio.
jo no ho veig gaire clar encara....

A03***:
aixi q tu el va fer va ser anar a una modista, em penso q jo serà el qacabare fent, o sigui la modista es l'amiga de la meva mare, l'unic problema es q no tinc idees encara del q vull....

fins aviat noies
>.-<:
xell13

EntradaAutor: Oscmar » dc. juny 08, 2005 7:47 am

Hola Xell

Me alegro de que te guste y a tu chico tambié, creo que si quieres ir de corto y para una boda civil es ideal.

Lo vi aqui, http://www.brudekjolen.no/kolleksjoner/, es de la colección de St. Patrick del 2004, pero acabo de entrar y he visto que todo lo del 2004 lo quitarón ayer, porque hoy ya no está.

Pero almenos ya tienes la foto.

Besitos!!
Oscmar

EntradaAutor: Natalia y Marc » dc. juny 08, 2005 8:22 am

Hola Xell,
A ver no se, en la boda del primo de mi chico, ella iba de blanco, pero llevaba unos pantalones de pata ancha, y despues encima llevaba como una levita, iba muy mona la verdad, y si kieres despues lo puedes aprovechar, de donde puedes ir a mirar no tengo ni idea, tmb en una revista vi uno precioso xo no me acuerdo de q modista era, era una falda larga, con una caida muy chula, y despues encima llevaba una camisa de manga larga y no era de puño sino q era ancha, era muy mono.
Hombre yo creo q si esta amiga de tu madre como dices que es modista ella te podra aconsejar tmb, porque tendra más ideas, comentale más o menos que es lo que kieres, si pantalón o vestido o falda, y ella que te haga un diseño, y asi podreis perfilar hasta llegar al modelo ideal.

Espero que encuentres algo muy pronto!!! Besos!!
Imatge
Me he casado con una persona maravillosa, alguien muy especial, alguien que da sentido a mi vida !!!

13 de Mayo de 2006
Natalia y Marc
:: núvia rookie

Entrades: 102
Membre des de: dt. maig 03, 2005 11:17 am

vestit

EntradaAutor: xell13 » dc. juny 08, 2005 10:56 am

hola a totes, una altra vegada,
oscmar:
doncs si mira, ja m'anire mirant aquestes coleccions d'aquest dissenyador q sembla ser en ST. Patrick....gracies....de fet, no se si llarga o curta, pero un estil meu, no q sembla qsigui una altra persona aquest dia...
natalia:
también t'agraeixo les idees, qualsevol cosa q se us acudeixi m'anirà bé per anar-me decidint de mica en mica...i tu et cases??
fins aviat :-)(:-)
xell13

EntradaAutor: Natalia y Marc » dc. juny 08, 2005 12:24 pm

Hola Xell
La firma esta de St Patrick tiene cosas muy chulas la verdad, yo si que me caso lo q pasa q todavia no tengo una fecha concreta este sabado vamos a ver dos restaurantes a ver que tal, no se queremos casarnos para abril, mayo o junio del año que viene de momento me han dicho que tienen fechas para esos meses, esperamos encontrar algo y sino pues xa el año que viene.
Donde lo celebras??
Imatge
Me he casado con una persona maravillosa, alguien muy especial, alguien que da sentido a mi vida !!!

13 de Mayo de 2006
Natalia y Marc

vestit

EntradaAutor: xell13 » dj. juny 09, 2005 10:46 am

hola Natalia i Marc:
aixi qvosaltres encara no teniu la data exacte del casament...d'on sou?
nosaltres ens casem aprop d'olot, fem la cerimonia i l'àpat tot allà mateix.
Saps q ahir vaig anar a una botiga d'olot q es diu can corredera q es de nuvies i vestits festa, a demanar si el q jo vull tenen quelcom.
la dependenta, que es una senyora molt amable, va dir q si, q segurament trobarem alguna cosa, q fara per mi, pero q fins al mes d'octubre res de res. Llavors ja tindran tots els vestits i también st patrick.
ja veus m'haure d'esperar fins llavors.
i a pronovias saps q tal?volia passar pel de girona un dia d'aquests per demanar si ja tenen tota la col.lecció...
fins aviat
>.-<:
xell13

EntradaAutor: Natalia y Marc » dj. juny 09, 2005 11:01 am

Hola Xell!!
Yo soy de Badalona y mi novio es del Baix Llobregat de Sant Vicenç. No hija todavia no tenemos una fecha en concreto solo sabemos q en los meses de abril, mayo o junio, jejejeje. Madre mia q desesperación, este sabado vamos a ver dos restaurantes, y la semana que viene tmb vamos a ver mas restaurantes, a ver si nos decidimos x alguno pronto y si tienen fechas.
Bueno pues me alegro de que hayas encontrado una tienda que tengan o puedan hacerte lo que tu quieres. Pero como iras de largo o de corto?

A10!!
Imatge

13 de Mayo de 2006
Natalia y Marc

vestit

EntradaAutor: xell13 » dj. juny 09, 2005 11:07 am

bones
la meva millor amiga también es de badalona, ella em fara de testimoni a mi, i suposo q dira 4 paraules a la boda civil.La veritat es q em fa molta il.lusio q parlin aquelles persones q son importants per nosaltres. i no com passa a les bodes religioses q parla un capella q no sap res de tu...
en fi. moltissima sort aquest cap de setmana buscant restaurants, segur q ho trobareu
fins aviat :-):-):-):
xell13

vestit

EntradaAutor: xell13 » dj. juny 09, 2005 11:10 am

ah!
me'n oblidava, no se si anire curta o llarga
el q m'es m'agrada per ara pero, es aquella mida llarga pero q es veuen les sabates. Es q saps q passa, q ami les sabetes m'encanten, i m'imagino q me'n posare unes de ben xules i altes ....i clar, s'han de veure, amb un vestit llarg aixo no passa
total, encara esta tot molt poc madur

fins aviat :-)ok:
xell13

EntradaAutor: Sibilla » dj. juny 09, 2005 11:21 am

Ei Xell! jo vaig anar a Corredera! Dóna-ls records! Digues que era la núvia que es va quedar el vestit de saca, je je.
Les dones són molt catxondes i simpàtiques, i hi ha una noia jove tope moderna. Amb ella vaig mirar-me els catàlegs i em va donar molt bon feeling.
Sibilla

vestit

EntradaAutor: xell13 » dj. juny 09, 2005 1:03 pm

hola Sibilla:
així que tu ets vas comprar el vestit a can corredera!!!!!!!
quina gràcia!
jo l'any passat em vaig comprar el vestit per anar al casament de la meva germana, i la veritat és qme'l van encertar molt i molt
i clar, ahir quan li vam anar a dir la bona notícia la montse es va posar molt conenta, va dir q ella a mi no em veia vestida de nuvia nuvia, pero si moderna, informal, poc convencional....
ja donaré records de la teva part
es q em penso q ja he vist foto teva per alguna part
foto amb vosaltres amb companys teu marit i rems?
fins aviat
xell13

EntradaAutor: Sibil·la » dl. juny 13, 2005 10:00 am

Ei Xell!
Sí, sóc la de la foto amb el passadís de rems sortint de l'ajuntament.
Jo els vull dur una foto del casament on es vegi bé el vestit però esperaré a tenir les fotos del fotògraf, cosa que no serà fins l'agost!
A veure si trobes quelcom (jo crec que sí). Quan hi aniràs?

Sibil·la l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 03, 2008 2:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Sibil·la

EntradaAutor: sibilla » dc. juny 15, 2005 1:07 am

i si mires a la web de www.raimonbundo.com
a l'apartat de Pasarela Gaudí, els models Miranda y Marisol, què et semblen?

sibilla

Següent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants