algu coneix modistes a barcelona o rodalies???

Vestits de nuvi i núvia.

algu coneix modistes a barcelona o rodalies???

EntradaAutor: nacristai » dt. gen. 30, 2007 9:31 pm

hola !em caso a l'agost, i vaig veure un vestit de v&l superxulo en blanc i lila, i m'agradaria fer-me'n un semblant,no igual ,pq la cua la vull fer meva...si algu coneix una modista que em pugui ajudar...gracies!!!
cada dia ens queda menys!!
nacristai

Entrades: 14
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 3:52 pm

EntradaAutor: silvia81 » dc. gen. 31, 2007 2:25 pm

hola, jo també estic buscant modista, però de moment no tinc gaire èxit. He penjat un post a bodas 2007 amb el tema busco modista...

Si en trobo alguna ja t'ho faré saber
silvia81
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 186
Membre des de: dt. ago. 29, 2006 7:54 pm

EntradaAutor: Maria del Mar » dl. feb. 05, 2007 11:10 am

Hola silvia81 i nacristai. Em dic Mar i conec des que em vaig casar a un modisto, encantador i molt bon professional que és a Mollet del Vallès, allà és a on em vaig fer el vestit de núvia, me'l varen fer a la primera i perfecte. La botiga es diu NÚVIES ROMA. Et farà tot el que vulgueu, us dono el telèfon de contacte: 93.570.30.97 i adressa: carrer dr. fleming, 7 de Mollet del Vallès. SORT I FELICITATS PEL VOSTRE CASAMENT!!!
Maria del Mar

Entrades: 8
Membre des de: dv. juny 03, 2005 11:44 am

modista

EntradaAutor: nacristai » dl. feb. 05, 2007 3:15 pm

hola guapa!!moltes gracies, seria ja molt preguntar quan et va costar fer-te el vestit a mida???mil gracies!
cada dia ens queda menys!!
nacristai

Entrades: 14
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 3:52 pm

EntradaAutor: Maria del Mar » dl. feb. 05, 2007 3:56 pm

hola nacristai, jo parlo de l'octubre del 2004 i em va sortir pel voltant dels 1.200 €, amb vel i can-can inclòs, a més em varem regalar lligacama. Vaig sortir molt però molt contenta del tracte i professionalitat de la costura del vestit.
Maria del Mar

Entrades: 8
Membre des de: dv. juny 03, 2005 11:44 am

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 15 visitants